Smorgens, medeforumstropers. Als iemand weet waar je die controller kan kopen hier.....graag laten weten. Wordt erg gewaardeerd. De enige plaats waar ik van hoorde was in Zwolle, beetje te ver weg voor mij(helaas zijn hun niet online) Dus, als iemand een shoppie weet. Het maakt niet uit dat ie 59€ kost. Bedankt alvast.
s controller hey Xenior je kunt hem bestellen bij www.futurezone.nl Heb ik ook gedaan en krijg em morgen
Thanks guys en ik bedoelde idd in Ned. Ik ga hem nu bestellen. Heu...? Hij doet niet.....probeer 't zo nog wel x'tje.
hey xenior die controller is Japanse controller oh dus geen controller S ik weet niet wat verschil is tussen die 2 maar volgens Gamespy is controller S anders dan de Japanse
Oh...jij kent shoppie....hmmm Die wil ik ooit wel hebben voor fun maar nu mot ik echt die S hebben..... Ah, shop doet het alweer en is idd S....iemand anders?
de japanse controller is gewoon dezelfde als de amerikaanse maar dan kleiner en de knopjes een beetje anders.
Vinden jullie het nu niet een beetje overdreven om ZESTIG EURO uit te geven aan een iets kleinere controler??? Je moet het natuurlijk zelf weten maar dat scheelt gewoon 20 euro = zo'n 50 gulden voor een iets kleiner dingetje in je hand waar je met het spelen geen last van hebt. Je betaalt dus alleen 20 euro om van het gezeur van je vrienden af te zijn dat je controler te groot is. Dat gaat mij IETSIE pietsie te ver.
Is voor games zoals DOA. Doe maar verdedigen, special move en weer verdedigen, dat kan beter dichter bij mekaar zitten. Enneh...xboxgamer, ik tjek hem nog een x, die Japanse maar was iets waardoor ik liever S had, kom ik zo op terug. Ah.... De nieuwe controller wordt simpelweg Xbox Controller S (Small??) genoemd. Xbox Controller S lijkt ontzettend veel op de Japanse controller, maar er zijn toch een paar kleine verschillen. Zo is de kabel van de controller langer dan de Japanse, die iets korter is dan de Amerikaanse controller. Daarnaast zijn de triggers iets anders afgesteld en zit er een zwart Xbox teken in plaats van een groen Xbox teken op de controller. Mjah, ik bestel Japanse wel, haal ik er stukje draad bij. Vreemd ik dacht dat die knopjes van S zacht waren net als de ps2 controller....nog ff plaatje zoeken op xbw.... Edit: Neej, S heeft idd ook harde knopjes...argh...
Kijk ook ff naar de review van de Controller S op TXB. Had ik een week of 2 geleden in het forum gepost, misschien heb je daar wat aan.
Let op ! : Je moet NIET zon Japanse kopen, de Controller S is een behoorlijke verbetering tov de Japanse. Hoe zie ik het verschil? : De Jewel, die is bij de Controller S Zwart met n groen kruis, de Japanse is geel/groen
Hoeveel gaat die controler S kosten dan?? Net zoveel als een normale xbox controler?? Dat is bij mij namelijk nogal belangrijk want ik heb niet zoveel geld.