The Matrix vraagske voor u. Ik zit in Hikage Street en moet die Terror Drones elimeneren.Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.Dat is een soort raar vliegtuig in een vierkante vorm.
Grind eerst helmaal naar boven, todat je zijn poten ziet. Grind daar dan ook over heen, en spuit dan op de punten die je ziet verschijnen. Dit moet je dus meerder keren doen.
Hij zal ook wel eens kleine stukjes lopen zodat je makkelijker via de andere poten kan grinden. FF een vraagje, de game hapert bij mij op dit punt altijd vreselijk, Hebben jullie dat ook?
Ja bij mij hapert hij ook alleen in de garage. Maar dat komt natuurlijk omdat er daar van die sukkels aan het dansen zijn
Bij mij hapert ie niet op dat stukje, maar soms ook in de garage idd... beetje jammer, maar valt te overleven.
Hoe komt dat als ik bij gg boek kijk staat er overal cleared.En bij "The bottom point of Sewage Facilty". Staat er geen cleared.en je moet daar niets doen.Kan iemand mij hlepen.IS dit bij jullie ook zo
ik zit vast in da land waar de immortals slapen in hun mummiedozen.Ik moet die bovenste graffiti doen ma ik kan er nie bij. Tes ergens heel bovenaan de map Het noemt iets met dinosaur maar ik geraak daar niet door op die spoorweg om naar dat land te gaan.
Gewoon daarboven op een soor't ophogeinkje staan, en dan (als het echt niet lukt) met een boost ernaar toe springen. Je bent wel vaag. Slapen ze nog? Moet je de graffiti daarnog of moet je naar Sky Dinosaurian Square gaan? Want als je daarnaartoee moet doe je toch iets verkeerd want er staat boven op een wolkenkrabber een Poisen Jam die je de weg wijst, die kan je niet missen.
Als ze nog slapen, hoe je niet naar Sky Dinosaurian square te gaan, dat komt later pas in de game, als je ze al hebt verslagen, moet je doen wat de Matrix zegt...
ze slapen nog in die mummiekisten.en angs waar just moet ik gan voor die poison jam te hebben.Langs die telefoonsattelietes of langs den andere kant mee die hellingen van dak tot dak.
Als ze nog slapen moet je eerst al hun graffiti overspuiten in the Skycraper District, Hikage street en Kiboaga Hill. Wanneer je later in de game naar Sky Dinosaurian Square moet gaan moet je rechts bij die hellingen van dak naar dak omhoog. Maar je ziet dan wel op de kaart waar Poisen Jam staat.
Hikage street en Kiboaga Hill die heb ik al allemaal met graffiti bespoten.en in Skycraper District daar moet ik nog graffiti spuiten en dat staat in het land dinosaur square ofzo.Het is het enigste dat ik daar nog moe van doen.
wil er eens iemand zeggen waar ik die personen kan vinden.Ik heb er tot nu toe 3 tekort. in de 1ste tabel de eerste persoon. in de 2de tabel de 3 persoon.En in de 3de tabel de 3de persoon ook.weet iemand waar ik die kan vinden.Die tabel kan je vinden als je verwisselt van persoon in een level door met die startknop.en dan naar boven gaan bij dat hoofdje en daar heb ik die tekort dat ik hierboven heb geschreven.