1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leaved een game, en dan kom je vervolgens 3x in dezelfde game terecht -,-
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Merk ook dat ik steeds meer bij mensen wordt gezet die nul toegevoegde waarde hebben, en dat het andere team voornamelijk bestaat uit niemand die er echt uitspringt maar die wel allemaal een bijdrage leveren.

    Je weet dat het on is, wanneer jij voor 70% van de kills zorgt als je 7 teammates hebt.


    Wat de Railgun betreft, Ik vind het een fijn wapen. Maar ik zou niet iemand aan te raden om voor splash damage te gaan, body shots zijn 1HK's. Dus probeer daar altijd voor te gaan, goed mikken dus! En anders zou ik hem gewoon aan je voorbij laten gaan.
     
  3. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Net het eerste potje MP gespeeld. In Reach speelde ik telkens SWAT, maar dit zit dus niet in Halo 4. Dan maar een potje Slayer doen. Het voelde goed en de game ziet er ook fantastisch uit.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zit er wel in hoor. Heb dit nog met mensen uit de friendslist gespeeld.

    Trouwens zijn de servers al fatsoenlijk?
     
  5. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    bijna alle haalbare achievements al in de pocket, aighttt
     
  6. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als costum game, er is nog geen playlist van.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    8)

    net een potje btb gedaan op die remake van dat ene Halo 3 level (die met die schansen). Wat is dat level mooi geworden en wat een chaos. Ik kreeg echt de helft niet mee :+
     
  8. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Singleplayer uitgespeeld, zonde dat deze zo kort is... Naja, iig wel voor herhaling vatbaar...
     
  9. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag ook maar eens aan de SP begonnen, echt ontzettend bruut!
    Legendary is behoorlijk pittig, ben 'm solo aan 't spelen. Heb 3 uur en 10 minuten over missie 3 gedaan, 45 keer gestorven 8)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb er 1:52 uur over gedaan :cool:, maar die was best pittig sommige stukken inderdaad, soms kwam er ook gewoon geen checkpoint, frustrerend! 8)
     
  11. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm vandaag uitgespeeld op Legendary. In totaal net over 10 uur over gedaan. Wel 256 keer dood gegaan :) vaak van die chokepoints die je zo vaak overdoet dat het een soort automatisme wordt tot aan de volgende checkpoint :p

    Wel tof dat je er de armor van de master chief door vrijspeelt :thumbs:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Noobjes _O_ Ik heb die raptor armor van de pre order op het moment en daarop volgde deze message:
    "how many assassinations do u need for venator helmet"

    En ja, dat moet je niet naar mij sturen :+ Mijn antwoord:
    343
    - that will take ages and how did u get it so quickly?
    By assassinating people
    - any good tips for it?
    Come from behind
    - thx but they can see on the radar
    Crouch
    - and they dont see u on the radar
    No
    - how long will it take to assassinate 343 spartans and how long did it take you? and what would be the best game mode
    2 days, CTF
    - is it hard ?
    No
    - thx but will i die alot
    Probably
    - do u like the helmet and is it worth it?
    Yes

    En zo gaat het maar door gewoon, wat een dwaas ook.

    Het spel bevalt me trouwens echt perfect, valt me enorm mee allemaal. Ik was bang dat het weer zoals deel 3 zou worden maar het werkt allemaal gewoon goed. Het blijft jammer dat er geen SWAT in zit en ik mag hopen dat dit er heeeel snel bij komt en die verbindingen zijn ook weer een drama op bepaalde momenten maar op wat balancing dingen na is het allemaal best te doen.
     
  13. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 was koning.

    Het spel is veel te moeilijk nu met al die loadouts en shit. Vroeger was het start de match en klaar. Granaten gooien, beetje lopen en schieten en meelee.

    Nu moet je ook nog gaan lopen sprinten en armor ability gaan lopen gebruiken. En als je eindelijk zover bent, kan je je ordanance gaan droppen, die je dan ook nog moet gaan lopen guarden :l
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Morgen als goed is ook halo 4 in huis, als er morgen avond mensen zijn die zin hebben in co op legendary let me know!

    kontschopper nl
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is een nieuwe insteek denk ik dan. Ik vind het persoonlijk geen probleem, want er valt heus wel aan te wennen. Tegen die tijd dat mensen er aan wennen heeft niemand het er meer over.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Eerste potje een Perfection (wat je overigens niet eens te horen krijgt :')). En mijn tweede potje een overkill tegen Avengtar NL. _O_ Dat soort dingen behaalde ik pas naar 2000 potjes Reach 8)
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Alsof dit zo moeilijk is, kom op hey. :emo:
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, klinkt wel als een behoorlijk nadeel, mits je als beginner ook ingedeeld wordt bij gevordere spelers.

    Over de taalkwestie: leuk en aardig dat ze games naar het Nederlands vertalen, op zich niet verkeerd. Alleen komen de vertalingen vaak ontzettend krom over en is het niet ingame in te stellen.

    Uit de UK bestellen kan ook, toevallig doordat die erg goedkoop was met Rayman Origins gedaan, Engelse hoes + Engelse taal (geen Nederlands). Misschien ga ik dat voor Halo 4 ook maar doen (locale voor matchmaking gaat dacht ik toch op IP?)
    Nu is Rayman net een game waar Nederlands zeker kan gezien de doelgroep.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, je moet dus geen Assasinations proberen als diegene tegen een muur of object staat, want dan krijg je blijkbaar een suicide. :+ Die gast zat echt zo te kijken van: WTF just happened?! 8) Verder echt heerlijke potjes en net weer 20+ K/D Spree. :cool: Gruwelijke game en superverslavend! :D
     
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de locale setting van je Xbox ook gewoon op Engels zetten. Probleem opgelost.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina