1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rainbow 6: Patriots

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 4 nov 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoorde van een goede vriend dat GameKings het wederom over het 'gerucht' heeft dat de game terug naar de tekentafel is gegaan, en zij geven even hun mening dat het allemaal teveel op COD leek en ga zo maar op. Vanaf 12:30

    http://www.gamekings.tv/videos/e3-2012-de-e3-wrap-up/

    Maar ja.....Ubi man zegt dat ie gewoon in ontwikkeling is, kweenie precies wat GK bedoelt met geruchten, ik heb ze namelijk nergens anders gelezen, dus geruchten die door jullie zelf de wereld in zijn geholpen, kweenie hoor GK,lol.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Terug naar de tekentafel kan ook beteken dat de game nog in ontwikkeling is, er word tenslotte nog altijd aan gewerkt.

    Maar aan GK hecht ik helemaal geen geloof.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt, maar zo te horen bedoelen de gamekings dat ze echt opnieuw zijn begonnen met de game. Zoals met Splinter Cell toen. Nou ja...we gaan het vanzelf wel horen. Tijdens de GC zal ik de vraag nog wel eens aan Ubi stellen, kans is groot dat ik hetzelfde krijg te horen of no comment.
     
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nieuws over deze game?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hij is nog steeds in ontwikkeling. Misschien niet echt nieuws maar goed meer is er niet! :)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hopppaaaaaa.update...

    Rainbow Six: Patriots will ‘surprise the industry’, next-gen likely – Ubisoft

    Rainbow Six: Patriots is still in development despite a run of radio silence since its initial reveal. Ubisoft president Yves Guillemot has teased a big reveal for the shooter, stating that it will ‘surprise the industry’. Find out why below.

    Speaking with Polygon Guillemot said, “The only thing I can say is that we have a good team working on it, and it’s really looking good. So when it will come, it will surprise the industry.”

    The site then asked Guillemot if it will be a next-gen title, to which he replied, “there’s a good chance it can be.”

    The tease. Relive the Rainbow Six: Patriots VGA trailer from last year here:

    Rainbow Six: Patriots VGAs trailer takes on greed.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Rainbow Six nooit echt veel gespeeld. Vegas I en II ook niet. Welke van de twee is beter en zijn ze prima los te spelen ivm het verhaal??? Wat vinden jullie als fans er zo goed aan???
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zoveel verhaal is er niet, of ik ben dat in ieder geval al weer vergeten. 2 is logischerwijs met meer content. Ik heb alleen 1 echt dood gespeeld, 2 kon mij niet meer zoveel boeien daarna.
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is dus nog geen datum voor de trailer? Jammer:'-(! Ben benieuwd hoe deze game zich vergelijkt met RS: VI & VII.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke trailer?
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom Clancy games hebben vreemd genoeg nooit een goed verhaal.

    Ik zou gewoon een keertje R6 Vegas 2 oppakken, dat is een goede game.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou echt voor Rainbow Six: Vegas gaan en niet deel 2. Al is het alleen al om de levels. Die zijn zoveel interessanter in de eerste Vegas, veel meer variatie qua omgevingen. En in Vegas twee zijn die echt heel erg saai. Vegas 1 geweldig, 2 meh.
     
  13. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat meer bekend over deze game:)?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nope, is terug naar de tekentafel gegaan en nu 'misschien next-gen'

    voor de rest niks concreets helaas
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het eigenlijk niet zo erg ben voorlopig wel druk. Hitman, COD, Halo4, etc.

    Vond dit wel altijd een supergame! Met name de oude pc versies. Lekker routes uitstippelen. Ding Chavez!!
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb je hier toevallig een nieuwsbericht over gelezen? Ik heb dit namelijk nergens gemeld gezien. Bedankt!

    Inderdaad zijn nu veel games. Dus deze mag best later komen bijvoorbeeld begin volgend jaar. Echter als het nextgen gaat worden dan komt het ronde de kerst weer zoals gewoonlijk naast alle toppers. Maar goed even afwachten we zien wel. Luxe-problemen lossen we later wel op ;)
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Moet toch ook zeggen dat ik het cover gebeuren ook maar niks vind. Ben nou niet echt een purist.
    Zou het leuk vinden als ze iets meer terug gaan naar de roots van het spel.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het cover systeem in RSV geweldig. Het dwingt een langzamer tempo af en dat komt de gameplay ten goede en paste perfect bij de moeilijkheid van het aimen

    je moest je hoeken echt clearen en bij de start van een ronde precies weten tot hoever de tegenstander je tegemoet kon komen. En omdat de mappen ook goed in elkaar zaten was het een heerlijk spelletje om als je meerdere rondes zonder respawns tegen elkaar speelde steeds andere routes te nemen om je tegenstander te verassen

    was oprecht spannend, veel spannender dan doorsnee run and gun gameplay om je ook een beetje met je hoofd moest spelen en niet alleen met je reflexen (en teamwork ook beloond werd)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoop op leuke en vooral splitscreen coop modi. Geweldig om terrorist hunt doen. Hopelijk gaat dit ook gebeuren met de story mode.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een nieuwe Rainbow Six en dan op de volgende Xbox? Sign me up, meer dan genoeg games as it is. Maar beter verneuken ze hem niet, zoals gebeurd is met GR: Future Soldier...ik vind hem gewoon echt verneukt, sorry.
     

Deel Deze Pagina