1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. Spinacia

    Spinacia Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag als je die locale optie aanpast, heeft dit ook invloed op de multiplayer games die worden gekozen? Als je bijv de VS als locatie hebt wordt je dan bij zoveel mogelijk amerikanen of een amerikaanse host ingedeeld? Lijkt me niet echt goed voor je verbinding..
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Goede vraag, dat weet ik niet.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben er vrij zeker van dat dat die matchmaking op basis van netwerk kenmerken gaat en niet op locale

    maar als je twijfelt zet je hem toch gewoon op UK.

    En vind btw ook dat nederlands/engels gewoon een optie moet zijn, ik gruw van nederlandstalige menu's en nasynchronisatie en als er gewoon engels in het spel zit waarom kan ik dat dan niet gewoon in de opties selecteren? Zo moeilijk kan het niet zijn
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is bij mijn weten inderdaad op basis van netwerk en niet locale.

    En Nederlandse stemmen zou een optie moeten zijn, we hebben het hier over een 16+ spel. Wat een onzin dat het dan geen optie is. Was met Splintercell toen ook het geval, spel wat eigenlijk voor (jong) volwassenen is en dan met NL menu taal.
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo 3 was het zo dat als je preferences van matchmaking op eigen taal zet, dat je dan vooral gematched wordt met je xbox locale.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik kan jullie wel een tip geven: Zet je console op Engels voordat je Halo 4 opstart voor de eerste keer. Want toen ik Halo 4 vorige week binnenkreeg stond m'n console nog op NL en nu zijn er restjes (waarschijnlijk van de save file) blijven hangen met NL teksten. 8) Infinity Slayer staat bij mij soms in beeld als Infinity-slachter. Wat een vertaling ook! :+

    En wat betreft de Banshee; dat klopt zeker. En opzich is dat niet zo erg dat je geen 30 kills achterelkaar meer kan maken, maar in Reach vloog die zo heerlijk en nu is het verschrikkelijk. In sommige potjes laat iedereen 'm staan en in Reach was het vechten om dat ding! :9 Alles is op de schop genomen qua voortuigen behalve de Wraith lijkt het trouwens. Daar is niet veel aan aangepast en klinkt zelf hetzelfde. Dat kan je van de rest niet zeggen, vooral de Ghost... Wat een sound! :p
     
  8. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die de LE al ontvangen en gespeeld hebben? Mijn vraag is dan: krijg je die extra loadouts automatisch of moet je een code invoeren?

    Ik wil dit graag weten omdat ik een LE in de bestelling heb staan maar niet weet of deze (op tijd) geleverd wordt. Daarom heb ik ook een normale editie besteld zodat ik sowieso morgen kan gamen. Maar ik ben bang dat ik dan niet alle perks krijg als ik ineens overschakel van normaal naar LE.

    First world problems... :D
     
  9. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de bijgeleverde code invoeren.

    Lethal, jij speelt zeker heel de tijd big team :p
     
  10. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Dan kan ik alvast zonder problemen gaan spelen morgen :)
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Matchmaking system mag van mij wel gefixed worden. Bij join in progress zit je 9 van de 10 keer in een team dat zwaar aan het verliezen is en als je net uit het potje komt kan je in je eentje zitten tegen een team van 3...

    Alle eerlijkheid wat eerst in Halo zat is eruit. Bijna alles is random nu en draait gewoon om geluk.
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette review!

    Uit je review, over de multiplayer:
    Dit gaat alleen om de wapenset waar je een game mee start / na dood gaan?
    Dit geeft spelers die veel spelen dus meer keuzevrijheid voor hun wapens, om zo meer met hun favoriete wapens te starten in plaats van een vastgestelde standaard voor een game type?

    Wat je aan geeft, beginnende spelers / degene die weinig spelen hebben zo wel extra veel nadelen...
    Lijkt me niet echt motiverend om "af en toe" eens een paar matches te doen, tenzij de matchmaking van spelers wel weer meer gericht wordt op ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nee dat doet hij niet eens, hij wilt liever 1tegen1 geownd worden door mij *)
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha hij durft een 1v1 met je?

    Tegen mij doet ie dat niet. :'-(
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    We liepen gewoon te kloten jonguh! :p Er zijn trouwens een aantal maps die niet eens online voorbij komen, je krijgt nu steeds dezelfde. Misschien morgen dan met ook meer playlists. :)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dank je. Dat klopt, ik ben het met je eens. Beginnende spelers worden zo benadeeld. Het gaat dus inderdaad om de wapens waar je mee spawnt en dat zorgt er inderdaad voor dat gevorderden met een meer verfijnd arsenaal beginnen dan anderen.



    Het is trouwens duidelijk dat de taalkwestie een punt van discussie is. Iemand nooit me zelfs zielig omdat ik het een minpunt van het spel noem. Voor mij is dat nu eenmaal zo, en ik zie dat ik zeker niet de enige ben. Is het voor jou geen minpunt, dan is dat toch ook geen probleem? Veel mensen vinden het interessant om te weten.
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Halowaypoint is vernieuwd!
    klik

    Bekijk de eerste aflevering van spartan-ops ( de serie geen gameplay )
    klik
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  18. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan nu je Halo 4 stats checken. (want volgens mij kon dat nog niet?)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina