1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met name daarom vind ik het ook onacceptabel dat EA dit gewoon lijkt te negeren. Mensen geven veel geld uit aan UT, maar elke keer is er wel weer gezeik. Ik geloof dat UT er is vanaf 09 en nog hebben ze ieder jaar dezelfde problemen.

    Ik zelf vind UT niet zo leuk (zou anders zijn als het zou spelen als H2H), dus echt heel veel last heb ik er niet van. Ik vind het echter wel vervelend dat ik nou al twee weken niks kan doen omdat mijn tradepile elke keer op 40 blijft hangen. En als ik alles moet weg klikken dat ik heb verkocht ben ik pas klaar als Fifa 14 uit is.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, contact opnemen zorgt er NIET voor dat je wel compensatie krijgt. EA geeft compensatie in de vorm van pakjes of FIFA points aan degenen die het verdienen. Jij hoort daar dus blijkbaar niet bij. Ik neem aan dat alleen mensen die er langere tijd last van hebben gehad of zelfs spelers kwijt zijn geraakt een compensatie krijgen. Niet iedere speler waarbij spelers op completing staan, want weet je.. DAT HEEFT IEDEREEN. :'-(
     
  3. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Jammer, ben inderdaad zover ik weet nog nooit spelers kwijt geraakt. Staat bij mij nu wel erg veel op completing. Heb bijna geen coins meer over nu.
     
  4. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij denkt dat EA geen fouten maakt in het compenseren door bepaalde mensen over het hoofd te zien, zou mij namelijk niets verbazen, die faalhazen maken fout op fout en als de gebruikers gaan klagen lachen ze erom en halen ze weer wat bier uit de koelkast en pakken ze er wat nootjes bij, ze voeren in ieder geval niet veel uit, anders was dit al opgelost.
     
  5. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zeik wel, maar toch koop je weer FIFA en toch speel je weer UT.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  6. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag toch wel gewoon zeggen wat hij ervan vindt? Je hoeft toch niet persee tevreden zijn als je het spel speelt? Zal vooral bij gebrek aan beter zijn, of hij vindt het concept van UT wel leuk, maar de uitvoering niet helemaal. Ik speel geen UT, maar ik klaag ook. Waarom zou ik klagen over iets als ik het toch niet speel? Dus dat is ook een dingetje...

    Ik ben zelf afgeknapt op UT, maar heb het ook 3 jaar lang actief gespeeld. En ook tijdens die periode heb ik flink wat te zeiken gehad, wat ook volledig terecht is aangezien EA er ook ieder jaar een bende ervan maakt.
     
  7. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een verschil tussen klagen en een bedrijf zwart maken.
    Oke de gameplay is niet optimaal.
    Maar ze kunnen toch ook moeilijk nu al het beste speler ever maken.
    Om vervolgens een serie met alleen maar slechtere spellen te maken.
    Ik erger me ook wel eens aan de gameplay hoor daar niet van.
    Maar een beetje meer respect voor EA mag ook wel.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand enig idee wat je moet doen als er staat dat je Online Pas niet actief is?
     
  9. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je respect voor opbrengen? Het is een miljarenbedrijf dat jaar in jaar uit dezelfde fouten maakt. Het is niet gameplay gerelateerd, het gaat erom dat er met UT nou al zoveel problemen zijn geweest. Spelers die verdwijnen, spelers die op completed blijven staan, tradepile/watchlist vol met 40 kaarten. Dat ik me dan groen en geel erger aan de speel snelheid van UT staat daar los van aangezien er zat mensen zijn die het wél leuk vinden.

    Ook met H2H zijn er gewoon problemen - los van het gameplay gebeuren - die gewoon niet kunnen. Zo is mijn spel al een aantal keer vast gelopen wanneer iemand scoorde in de 90e minuut of de onzichtbare bal. Ik vind het touch systeem ook 3x niks (voegt niks toe als je er zelf geen controle over hebt), maar ook daar klaag ik niet over. Puur en alleen het gebruik aan kunde om het spelletje gewoon normaal te laten functioneren.

    En daar hoef je echt geen respect voor te geven. Als ik ze ergens respect voor geef is het wel het feit dat ze er een zooitje van maken, maar toch het geld binnen blijven harken. Of het is omdat Fifa zo goed is of het gebrek aan een goede concurrent is een punt van discussie :b:
     
  10. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Actief maken, hey wat flauw :+

    Heb je hem wel al eens ingevoerd? Dan helpt het soms wel eens om even opnieuw op te starten. Ik heb het met Fifa 12 wel eens gehad dat ik die pop-up weer kreeg, maar als ik verder klikte of het spel opnieuw opstartte was het altijd wel verholpen.

