1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    http://appletoolbox.com/2012/07/how-to-remove-other-data-on-iphone-ipad-ipod/
    http://www.ipodrepublic.com/iphone/fixing-issue-other-files-iphone-memory/2010/03/31/
    http://www.maclife.com/article/howtos/how_remove_other_data_your_iphone
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitgebreide reactie!

    Er is nu 9,5 gigabyte vrij en 2,4 wordt gebruikt voor overige, . Ik kijk het nog even aan en als ik nog maar een paar gigabyte heb dan herstel ik de iphone wel naar "fabrieksinstellingen?" in elk geval zal ik dan herstellen kiezen in itunes onder "overzicht"
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jup, restoren (herstellen naar fabrieksinstellingen) en daarna de back-up laden kan inderdaad gemakkelijk via iTunes.
    Zorg wel dat je een recente back-up hebt natuurlijk als je hem naar fabrieksinstellingen zet.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nvm, weet het al.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  5. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag voor het eerst een iphone gekocht :p Iemand nog tips voor must have apps? Remote heb ik al.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kakhiel , YouTube , Waze , 9Gage.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net die iPhone 5 besteld, 109 euro bijbetalen met iSmart 200. Nette prijs. Binnen 2 weken wordt 'ie geleverd, ben heel benieuwd aangezien het m'n eerste iPhone wordt..
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe zo goedkoop? Zakelijk abbo?
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor. Even bellen en dreigen met opzeggen doet vaak wonderen.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoop dat ze morgen hier op tijd zijn met de levering van mijn iPhone5 (2 weken).
    Volgens de email is de levering ergens tussen 8:30 en 18:00 uur :mad:

    Mooie witte Hama flip-case gekocht zijn de eikels het gaatje voor de headset aansluiting vergeten :F:
    Ga morgen toch eerst de clear-case van Okazi gebruiken want ik heb zeer goede ervaring met de clear-case voor de iPhonev4.
    Deze is na 2 jaar nog steeds krasvrij.

    Inmiddels een email en sms gekregen de koerier zal hier tussen 10:15 en 12:15 uur zijn.
     
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Zal vandaag ook eens bellen dan, abbo loopt over 2 weken af van mijn huidige 4S :)
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    iPhone5 is net bezorgd \o/
    Nano-simkaart geactiveerd en de iPhone5 is nu bezig met het updaten naar iOS 6.0.1

    Hama tasje meteen aan de kant gegooid want ik moet de iPhone5 met geweld in de bevestiging drukken :mad:
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik zeker doen :) Bizar hoeveel mensen genaaid worden, die zonder bellen verlengen...
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke manier wordt je dan genaaid?
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Je betaalt 200 euro voor een abonnement terwijl dat ook 109 kan zijn voor bestaande klanten.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een verschil in snelheid tussen de iPhone4 en iPhone 5 8)

    De App Store wordt supersnel geladen en heb volgens Speedtest.net (wifi) is de snelheid down:60Mbps en up:6Mbps.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Gisteren ook een uurtje met de iPhone 5 mogen spelen. Zelfs met de 4S is het een enorm verschil. Hatelijk, nu moet ik een nieuwe kopen :mad:
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was gisteren even mijn de iCentre in Hengelo voor een draagtasje en die idioten vragen maar liefst €49,95 :mad:
    Bij de Turk op de markt vond ik er 1 voor maar €8.

    Achterop de iPhone5 zit nu een clear-case en screen-protector van Okazi en voor mijn werk heb ik een lederen draagtasje erbij gekocht.

    Bij Apple gisteren maar een Lightning>30 pins adpater besteld want de MM hier had alleen de Lightning>usb en Lightning>mini usb adapters.
    Weet alleen niet of mijn Sony Klokradio de iPhone5 met deze adapter kan in- en uitschakelen.
     
  19. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een ipad 4 gekocht. Maar is het ook mogelijk om meerdere accounts in te stellen aangezien het apparaat door meerdere personen gebruikt wordt?
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina