1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vast nog wel in de budgetbakken te vinden voor een paar euro en anders via GameMania ofzo.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeker interessant! Als PGR-fan vond ik PGR4 ook geen drol aan. Deel twee en drie daarentegen helemaal ziek gespeeld. De in-game klokken houden bij 250 en 300 uur op, dus geen idee hoeveel ik daadwerkelijk heb gespeeld, vast wel lang :+
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Waarom is PGR4 minder dan 3 dan? Heb zelf alleen 4 gespeeld en daar toch altijd prima mee vermaakt.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Besturing is veel te direct, motoren (not my cup of tea), de challenges, de omgevingen, de stijl die PGR heeft met die rode kleuren. Ik vond het persoonlijk gewoon niet zo veel sfeer hebben als deel 2 en 3.
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist PGR 2 vond ik ook, mede doordat je door die showrooms kon lopen en de graphics stunning waren, echt vet. Besturing door de jaren heen vond ik toch niet zo spectaculair verandert.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De motoren had ik me enorm op verheugd toen der tijd, maar dat viel ff zwaarklote tegen ja, die besturing alleen al was een regelrechte disaster te noemen, ook de algemene verhouding tussen auto en motor klopt gewoon niet.

    Persoonlijk vind ik deel PGR2 nog altijd de beste van allen, maar 3 erg leuk ook om te spelen, PGR4 vond ik cool maar niet bijzonder en lag de nadruk teveel op de weersomstandigheden, de evenementen waren ronduit saai en de steden vielen wat tegen, hadden ze beter weer Sydney en Stockholm weer kunnen invoeren... dat waren nog eens straten!!;)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Of de London van PGR1 _O_ Dat je in het park over die zandweggetjes kon!

    Gisteren nog een 114de tijd op de leaderboards neergezet. :D En dat terwijl ik ook nog vol de muur in ging. Kan nog eenvoudig een seconde van af. Binnenkort weer eens proberen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vroem!!
    [yt]yr9-mht5td8&[/yt]
    [yt]_Q2SCdnsJg0[/yt]

    Heldenspel _O_
     
  9. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    wow..idd epische bocht! nice.
     
  10. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier precies hetzelfde. Ik heb vooral deel 2 helemaal kapot gespeeld, maar deel 4 kon mij om de een of andere reden ook totaal niet meer boeien.

    En dit blijft toch wel de beste OST van een racegame ooit imo.

    [yt]UyodzW4wkFs[/yt]

    [yt]Nu5FuytpPKY[/yt]

    [yt]ZGGrrXOw02o[/yt]

    Oh ja, klopt :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    I beg to differ _O_:

    [yt]hDXpjtRBWTk[/yt]

    Ik moet PGR3 echt weer eens spelen, echt weinig gedaan.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    wat wel echte bruut aan pgr4 was, was dat Macao erin zat_O_
    Maar voor de rest was pgr3 idd vetter. Er gaat niks boven het beuken met die F50GT. Heb ook zo vaak filmpjes van die Handewasser zitten kijken om mijn tijd aan te scherpen. Mooie tijden.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Iedere keer als ik een nieuwe wereldstad bezoek, pak ik altijd een oude PGR er weer bij om de stad te verkennen. 8) Altijd leuk om zaken terug te herkennen.

    Paar weken geleden nog die scherpe ronde bocht van City Hall Park naar Broadway gezien (je weetwel, vanaf de Brooklyn Bridge een stukje naar links en dan vol naar rechts naar een lange straight :+).
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    En of we dat weten _O_ Vol naar rechts de muur in om nog sneller de bocht uit te komen! Mooi al die reacties van een oud spel. Kriebelt er bij jullie ook een PGR3 time-attack topic :eek:?
     
  15. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Haha het kriebelt wel, ik ga de game in ieder geval weer halen. Ik stond nog wel in de top 200 op broadway run volgens mij_O_
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik doe zeker mee met een challenge! Met o.a. Metal Mark de PGR2-tijden! Foto maken van je scherm als bewijs, geweldig haha. Vond de gameplay van 3 erg wennen trouwens, een beetje erg nerveus vergeleken met het wat tragere deel 2. Beste racegame gemaakt vind ik. Zet hem af en toe nog aan, de sfeer ervan is geweldig (mede door herinneringen natuurlijk, ooit een demo van gehad en me destijds zo verbaasd over de graphics. De manier waarop je remlichten uitfaden vond ik zelfs geweldig). Deel 2 had ook een heel fijne rumble in de controller, ook bij gewone straights zonder glijden etc. Deel 3 miste dit geloof ik, misschien dat ik dat een beetje miste.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat wel tof was aan PGR4 was dan de ring in the wet te rijden, de Photomode had me lang zoet gehouden. Anyway, helaas heb ik deel 3 niet meer maar speel ik geregeld nog steeds PGR2, Rallisport Challenge 2, en zelfs de eerste Forza jawel... qua gameplay zijn dat voor mij nog steeds de racers, heb zelfs nog de neiging om Formule 1 van Psychnosis voor de PSX uit de kast te pakken haha, wat een spellen en wat een tijden:p
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Rallisport Challenge 2 en Forza 1 worden ook hier nog weleens gespeeld, geweldige titels waar wat ervaring betreft geen vervolg tegenop kon. Grafisch nu allemaal 10x strakker, maar wat was het toen gaaf zeg!
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jaaaa RSC2 de beste rally racer ever!! :cool::cool: (heeft niet veel met PGR te maken maar ja)

    Ik had zo gehoopt dat ik RSC2 nog op de 360 kon spelen, nu moet ik ooit weer eens een Xbox1 kopen ervoor. :mad:

    Of je moet er 1 of andere chip in doen, maar dat doen we natuurlijk niet dan maar een Xbox kopen voor 1 game :D

    [yt]tpFx7MZ0oMI[/yt]

    Balen!
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zeg gaan :D
     

Deel Deze Pagina