    Dan ga ik er gemakshalve wel vanuit dat je die code al eens hebt ingevoerd, anders moet je hem kopen in de marketplace :)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik hoor liever het 'gezeik' van iemand die Fifa 13 bezit en actief Ultimate Team speelt, in plaats van het meisje van de schaakclub die Ultimate Team af gaat zeiken...
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja gister nog gespeel online maar nu is mijn pas ineens niet actief,maar zal even opnieuw starten.
     
  13. Mandello

    Mandello Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een Serie A team maken, maar welke opstelling?:
    4-3-2-1 // 4-3-3 // 5-2-2-1 ? welke zouden jullie kiezen voor serie a?
     
  14. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kocht je het spel dan weer als je zeg dat ze jaar in jaar uit de zelfde foutenmaak.
    Een paar eerdere posts heb je het er wel eens over gehad dat je coins had verkocht.
    Waar je dus geld aan verdien.
    Jij verdien toch echt geld dankzij ea, want zonder ea was er nu geen UT.
    Daarvoor mag je respect hebben.
    Er zijn veel fouten ja daar geef ik je gelijk in.
     
  15. Florinho0

    Florinho0 Active Member

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Het begint zo langzamerhand op een topic voor vrouwen te lijken met al dat gezeik. Dit topic lijkt me vooral voor mensen die FUT leuk vinden! :)
     
  16. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, maak dan een klaagtopic en post hier gewoon opstellingen en suggesties voor teams... Of evt bizar leuke filmpjes en/of geluk uit pakjes, maar op dit gezeik zit echt niemand te wachten.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    nice, start ik fut weer eens op, heb ik ineens 1300 Fifa points erop staan en nog 10 gold pakketjes op me staan te wachten in de winkel :D
    Geen idee hoe het kan, maar snel alles gebruiken.
    Edit*
    In de pakketjes zat geen ene drol :+
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  18. DMG.TeLeTuBiE

    DMG.TeLeTuBiE Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt een beetje een rare vergelijking, Fifa bestaat uit meer delen dan enkel UT. Ultimate Team heb ik sinds dat het spel uit kwam niet meer gespeeld, maar het handelen deed ik nog wel. Nu ben ik daar ook mee gestopt aangezien ik al een volle twee weken geniet van een overvolle tradepile.

    Waarom zou je niet mogen zeggen dat je ervan baalt dat EA zo slordig ermee omgaat? Dat IK er geld op heb verdiend is toch irrelevant, want iedereen heeft hier last van. Ook mensen die juist geld hebben uitgegeven (wat ik ook heb gedaan).

    Als jij graag positief blijft is dat je goedrecht, maar ik zie niet in waarom mensen niet kunnen zeggen dat ze graag zien dat EA het eens anders aanpakt. Waarom krijgen sommige een vergoeding terwijl iedereen hier last van hebt? Dat snap ik niet zo goed :F:

    En EA wil niet dat je erg geld aan verdient, het is 'illegaal' zelfs aangezien je eigendommen van EA verkoopt. Dus in die zin hoef ik er ook geen respect voor te hebben. Wat overigens volkomen terecht is, daar niet van.
     
  19. Jordi95

    Jordi95 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fifaskiller

    Vooropgesteld, ik ben gematigd tevreden over Fifa Ultimate team 2013, de andere spelmodi vind ik vaak zelf nog beter. Ik maak geen bedrijf zwart, ik som een aantal feiten op, hoe kan het dat er al twee jaar lang regelmatig dingen blijven hangen op de trade pile en watch list, zonder dat EA de kern van het probleem aanpakt. Hoe kun je een systeem invoeren waardoor het bij tijd en wijlen niet meer mogelijk is om in één keer een bal aan te nemen, zelfs als de bal met lage wordt ingespeeld? Hoe is het mogelijk dat David Luíz Theo Walcott bijhoudt over een afstand van 40 meter en hem kinderlijk eenvoudig opzij zet? Dat zijn dingen die ik mij afvraag, de gameplay van Fifa is nog steeds goed, in Ultimate team mag het spel van mij iets langzamer en First touch control mag een kleinere stempel op het spel drukken, verder: prima.

    En ik maakte inderdaad een karikatuur van EA medewerkers door te stellen dat ze daar aan het bier en de nootjes zitten, dat krijg je als er geen problemen worden opgelost! Wat zitten ze daar dan te doen!

    En respect hebben voor EA? Waarom? Ik betaal toch gewoon voor het spel, 65 euro en misschien 1 keer per jaar als ik 800 MS points koop en daar pakketjes van koop! Ik ben van mening dat ik geen respect hoef te hebben als ik betaal, want ik hoef EA niet op de knietjes te bedanken dat zij dit spel hebben gemaakt, ik heb er gewoon voor betaald.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice, Lampard en Marchisio uit de pakjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina