Morrowind GOTY (Game of the Year Edition)

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxmaniaxx, 26 jun 2003.

1. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, ik weet niet of hier al een thread over is.... maar is het wel zo... sluit em gerust hoor:cool:

Dit zijn dus 3 delen in 1. Morrowind, Tribunal en Bloodmoon.

Wat zijn je verwachtingen van het spel? Is het spel trouwens al uit?

Mijn verwachtingen zijn heel hoog, vooral omdat er nu nog meer te beleven valt. Meer weapons, armor, gebieden enz enz.

Ik kan niet wachten om dit spel te spelen.

Ok mensen, vertel wat je ervan vindt. Beargumenteer wel waarom:cool:

2. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik zie 'm ook graag komen, ik heb zo'n beetje alles wel gedaan in het orginele morrowind, en ben ook veel te sterk voor de NPC's in morrowind, hoog tijd voor een nieuwe uitdaging zou ik zeggen! :p

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    lijkt me erg leuk, heb morrowind (nog niet zo lang) dus is het eigenlijk zonde om morrowind voor de uitbreidingen nog een keer te kopen, wat ik niet ga doen, tenzij ze die verkopen zonder originele morrowind the elders scroll 3

4. nielzo

nielzo Guest

ooo ik ben juist het tegenovergestelde :mad::mad::mad: maar i vond de eerste heel gaaf en ik verwacht ook wel veel van deze :9

ja en over de oude heb ik even een vraag: waarom slaat mijn bijl nooit raak??? ik sla altijd honderd keer op een mannetje en dan ga ik op eens dood :confused::confused:

release: TBA

screens:

5. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hoge axe skill of agiltiy wil nog wel is helpen.

6. Kosmonaut XIV

Kosmonaut XIV xbox schopt aars

Leuk Bevonden:
    0
    ROFL idd :cool:

7. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    of je bijl is gewoon versleten:cool: , maaak hem ff bij een armorer, of koop een paar hammmers ofzo. help vast wel, of je hebt eeb lage lvl:cool:

8. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft volgens mij ook te maken met je ''strenght''.

Maarja versleten, lage skill, kan overal aan liggen.

Vette pics overigens, vooral die wolf vind ik wel wijs.

Wat me ook boeit zijn die mooie sneeuwlandschappen.

Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  9. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel vet maar hoop dat hij nie zo duur word of met korting voor de mensen die hem al hebben

10. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond het spel wel oke. is het nogsteeds wel, maar ik vind het nogal saai na een poosje. deze ga ik ook zeker niet kopen

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onderhand wel uitgekeken op morrowind. Wil alleen mijn character nog wat trainen en de mainquest uitspelen.
    Maar ik heb veel plezier in MW gehad. Ik hoop dat die add-ons wat afwisseling brengen. Weet iemand hoe groot het nieuwe gebied wordt wat in de add-om zit?
    Als GotY uitkomt, verkoop ik mijn MW. Prijs maakt niet zo veel uit, als die maar weg is en dan koop ik GotY editie. Ik heb al genoeg gelezen over de add-ons dat ik GotY wel blind kan kopen. (werd toch 30 euro of niet?)

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het gebied in Bloodmoon is 1/5 deel van Vvardenfell.

Het lijken me zeker leuke uitbreidingen. Maar ik koop hem pas als hij is afgeprijsd, ik heb toch nog niet alle quests in Morrowind gedaan, dus ik kan nog effe vooruit. Vooral het weerwolf worden lijkt me leuk in deze nieuwe delen.

*gerucht*

Ik heb ergens gelezen dat je de mainquest kunt spelen als weerwolf. Blijkbaar krijg je dan een totaal ander spel.

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm lijkt me wel een leuk spel, ik heb MW nooit gekocht doordat niet alle bladen/site's er positief over waren!

Maar het word nu wel erg aantrekkelijk om hem alsnog een keertje te halen!

14. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em cker wel kopen! morrowind was na een gegeven moment supersaai omdat je alles al kende. ook leken de omgevingen iets teveel op elkaar.

nu krijgen we nieuwe werelden, wapens, armor, (?rassen?) noem maar op.
    dus dat lijkt me dan wel weer heel leuk

15. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij wordt het meer van hetzelfde, in Morrowind vond ik de gameplay naar het einde ook al repetief worden.

16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    ik koop 'm alleen als ie goedkoop word

17. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Morrowind een spel van wereld klasse. De vrijheid is gewoon absurd en het blijft je bezig houden. Ik heb hem pas een maand maar hij blijft steeds maar in mijn Y-Box zitten. Als ik over 7 jaar Morrowind volledig heb uitgespeeld ga ik is opzoek naar deze game.

18. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem denk ik niet kopen. Ben op dit moment nog druk bezig met de originele Morrowind. Misschien als ik daar niks meer te doen heb, ga ik deze uitbreiding kopne, hopelijk is ie dan al een stuk goedkoper.

19. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook,maar ik heb do originele,en daar hebbek nog lang niet alle quests gedaan ofzo ;s

20. Godsend

Godsend Guest

Ik ga hem zeker wel halen MW zelf was echt te gek.
    Ik heb gelezen dat je in tribunal een hele grote nieuwe stad erbij krijgt.(de hoofdstad van morrowind) :D

Deel Deze Pagina