Ik heb heel lang naar Brute force uitgeken en nu ligt ie dan eindelijk in de winkels..een vriend van me had hem al een paar dagen eerder dus daar, heb ik hem een paar uurtjes gespeeld. de co-up vond ik echt errug stoer om te doen, omdat je ook echt moet samenwerken om te overleven. daarna hadden we nog ff de multiplayer gedaan maar die viel mij erg tegen...weinig levels, geen bots....nu zit ik dus te twijfelen of ik deze game wel moet kopen...de co-up is wel errug stoer maar de gewone multiplayer vond ik iets minder....zijn er al mensen hier die deze game al hebben uitgespeeld? of ben je er wel een paar weken mee zoet..en heeft de singleplayer een hoge replay waarde? want daar gaat het me eigenlijk om...reageer ff.. en weten jullie een ander alternatief voor Brute force die mischien nog leuker is?(behalve Halo natuurlijk )
Ik heb hem bijna uitgespeeld nu, als het goed is is dit de laatste missie, vind hem heel erg tegenvallen en raad je hem niet echt aan... Coop is ff leuk, maar het blijft lineair als de pest... Voortaan ga ik toch maar af op de reviews
Brute force owh shit...dat is balen... is er dan mischien een ander goed schietspel wat het aanschaffen waard is... of zal ik toch maar voor Brute force gaan...want volgens mij zijn er verder nie echt toppers uitgekomen de laatste maanden...
Ik zie dat je geen Live hebt zoals ik... Dan is BF toch nog de beste keus (als je Halo nog niet hebt...) Maar je moet er niet teveel van verwachten zoals ik. Want de titel is goed hoor, maar er zit niets nieuws in...
Return to Castle Wolfenstein en Medal of Honor.. toppers! je kunt natuurlijk ook voor Max Payne gaan!
Heb BF 5 dagen in huis gehad en het kon me geen moment boeien... Het snipen is af en toe wel grappig, maar het wordt zo snel eentonig... Echt geen aanrader!
Leuke games, maar niet voor de volle prijs. Wolfenstein is alleen leuk op Live, MoH is gewoon een ps2-game op de XBox en MP speel je ook in twee dagen uit. Voor multi-player met bots is Timesplitters 2 de beste game. Maar single-player vind ik maar niks.
Ik heb BF gister uitgespeeld en ik was er ongeveer 12 uur mee bezig. Nu moet ik nog alle DNA's enzo halen om de multiplayer leuk te halen. Ook gaat ik proberen om de perfecte scores te halen. De deathmatch vind ik saai, maar de Squad Deathmatch is verassend leuk. Ik speel meestal Halo met vrienden maar de SD van BF vonden ze erg leuk.
redfaction 2 is ook zeer aanteraden. heeft vrij lange single player en de mulitplayer ownt gewoon zwaar. rf heeft namelijk wel bots en veel verschilldende multiplayer modes. en natuurlijk zeer brute wapens
Ik heb hem nu van eergisteren gaan halen en het is wel een echt goed spel hoor.de teamplay is erg leuk.(ga hem morge met 3 vrienden spelen)Als je geen xbox live hebt(zoals ik)dan is dit echt de beste game van het moment.Als ik live krijg dan ga ik toch wel wolfenstein en unreal kopen,die zijn ook machtig.En het duurt toch wel eventjes voor je dat spel uitspeelt
Ik heb hem dus ook sinds gister. Toen ik het spel de 1e 10 minuten speelde vond ik het echt wel vet: Goede GFX, goede besturing, goed geluid, goede vijanden. Toen hebben we het spel even met zijn 4'en geprobeerd. Toen kwamen de tegenvallers... Het is wel goed uitgewerkt dat je op ieder moment bij het spel kan instappen. MAAR het spel wordt met zijn 4'en onoverzichtelijk (een deel lag ook aan het level), de GFX verzwakken zeer zwaar (i.v.v Mist en veel kleinere 'draw distance', hoe kan dit toch met de power van de Xbox?!?!). Alleen het met zijn 2'en coop was wel weer zeer mooi uitgewerkt omdat het spel zo nog wel overzichtelijk was en de GFX van hetzelfde hoge peil blijven als singleplayer. Op de multiplayer opties 'deathmatch' en 'squad deathmatch' ga ik niet in, want die vielen mij erg tegen...... Conclusie: - Singleplayer en coop MITS met zijn 2'en zijn vermakelijk en houden je zeker een aantal uren zoet - Coop met 3 of 4 valt gewoon tegen. GFX gaan zwaar achteruit en spel wordt te onoverzichtelijk. *alhoewel wel de mogelijkheid bestaat van het koppelen van 4 tv's aan elkaar zodat dit weer opgevangen wordt, maar ik denk dat bijna niemand dit kan doen.* - Multiplayer opties 'deathmatch' en 'squad deathmatch' hadden veel beter uitgewerkt kunnen/moeten worden (Bots, map layout enz...). Deze vielen mij tegen.
