Amsterdam wellicht vandaag in een klein game winkel maar ik heb die game sinds gisteren e n de single player is bruut die future wapens zijn Ziek soort holo vizier met sonar achtig radar
Met Halo 4 en Fifa ook zo. Ze passen het systeem niet aan. Ze hebben hem dan wel binnen, maar mogen hem niet verkopen. Ging laatst ook voor Halo 4 voor lul naar de stad Edit: In Haarlem in de stad zit ook een winkeltje. Daar haalde ik ook een game vaak voor release. Wel contant afrekenen maar kon je wel aan de slag. Weet niet meer of hij het doet. En ga er ook niet heen om te kijken, want de game boeit me niet.
Heb ze net gebeld en ze geven aan dat als je een bon en foto van een winkel die hem al verkoopt laat zien dat je hem dan mee krijgt. Is inderdaad foutje op de site. Ze gaan het direct aanpassen.
Nee. Tuurlijk heb ik geen bon. Is gewoon handje contantje afgerekend aan de voordeur. Die mensen zijn ook niet achterlijk.
Waarom willen mensen nou weer een bon zien.. Zoals de waard is vertrouwd hij z'n gasten!! Wees niet zo wantrouwend, maar gewoon blij voor diegene die hem al heeft.
een bon gebruiken mensen dan om uit te printen en mee naar de winkels te gaan. Gaat nergens over wantrouwen
Een bon willen ze zien zodat ze bewijs hebben dat andere winkels het spel ook al eerder verkopen en zo geen boete krijgen.