[MM3]Paint jobs!! wie kan me helpen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox4ever, 27 jun 2003.

1. xbox4ever

xbox4ever Guest

Wie weet waar de paintjob met de vraagtekens voor staat in parijs?
    En waar is die van de DC Taxi in dc??
    Hoe moet ik de paintjob van de cadillac(?) seville(ofzoiets) pakken in dc? Die hangt boven het water maar ik ga er altijd onderdoor

alvast bedankt!!_O_

2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    bij die cadillac ish et op een pier die er langs loopt daar kan je dus gewoon rijden moet je gewoon bij de eerst volgende brug naar beneden via de trap en dan kan je er zo naar toe rijden

3. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien waar je de paintjobs van de limo kan vinden???

4. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    de paintjob van de limo in washington zit bij dat lange rechte meer/kanaal ding, in parijs weet ik nie meer.

btw die ???? die in de lucht hangen is een verborgen wagen, moet je ff met 400 met de koenigsegg nemen, ook in washington zit er een (btw verwacht er niet te veel van)

oja voor die cadillac is het ook best handig om zelf te schakelen en verder hard scheuren.

5. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niet iemand een lijst ofzo waar alle paintjobs zijn? Of tenminste de meest ofzo...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die paintjob met ?????? dan in DC? En als iemand een lijst zou willen maken zou da ook wel handig zijn,

(zo'n lijst in niet bij www.gamefraqs.com te vinden, of ik ben wel heel scheel 8) )
    Thanks anyway

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    oh....,

mijn fout |:-

bedankt DarkwingDuck _O_ :D _O_

10. xbox4ever

xbox4ever Guest

bedankt allemaal:) :D
    nu kom ik vast wel weer verder....
    alleen die van de cadillac eldorado seville wordt moeilijk:'-(

11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    die cadillac eldorado seville is niet zo moeilijk, zo lang je maar ZELF schakeld, met automatisch schakelen lukt het niet,

Goodluck

12. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Natuurlijk wel! (als je het tenminste over die in Washington hebt). Gewoon helemaal naar achteren, en dan volgas en de muur niet raken, over het zand, en hopla..... in het water:confused:

Maar gelukkig hing ie in de lucht en heb je hem toch8)

13. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    is er geen nederlandse site met de paintjobs snap sommige dingen van die paintjobs niet

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Niet dat ik weet, maar anders vraag je het toch hier even?

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ja die paintjob voor de cadillac eldorado seville midden in George Town(da deel links van de rivier) is wel te doen met schakelen (dat je over zo'n muur heen moet in een hoek), maar die paintjob bij het kanaal in George Town is niet met schakelen te doen.

en er zijn volgens mij ook geen NL site waar de paintjobs op staan... maar je kan het altijd vragen...

En dan heb ik nog een vraag: waarschijnlijk in het verkeerde forum, maar ja,
    Bij die missie waar je een andere auto moet rammen tot dat die kapot is, hoe pak je dit goed aan? bv bij de Privit Eye, de laaste van Washinton, daar rij ik altijd mijn auto eerder kapot als die van hem, terwijl ik toch (bijna) nergens tegen aan knal, behalve zijn auto dan... Wat is een goede effectieve manier op te beuke, zonder dat je jezelf erbij kapot rijd?

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  16. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb daar geen last van gehad...
    Gewoon steeds achterop jassen, of als ik hem maar sloon inhaal zet ik de auto erlangs en ram ik hem van de zijkant.
    Verder niet zoveel problemen mee gehad.
    Maar zijn auto gaat ook slomer naarmate hij meer kapot is, dus wat dat betreft is er geen nadeel voor je dat je kapot gaat.

17. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook heel vaak opnieuw gedaan, maar het lijkt het beste te gaan als je tegen de zijkant van z'n auto aanbeukt. Hij kan dan ook lastiger rijden en knalt overal tegenop of gaat over de kop. Je kunt bijvoorbeeld bij een scherpe bocht een beetje afsstand nemen en dan als hij de bocht maakt vol in z'n deur rijden.

18. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Parijs is die van de limo, rechts onderin op het kaartje. Ergens voor een paleisje tussen 2 muren in.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de tweede paintjob van de Beetle RSI is ( Beetle ownatsj _O_ )

20. xbox4ever

xbox4ever Guest

in Paris of in DC?

Deel Deze Pagina