1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2012.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me aangemeld voor de XBW club; als de clubeigenaar me wil accepteren graag;)

    wil iemand iets uit mn frontstore kopen aub:)

    Style NL
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2012
  2. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zet gewoon auto's in de club die boven een miljoen kosten. Zo maak je minder snel een miskoop.
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar kun je het XBW logo verkrijgen? Wil deze op mijn auto's plakken :D En als je bent toegelaten tot de club, krijg je daar dan nog een bericht van in Forza?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik relateer het naar het gebruik van de auto's toe..
    Als ik online aan het racen ben, en de host besluit dat we in een D klasse gaan racen, en ik heb zelf geen competatieve D klasse, dan zoek ik in de Clubgarage. daar staat toevallig een Mazda MX5 Gen 1 in die goed mee kan komen in de D klasse(en maximale upgrades heeft om in die klasse te racen). dan vind ik dat een waardige toevoeging.

    echter staat er ook zoveel random rotzooi tussen welke niet geupgrade is en welke dus totaal niets toevoegen. want zelfs voor een rondje tag/king kies je toch graag een auto welke bovenin de klasse zit..

    Ik zeg dus, al die standaard meuk eruit. en alleen fatsoenlijke auto's erin..
    ik heb bijvoorbeeld een A600 Evo 6 welke alle races nog heeft gewonnen, dit zie ik als een toevoeging. een standaard XKR-S heeft iedereen en heeft dus geen enkele reden om daar te zijn..
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan kan ik je volgen!

    Ben sinds kort Co-leader ook juist met het idee om de garage schoon te houden en ben ook van mening dat die 'standaard' auto's er allemaal uit kunnen.
    Behalve:

    - paar auto's van elke klasse
    - 'onbereikbare' auto's (lees dure)
    - de pre-order auto's (SLS, Virage, Italia, etc.)
    - Unicorns (heb er zelf al een paar)

    Enkel nu komt het,...... als Co-leader kun je niks meer als een de Leader. Of de Leader moet je nog rechten geven of iets!!!
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    De pre-order auto's kunnen wij toch niet mee rijden. dus die mogen er gerust uit..
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat wist ik niet! Dat is wel raar,... heeft dan lekker veel zin dat het wel kan.
     
  8. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien dat een auto met mooie livery ook waardig is voor die garage?
     
  9. paashaasschaamhaar

    paashaasschaamhaar Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je btw aan de unicorn auto's zoals de CRX komen?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vandaag even verder gegaan met de F40 die ik ook in de photo comp had gebruikt. De pennen zijn nu af.
    Muh, zo simpel lijken ze, toch nog flink wat tijd in gaan zitten. Ik heb alles wat er nu op de F40 zit als vinyls.
    Het is een mockup op de auto nu, ging er meer om of de verhoudingen e.d. een beetje kloppen. Het gaat de goede kant op, alleen voor een ogenschijnlijk simpel ontwerp is er nog aardig wat te doen.
    Vooral nog veel letterwerk. En ik moet een paar goede velgen nog vinden. Het verven van velgen lijkt niet helemaal lekker te werken, ik heb ze toch echt wit gemaakt.

    [​IMG]
    [​IMG]

    En zo moet ie uiteindelijk worden.
    [​IMG]

    Egh, lol! Er is voor de (meen) oranje band een race waar alleen Ferrari's aan mee mogen doen. Schijnbaar is de F40 een Fiat, want ik mag niet mee doen met die auto. Moet een nieuwe kopen. 8)
     
  11. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    rockstar code is binnen...
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben nu bij de Golden races. De laatste street races zijn heel dik. Door heel Colorado heen knallen! Nog een paar races, misschien nog online dan.

    Ik moet ook nog 15 discount signs, maar moet ik ze dan echt stuk voor stuk gaan zoeken of komen ze op de map? Ik heb weinig zin om nog te zoeken. 8)
     
  13. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    singeplayer nu uitgespeeld, maar nog niet alles gedaan. Darius wel verslagen. Lange eind race maar de venom was veel sneller dan de 599. Wel vreselijk off road rijden met een hypercar trouwens. Moet nog 2 barnfinds krijgen en wat races moet ook nog die opdrachten doen bij die fast travelpoints en nog behoorlijk wat street races, dus ben nog wel ff zoet denk ik. Online level 34 dus daar heb ik ook nog wel het een en ander te doen. Eerst maar eens zo'n GTO winnen voor wat extra cash. Mocht je een GTO over hebben dan zie ik hem wel verschijnen:):
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Er zijn op internet genoeg maps te vinden om ze allemaal te zoeken. ze verschijnen niet op de map, je zult ze zelf moeten vinden..
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Daar heb ik geen zin meer in, ik weet ook niet welke ik wel of niet heb. Heb alle roads al wel gehad, dus vind het wel mooi geweest. Thanks!
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Op de ingame map kun je zien welke je al gehad heb. Het is niet echt een groot probleem dan om te zien welke je nog moet hebben als je het vergelijkt met een internet map. En voor die laatste 15 is het ook niet echt veel werk dan, ik moet dat ook nog doen. Heb nog iets van 9 over. Maar om die nou echt hardcore te gaan zoeken.. Daar ben ik te lui voor, dan maar met een map erbij
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Eerste wat ik in het spel gedaan heb, was alle roads rijden en die borden omknallen. Sommige staan best goed verstopt in een hal ed.
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    heb 215 roads van de 216. Heb er net nog eentje kunnen ontdekken maar staar me nu al 15min blind op mijn TV. Ik kan geen grijze vlek meer vinden op welke weg dan ook! Echt supper irritant. moet nog 17 kortings borden nog 2 barnfinds (wanneer krijg ik die)
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Barn finds komen van zelf. Ik heb ze nu vanzelf allemaal gehad. Bij die roads kon ik er ook twee niet vinden, bleken twee off road weggetjes te zijn die op een licht stuk van de kaart zaten. Langer gezocht op de kaart dan dat het rijden was 8)
     
  20. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle afslagen gehad? en ook onder de snelweg (viaduct) door gereden? Zijn degene die makkelijk over het hoofd gezien kunnen worden.
     

Deel Deze Pagina