Timesplitters boeit ZEER lang,voor je alle char. enz hebt ben je ff zoet,en het sspel is ook gewoonweg lacheuh
RTCW is inderdaad geweldig, Max payne heb ik nog niet. Maar ik hoor wel zeer regelmatig dat hij snel is uitgespeeld. Aan de andere kant is het nu wel een classic toch? Ik vraag me dan af of je voor 30 euro echt waar voor je geld hebt? Het is maar 30 euro ja, maar een spel wat snel is uitgespeeld tja... Korte levensduur sucks. Wel of niet aanschaffen vraag ik me dan af?
Ik wou BF ook zo graag halen, maar na al die verhalen ben ik dat niet meer van plan. Erg jammer vind ik het, maar ja............het leven is hard
Max payne is echt strak alleen duurt hij niet zo lang. ik had hem op zaterdag nacht ff gespeeld en toen op zondag en klaar was ik. Metb time spl,itters ben je inderdaad lang zoet.
ok, ik heb heel veel reacties van jullie gehad en ik heb nu toch maar besloten om de game niet meer te kopen. ik heb hem nu heel lang bij een vriend van me gespeeld, we speelden met zijn drieen en zijn er nu bijna doorheen...ik moet wel echt een nieuwe game hebben maar timespliters 2 is geen optie want die heb ik al...ik zit nu een beetje tussen 3 games te twijfelen: -kung fu chaos -racing evoluzione of unreal championship maar dat wordt denk ik niks omdat ik geen live heb....welke van die 3 heeft ECHT een lange levensduur??
Kung fu chaos... Ik heb nu vandaag Brute force wat langer gespeeld (ik was gister nog van plan hem terug te brnegen naar de winkel) en waarempel het is gewoon een vet spel. Singleplayer is gewoon sterk en met zijn 2'en gaat ook nog wel. Echt die teamplay is heel goed uitgewerkt, en als je de levels echt strak uit wil werken dan ben je ff bezig. Heb vanmiddag ruim 3 uur gespeeld en ben (maar) 2,5 level verder..... NEe ik ben blij dat ik vanmiddag nog ff de tijd heb genomen dit spel te spelen. Singleplayer te samen met coop met 2'en is hij gewoon sterk. En die geluidseffecten
Racing evoluzione of kung fu chaos? tja, ik weet dat de game errug cool is om te spelen en vooral in de co-up...ik heb hem namelijk erg lang gespeeld bij iemand anders...we speelden met zijn drieeen en zijn er nu al bijna doorheen...:{ dus zat ik te denken aan racing evoluzione of kung fu chaos...weet echt niet welke leuker is...ik zoek wel een spel die een beetje gericht is op multiplayer...en dan lijkt kung fu chaos me een goede keuze...maar racing evoluzione lijkt me ook ruig.. please...welke van deze 2 games houdt je echt heel lang bezig? ik wil het echt weten want ik wil niet WEER een miskoop doen wat ik de laatste tijd erg vaak gedaan heb..
Ik weet het niet, ik ga hem binnenkort spelen. Als je ziet hoevaak hij op de X-bazar wordt aangeboden...