1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Assassin's Creed III

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd en ik vind het echt n prachtige game terwijl ik de vorige delen juist meh vond. En de setting en tijdsperiode spreken me ook enorm aan.

    Wat voelt het trouwens goed om als indiaan blanke soldaten af te slachten. Het enige wat ik nog mis is een knop om te scalperen :p
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  2. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaat nergens op gezien ik dit spel op basis kocht van AC 2 en Brotherhood en ik er verder niks over gelezen/gezien had.

    Maar goed, als de multiplayer nou eens zo werken....
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Mis enkel wel van die vette klimmissies waar je bijv. een artefav tmoest bemachtigen, bijv in revelations de 5 keys to altairs library. Zit er niet meer in cker?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had het einde een beetje wel verwacht, van wat er zou gaan gebeuren in ieder geval met de wereld zelf, alleen dat met Juno was op zich wel verrassend. Ik denk gewoon dat ze met een nieuwe personage komen als maincharacter die hetzelfde doet wat Desmond ook heeft gedaan maar dan op een bepaalde ander manier.

    Maar we zullen Assassin's Creed 4 wel pas op de nextgen zien, ik denk dat ze eerst met een vervolg komen van Connor, wat me totaal niet interessant lijkt. :+
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2012
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  6. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    grappig dat de meningen zo verschillen, ik zelf vind het geweldig! ik zit nu bij seq 5 ofzo en zit er nu echt lekker in. ik hoopte dat het echt vernieuwend zou zijn dit keer en dat is het ook. brotherhood ging nog maar revelations ging echt snel vervelen. helaas af en toe wat bugs maar dat mag de pret niet drukken. ik vind ze niet zo vervelend aanwezig dat ik mezelf er aan stoor.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het einde van Connor leek me best wel ge-eindigt eigenlijk, persoonlijk verwacht ik geen vervolg op Connor zeker niet vanwege de hele Desmond setting.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vind het ook wel best geƫindigd, maar na een paar verschillende nieuwsberichten te lezen wilt Ubisoft het blijkbaar wel doen maar dat ligt totaal aan de mensen. Connor is blijkbaar niet zo geliefd zoals Ezio, dus we zullen het wel zien. Hier een nieuwsbericht bijvoorbeeld:

    http://www.eurogamer.net/articles/2012-09-24-assassins-creed-3-sequels-depend-on-player-reaction-to-new-hero-connor
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  9. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij deel 9 en vind het zeker een mooi spel.
    Je moet niet alleen het verhaallijn spelen maar ook de sidemissies en zo.


    Dan klopt het allemaal veel beter.
    Heb gelijk maar een partij betere wapens ingeslagen bij de kruidenier hahaha.
    Klopt niet helemaal die benaming maar goed. Het is gekocht.
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vind die omschakeling van Winter naar Zomer echt mooi gedaan. In de sneeuw ziet alles er echt uit als een echte besneeuwde winter. Alleen jammer dat ze niks met ijs hebben gedaan. Dat meren bevroren zijn en dat je door het ijs kan zakken ofzo :p Of gasten onder water via het ijs killen. Net zoals in deel 4 van Splintercell.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook zo apart dat als het keihard regent iedereen gewoon heel droog over de straten blijft lopen. :9
    Overigens loopt die nu vast als ik verder wil gaan met de main missie (blijft maar laden), kan er ook wel bij.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Sneeuw is tof gedaan ja, al ben ik alleen nog even sneeuw tegengekomen met Haytem. Zag er goed uit, maar qua animaties niet tof. Geen afdrukken van waar je loopt enzovoort in de sneeuw, tijd voor nieuwe hardware! Weer is zeker afhankelijk van welke sequence je speelt?
     
  13. ExplosiveMarkey

    ExplosiveMarkey Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    nee wat een verschrikking. half uur aan het lopen kom je 2 wolven tegen waar je direct aan dood gaat omdat je telkens andere knoppen moet indrukken.

    vechten komt ook totaal niet op gang met een klein beiltje en mes. nee heeft niks met het thema 'assassin' te maken
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Bij mij wel hoor.
    Het echt moeten ploeteren door grote stapels met sneeuw is heel tof gedaan.
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt het aan mij of is dat nou zo moeilijk nog niet?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Alleen bij een dik stapel sneeuw, niet midden op straat ofzo
     
  17. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij saaie game dit. Toevallig zag ik de actie van Game Mania voorbij komen en heb ik 3 games ingeruild die al jaren in een hoekje lagen te vergaan, dus wat dat betreft is AC3 geen verkeerde aankoop, maar ik kan verder niet zeggen dat ik er blij mee ben. Zoals meer mensen al hebben aangegeven zijn de eerste 5 sequenties nagenoeg een uitgebreide tutorial. Er gebeurt echt geen ruk. Daarnaast is dat op dieren jagen en (eenmalig) verstoppertje spelen ook een doelloze bedoeling. Wat heeft dat met Assassin's Creed te maken? Oke, je komt uit een indianenstam maar je vertoeft daarna in de grote steden, waarom zou je dan nog voor boswachter spelend in bomen klimmen en hopen dat een haas op je uitgestrooide lokaas (no pun) afkomt?

    Onbewust zit ik veel vergelijkingen te maken met Red Dead Redemption, waar AC3 totaal niet aan kan tippen. Het paardrijden is na 3 jaar zelfs niet ingehaald. ;) Persoonlijk was ik destijds veel meer onder de indruk van AC1.

    Trouwens, vinden meer mensen de achievements icoontjes van AC3 de lelijkste ooit?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Welke clown vond het leuk om ervoor te zorgen dat je dieren moet skinnen? Kreeg een wolfpack achter me aan, stuk of tien wolven. Allemaal easy afgemaakt en toen weggegaan, geen zin om allemaal te skinnen. Krijg ik een game over scherm omdat je eerst alles moet skinnen, wut. 8)
     
  19. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game nu ook gekocht, weet iemand of het mogelijk is om de warning signs (die driehoekjes boven de enemy zijn hoofd) uit te schakelen om het wat moeilijker te maken?
     
  20. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de game zelf tot nu toe (Sequence 6) wel erg vermakelijk. Ok, nog weinig vergelijking met de voorgaande delen, maar die verandering heeft ook wel wat. Zitten overigens nog wel heel veel bugs in de game, hoop dat er snel updates voor komen. Verders vind ik die wolven killen maar niets, elke keer andere knoppen indrukken en wordt steeds gekilled 8) Dus probeer ik ze maar te onlopen. Vond het varen en het gevecht op zee wel tov.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina