1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die ik dus per ongeluk heb weggedrukt en nergens weer kan vinden |:-

    Mocht iemand nog een url hebben naar het filmpje die je krijgt als je de 1e keer op infinity drukt O-)

    Vaag he, de grunts zien je niet maar die grotere covenants lijken je gewoon altijd te zien.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Camouflage werkt bij mij wel op Legendary, gewoon crouchend naar de vijand toe en dan toeslaan.
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Callouuuutttssss!!!

    Nee. Promethean vision is gewoon een bitch.
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ok, dat is dus vreemd. Bij Kevf werkt camo dus wel op Grunts, bij Jorrie werkt het dus op alles. Bij mij maakt het niet uit of ik crouch of niet. Ook als vijanden mij nog niet gezien hebben (incl grunts) en ik ga crouched erop af dan zien ze mij nog. Que?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    er zijn natuurlijk wel meer variabelen te verzinnen. Wanneer je in camo gaat, of je in die buurt al geschoten hebt, het level waar je speelt etc
     
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm vreemd. Heb gisteren alle Spartan Ops episodes op Legendary gehaald, maar volgens Waypoint heb ik de weekly challenge "Complete all missions in Departure on legendary difficulty" nog niet binnen. Iemand anders die dit ook heeft?
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb nu net het stuk gehad dat je voor het eerst de nieuwe vijanden ziet. Paar voorbeelden, b.v. het stuk daarvoor met de 2 hunters. Ze zijn aan het vechten met die vliegende drones. ik heb wel wat grunts en elites uitgeschakeld op het platform schuin onder de twee hunters. Ik ga in camo, loop de achterste ramp op en prompt draait 1 van de hunters zich om, terwijl hij aan het matten is met een drone en schiet meteen op mij.
    Daarvoor heb ik ook gehad dat ik in een nieuw gebied kom, in camo ga, een elite probeer te pakken en dat hij mij ook ziet. Enige waarmee ik gemerkt heb dat camo 'werkt' tot nu toe is crouch, aanval in de rug. Maar ja, dat kan je ook zonder camo. Ik vraag mij af of ik niet gewoon tegen een bug ben aangelopen.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Fuck camo gewoon.
    Prachtige game overigens, echt geeneen kartelrandje of whatever, ziet er gewoon heel erg slick, smooth en vooral afgemaakt uit, itt tot Halo 2/3 die her en der nogal flinke bugs bevatten. Erg netjes hoe 343 dit heeft geflikt.
     
  9. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel campaign op legendary. En voor het eerst zijn hunters echt een BITCH om neer te halen :9

    Ze zijn een stuk sneller geworden en als je in de buurt komt slaan ze je tot pulp! No dodging this time!

    Gelukkig ligt er meestal wel ergens een powerweapon of flink wat granaten die je kunt gebruiken.
     
  10. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Regicide join in progress is echt compleet shit.
    Join je in een match waar de king al 175 punten heeft.
    Maar ik had alsnog gewonnen :+
     
  11. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Kan dat filmpje ook zo gauw niet ergens online vinden, als je een tweede xbox live gold account hebt kan je hem natuurlijk wel bekijken.

    EDIT: gevonden :p

     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tnx! :cool:
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja het is echt gigantisch indrukwekkend. Volgens mij ook de enige 360 game waar de anti-aliasing zo supergoed gedaan is. Elke 360 game heeft wel kartelranden maar deze is gewoon 100% strak en het draait ook nog eens zonder framedrops en crap. Ik heb eens gekeken op Wiki wat 343 nog meer heeft gemaakt. Alleen de Halo anniversary hebben zij gemaakt en dus Halo 4, petje af! Super beslissing van MS om 343 erop te zetten.
     
  14. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    343 was altijd al een deel van Halo en Bungie.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game!!!_O_

    Multiplayer echt top, moet toegeven dat ik eerst mijn twijfels had bij loadouts, perks en dergelijke maar het werkt echt goed!
    DMR, Magnum, Shotgun, en heel veel andere wapens, werkt gewoon echt ontzettend goed en speelt zo lekker, ongelooflijk! Diep onder de indruk. _O_

    Die mechs ben ik trouwens nog niet kapot van, maar nog maar 1 match mee gespeeld.
    Nooit veel met Firefight gehad dus dat mis ik niet, Spartan Ops redelijk leuk maar niet groundbreaking, maar goed, dat had ik er ook niet van verwacht.

    Campaign nog niet aan begonnen, eerst Forward Unto Dawn gekeken, zeker een aanrader. :)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Firefight is nu eigenlijk Spartans Ops. Zodra je alles vijanden hebt uitgeschakeld ben je klaar met de missie. Leuk, maar niet heel bijzonder nog....
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan je in de mp met mechs spelen?

    Ik kan trouwens echt 0,0 overweg met die railgun in de MP. Iemand tips?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dat kan ja.

    Goed mikken :+
     
  19. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de tip om op de grond te schieten.

    Ik vind het gwn een kut wapen om te timen...
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Oefenen met boltshot en dan is de railgun een eitje. :9

    Maar je kan meer controle hebben over de gun dan dat je in eerste instantie zou verwachten. Je denkt natuurlijk dat je gewoon de rechter trekker moet inhouden totdat ie schiet. Maar wanneer je gun voor ongeveer 80% is opgeladen kan je al schieten door de trekker los te laten.

    Daarnaast kan je beter proberen om op de grond te schieten als dat mogelijk is. De railgun werkt het zelfde als rockets.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina