Wie heeft hier GEEN kaartjes voor de PU awards en wil wel gaan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 28 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  2. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk waarom niet!!;)
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen kaartjes en ik wel gaan, maar ik ben dan op vakantie :D
     
  4. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik wil wel gaan, weet alleen niet zeker of ik wel kan.
     
  6. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook!, en liefst 2 kaartjes, want dan kan ik een vriend mee nemen :D
     
  7. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Geachte redactie van XBW,
    ik wil graag reageren op de vraag '' waarom ik een PU Awards- kaartje moet winnen''. Ik hoop dat van mijn beredenering geen misbruik wordt gemaakt. Het is voor mij een eer om jullie te kunnen schrijven. Elk letter die ik typ, is zo kostbaar als de stap die ik steeds in mijn xbox-wereldje toe zet en ik hoop van harte dat die stappen mij toe zullen wijzen naar '' Pu Awards 2003'', waardoor ik jullie in mijn hele leven nooit zal vergeten. Het is al een geweldige ervaring met mijn xbox, maar de geweldigste ervaring zal die Pu Awards voor mij zijn. Het is een droom die voor elk xbox'er uit zal komen. Ik hoop echt dat die droom waar wordt gemaakt en het eeuwig zal duren. Het is een droom dat in mijn GROENE bloedvaten doorstroomt en zegt: Jij moet het winnen om te kunnen overleven. Mijn hart heeft die GROENE stroom nodig en die is op te wekken bij natuurlijk de '' PU Awards 2003''. Ik hoop dat ik jullie genoeg overtuigd heb, waarom ik die kaartjes moet hebben.
    Alvast bedankt,

    jullie ware user '' halo''
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  8. Keano NL

    Keano NL Keano

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze waren al uitverkocht bij de Free Recordshops bij mij in de buurt|:- :'-( :'-(
     
  9. sunstream

    sunstream @sunstream forever

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Pu awards sucks !! E3 dat is pas echt!!
     
  10. J_Star

    J_Star Your God

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef die Kaartjes maar aan mij .
    aan heb sinds vandaag een xbox :p.
    Hoor ik ook vort bij :p
     
  11. Hidde

    Hidde Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zo erg willen gaan, ik heb geen Xbox Live en daarom wil ik het graag opnemen tegen alle Xboxers die daar zijn.
    De Game Awards is een walhalla voor gamers en ik moet er gewoon zijn.

    Ik ben dan niet op vakantie en ik wilde met een vriend gaan.
    Helaas waren de kaartjes uitverkocht dus dit is me laatste hoop! :mad:
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Beter hoop dat ik er naar toe mag!!!!!
    Dan ga ik flippen!!!!!
    Please mag ik? mag ik?
    Ik hou van Xbox!!!!!!
    Al moet iker heel de wereld voor afreizen!!!!
     
  13. Hoegieboegie

    Hoegieboegie Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil echt wel graag, want ik heb bijna niets te doen in de vakantie:'-( ! Ik ga dit jaar niet op vakantie! En heb ook geen vakantie werk kunnen krijgen:'-( :'-( ! Dus dat betekent geen extra geld en ook niet op vakantie!
    Dus als ik nou een kaartje krijg (het liefst 2), dat zou ik wel heel erg blij zijn.:D O-)
     
  14. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, nu vergelijk je ook iets he? :{ Maar ff een vraagske, van hoe laat tot hoe laat duurt dit gebeuren??? Misschien dat ik anders s'middags kan gaan, s'avond heb ik een in werk avond en die KAN ik niet missen.
     
  15. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij een kaartje!! nou okeej.....pleas:p Ik zou er ( net zoals iedereen hier) graag een willen. Een vriend van mij vroeg of ik mee wilde gaan, maar ik zit nogal krap in mijn centen, en er kan niet eens 10 euro van af. ( ECHT!) Dus ik wil wel graag mee met mijn vriend, en daarom zou ik graag een kaartje willen. Dan kan ik meteen ff wat asses kicken daar:+
     
  16. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zou heel graag die kaartjes willen.

    Mijn broertje is namelijk ongeneeselijk ziek en heeft tot 2 dagen na de PU awards te leven. Nou is zijn laatste wens om Skate te zien en de kaartjes zijn jammer genoeg uitverkocht toen wij ze gingen kopen om deze zielige jongen zijn laatste wens in vervulling te willen gaan. Daarom wil je ons asjeblieft die kaartjes sturen :'-( :'-( :'-(







    (uhm sorry voor de mensen die ik hier misschien mee heb beledigt wat misschien hun eigen ervaringen betreft)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  17. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jullie mij de kaartjes geven, zal ik xbw vollop gaan promoten op de game awards ik zal jullie naam door alle hallen van de utrecht jaarbeurs gaan uitschreeuwen, ik zal een revolutie teweeg brengen onder de gaming society. Ik zal onze trouwe gamers op deze forums vertegenwoordigen, hun namen zullen niet vergeten worden en zullen herrinerd worden door onze gamende nakomelingen. Ik zal historie schrijven....ik zal overwinnen.....VENI, VIDI, LUDI!!! MY PRIDE WILL NOT BE BROKEN, IT IS UNBREAKABLE, IT IS UNBEATABLE!!!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik lag in het ziekenhuis tijdens de kaartverkoop( en nee dit is GEEN zielig verhaaltje maar gewoon zoals het is), dus ik zou het heel leuk vinden als ik toch nog een kaartje kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  19. Kosmonaut XIV

    Kosmonaut XIV xbox schopt aars

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Crew,

    Ik ben net een nieuwe newsposter op een nog vrij onbekende gamessite, en ik zou zeer graag een kaartje voor PU-awards willen krijgen van jullie. Jullie weten immers ook hoe jullie (als beginnende newsposters) het verlangen hadden om eens niet dat zo ordinaire, doordeweekse nieuwsbericht te posten, maar een serieuze newspost over iets dat je ZELF hebt meegemaakt, waar je ZELF alles hebt kunnen bekijken, ZELF details beschrijven, de lezers van je siteje boeien met jouw EIGEN ervaringen, ... kortom, de DRANG om de mensen mee te slepen in jouw 'PU-Awards Special artikel' waar je ze met enhousiasme wil vertellen over je belevingen, gevoelens, indrukken, ... Daarom allerbeste crew, vraag ik jullie om mij, als beginnende newsposter, na de PU-Awards MIJN 'PU-Awards-Special!' te laten schrijven, en dit allemaal door jullie ticketje...

    Hoogachtend
    Kosmonaut
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou ook graag gaan. Ik nog geen kaartje, omdat ik eerst niet wist of ik kon, en toen ik wist, dat ik zeker kon, waren ze al uitverkocht :mad:. Kan ik eindelijk Eckie zien, en weer iets posten in de "Eckie gespot" thread :9. En natuurlijk de rest van mijn XBW vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben bijna in staat om te gaan bidden dat ik ze krijg, maar MM3 is te leuk, dus.....

    BTW Goed werk dat er steeds meer prijsvragen bijkomen _O_ _O_.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina