Hallo! Bij deze bied ik mijn ruime hoeveelheid spelletjes en console aan! Waarschijnlijk hebben jullie allemaal de XBOX360, maar misschien heeft er toch nog iemand interesse in deze voorganger, namelijk een: XBOX console met: - 7 controllers (waarvan 2 draadloos) ook los te koop - Joystick - 2 verlengstukken(?) - Bekabeling - DVD Remote (afstandsbediening) - HALO 2 Live Er liggen misschien dingetjes bij die ik niet vernoemd heb. Deze XBOX is van mijn broertje geweest vandaar dat ik er niet extreem veel verstand van heb. 22 PS2 spellen: - Burnout Revenge - Burnout 3 Takedown - Crash Tag Team Racing - DTM Race Driver 2 - Eye Toy Play - Ferrari F533 Challenge - Flatout - Grand Theft Auto San Andreas - Grand Theft Auto Vice City - Kingdom Hearts - Midnight club 3 - Need for speed Carbon - Need for speed Most Wanted - Need for speed Prostreet - Need for speed Underground - Need for speed Underground 2 - Rayman Revolution - Rumble Racing - Socom 3 U.S. Navy Seals - Sonic Heroes - Test Drive - Time Splitters 95% van alle spellen zijn compleet met boekjes.. PM gerust voor meer foto's! Wii: - Wii stuurtje Nintendo 64: - Pokemon stadium + Transferpack - Goldeneye 007 Als jullie vragen hebben roepen jullie maar. Wees vrij om te bieden.*) Zowel ophalen als verzenden geen probleem!
Wat is de staat van de xbox controllers en met name de wireless controllers? Maakt geen gebruikt geluid bv?(piepen) en wat zijn je prijzen?
Nee die piepen niet, zijn nog gewoon in nette staat. De normale XBOX controller voor 7 euro? en de draadloze voor 10?