F1 Career Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 25 jun 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik las dat je uit 3 teams moest kiezen, kan je later ook overstappen naar MCLaren ofzow/?

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben nog niet zo ver, maar ik neem aan dat als je prestaties goed zijn, dat je dan een aanbieding krijgt van een topteam.

Het kan ook zijn dat dit niet mogelijk is omdat men de topcoureurs erin wil houden. Uitleg: Als je in de F1 mag beginnen bij bv Benetton dan vervang je 1 van de coureurs die daar dat jaar reed, bijvoorbeeld wurz of fisichella. De desbetreffende coureur zit dan niet meer in het veld. Dit betekent dus dat als je naar McLaren zou gaan, dat Hakkinen of Coulthard niet meer in het veld zit. Het kan zijn dat de makers niet willen dat de bepalende coureurs voor dat jaar uit het veld verdwijnen.

Maar dit is dus wel specultatie van mij.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    en hoe is de besturing?

want ik zit te twijfelen tusssen MotoGP2 en F1 Career Challenge (om te kopen)
    en de gameplay/besturing in MotoGp2 is schijnbaar volgens de review van WouteR haast perfect...maar hoe is ie in F1CC, heb je echt het gevoel dat je die auto bestuurd of gaat ie als een dinkytoy over het de baan...

kan iemand me daar meer over zeggen...want ik zit echt zwaar te twijfelen..ik weet het niet...MotoGP2 <---> F1 Career Challenge

4. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    De besturing is wel realistischer geworden tov F12002. Maar naar mijn mening is het nog steeds meer arcade als simulatie.

Ik heb MotoGP2 niet gespeeld dus ik kan ze helaas niet vergelijken.

5. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier in de stad gespeeld.
    En het schadesysteem is niet echt mooi.
    Tik je iemand aan, is je voorvleugel weg.
    Terwijl meestal alleen een wingandplate weg is, of een ander deel, maar niet de gehele voorvleugel.

En dat van EA is geen vooroordeel, ook al dacht ik toen het spel gemaakt was al meteen aan Arcade.

Het is geen vooroordeel over EA, het is gewoon een feit dat ze op die manier spellen maken...

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is zeker niet zo dat je vol gas door de bochten kunt, maar er zijn bochten waar je wel heel hard doorheen kan terwijl je in het echt daar keihard voor moet remmen.

Je moet tijdens het nemen van bochten ook zeker uit het gras blijven, want je spint als je blijft sturen als je in het gras zit.

Soms heb ik ook nog wel eens last van onderstuur of overstuur, dus de besturing is zeker niet simpel, maar of het zo super realistisch is...:{

Moto GP2 heb ik niet, dus ik kan er ook niet over oordelen:'-(

7. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben eruit, als je goed presteert krijg je een aanbieding van een topteam, maar als je slecht presteert moet je naar een minder team. Dit omdat je ontslagen wordt bij je team.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De seizoenen zijn volgens mij niet helemaal compleet, want ik mocht Frankrijk van het seizoen 1999 niet rijden, maar daarna werd ik overgeplaatst naar een ander team omdat ik ontslagen was, dus het kon ook zo zijn dat ik gewoon een race zonder team zat.

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, moest ik ff wete, want om nou constant in dezelfde wage te rijden :confused: Maar zo is et wel heel vet!!

10. vosje

vosje Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft hem ook en je bent er lang mee bezig voordat je alle seizoenen hebt volbracht want je moet vaak testen en race weekenden duren lang maar het is wel tof want je moet voor een race weekend een ronde rijden en als je hem redelijk goed rijd word je wagen verbeterd , maar rijd je een slecht rondje dan verlies je tijd tegenover de andere wagens.

Lijkt me dus wel een Machtige Game_O_

11. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar de reviews kijk, dan is het een dramatische game. Maar smaken verschillen, zullen we maar zeggen;)

12. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    en hoeveel rondes moet je nu ongeveer rijden tijdens races? zijn er dat genoeg of heb je binnen de 10 min. alweer een race uitgereden? in dat geval koop ik hem niet denk ik._O_

13. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kan iemand me daar meer over zeggen...want ik zit echt zwaar te twijfelen..ik weet het niet...MotoGP2 <---> F1 Career Challenge [/B][/QUOTE]

Heel simpel, en vrijwel iedereen zal dat beamen: KOOP DAN MOTO GP2!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of desnoods voor 15 euro deel 1!

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    weet niet of f1cc live is, voor als je live wilt dan is motogp (2) erg goed, wil je niet live dan is het kiezen van welk genre rijden je meert houdt, met wagens of motors (motors rijden namenlijk erg anders, vooral als je een wagen gewend bent, waar ik in het begin dus nog wel een beetje moeite mee had:D)

edit: om nog meer ff door te gaan in dit formula 1 games topic:

_O_ Formula One 2003 Hits Europe In July _O_

Having found exclusive license to the World Rally Championship to its liking, Sony Computer Entertainment Europe has gone even further, purchasing a four-year exclusive license to the FIA Formula One circuit. This year's Formula One 2003 for PlayStation 2, due for release in Europe this July, will thus have the most up-to-date selection of season statistics, drivers, team liveries, and circuits for fans of the world's fastest motorsport.
    Along with all the expected licensed trappings, Formula One 2003 also incorporates the newly-restructured F1 race weekend schedule, with one-lap qualifying on Saturdays following initial qualifying on Fridays. It will also have all the appropriate real-life TV commentators in the language of each gamer's choice -- Britain's Martin Brundle, German Heiko Wasser, Finn Matti Kyllonen (for all of Kimi Raikkonen's hometown fans), and so on.

As per usual, Sony also promises significant advances in damage modeling, car physics, and artificial intelligence. The latter in particular is to incorporate individual drivers' personalities and potential failings, so that the computer-controlled cars won't necessarily race inhumanly perfect laps.

Check out the accompanying screens, and look forward to potential news of an American release later in the year.

Damn, toch nog een f1 2003, wieho!
    bron

een aantal (low quality) screens:

Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  15. vosje

vosje Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    "Formula One 2003 for PlayStation 2" geen xbox dus!

16. vosje

vosje Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    en... fisichella :" t.o.v. f1 2002 heeft f1 career challenge wel een min punt, want je kunt geen multiplayer meer doen met een full grid, je kunt alleen nog maar met zijn tweeën tegen elkaar racen"

Het kan wel met z'n tween FULL GRID, heb het vanmiddag gespeeld

17. Jacko099

Jacko099 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een andere vraag, is de besturing analoog of digitaal, want ik heb f1 2001 eerst op de pc (analoog) en daarnaa op de ps2 gespeeld en toen moest ik met een stuurtje digitaal sturen. (oftewel, niet links of helemaal links en niet een beetje links). dit is namelijk errug klote

18. Jacko099

Jacko099 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en trouwens Alexandrio, waar koop je deel 1 dan voor 15 euro. ik kan hem alleen maar voor 30 euro vinden

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Sorry onderste zinnetje niet goed gelezen:eek:

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Waar kun je dat dan regelen, dat je full grid kunt spelen.

Laatst bewerkt: 29 jun 2003

Deel Deze Pagina