1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Bij elke nieuwe Halo (en veel andere ip's) wordt er of gezeken dat er teveel veranderd is of dat er te weinig veranderd is. Vernieuwing is alleen maar goed imo en het is duidelijk dat 343 geleerd heeft van de fouten van Reach.
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, alleen is vernieuwing natuurlijk niet per definitie goed (zie Dragon Age II :mad:)

    Vandaag maar eens verder met de campaign denk ik.:)
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het Loadout systeem is wel grappig. Al ben ik geen fan van Camo en Prometion Vision. Die zijn iets de dominant. Verder zorgt het wel voor teamwork. Je kan bijvoorbeeld iemand met 'extra ammo skill' de rockets laten oppakken of een sniper wat je team een enorm voordeel geeft. Of iemand de tegenstander laat afleiden en verwarren door op rare flanken te pushen en snel wegduikt met Thrusterpack( mijn manier van spelen :cool: ). Jetpack is ook wel handig voor het oppikken van kills op Solace.

    Maar wanneer je tegen spelers speelt die de zelfde skills als jou hebt, begint het spel verschrikkelijk te worden. Ik kan niks meer verzinnen om het spel in mijn voordeel te beslissen. Enige wat ik kan doen is kills traden.

    In Reach kon ik nog altijd goede plekken overnemen maar dat zit er nu ook niet meer in. Spawntrappen kan ook niet. BTB werkt gelukkig nog wel goed maar team slayer is een diceroll atm. Callouts zijn op sommige maps verschrikkelijk moeilijk en ook dom dat ze de X hebben weg gehaald bij dode teammates. Nu kan je niet meer zien waar iemand is dood gegaan.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Legendary in je eentje is trouwens een stuk pittiger dan met nog een aantal gasten erbij. Ik had wel verwacht dat je, wanneer je met meer bent, de moeilijkheidsgraad omhoog gaat. Bovendien respawn je ook nog eens gewoon als je dood gaat en hoef je niet overnieuw bij de checkpoint te beginnen.
     
  5. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Spawntrappen (spawnkillen?) wat niet meer mogelijk is zie ik juist als iets positiefs! Verder wel met je eens dat je nu niet meer bepaalde delen van de map kan vasthouden om zeker te zijn dat de vijand een bepaald wapen niet heeft. In Reach was het altijd zo: Ok, hebben wij de spartan laser? Check? Rockets? Check. Dan kan ik nu in de banshee.

    Aan de andere kant zitten we nu een beetje te zeiken over strategieen die niet meer werken terwijl er wel nieuwe dingen zijn bijgekomen. Dat is ook een beetje een zwaktebod. Een beetje van: ik haat veranderingen.

    Voor mij is de MP al zoveel beter simpel om het feit dat er een aparte CTF playlist is.
     
  6. Flieber.

    Flieber. Fryslan Boppe!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, moet zelf echt nog heel erg wennen aan dit nieuwe deel en dan doel ik voornamelijk op de MP. In Halo 3/Reach stond ik toch meestal bovenaan in de deathmatches maar in deeltje 4 raak ik amper iets :p
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mooie is nog wel dat ik hier meerdere keren lees: 'kan het niet weer zo worden als in Reach?'
    Terwijl Reach toentertijd met de grond gelijk werd gemaakt hier :+

    BTB in Halo 4 vind ik iig echt super. Echt dikke lol en net zo'n dikke chaos :cool:

    Er is nog genoeg te verbeteren, maar dat gebeurt ook nog tijdens de release met Halo games toch?
     
  8. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het juist andersom. Je bent fucked als die gasten spawnen, want het is altijd in hun voordeel, namelijk achter je. Ze spawnen zo snel dat ze je gwn cleanen nadat je ze hebt gekilled.
     
  9. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach mensen zullen altijd iets te klagen hebben. Niemand kan een multiplayer shooter opnoemen die iedereen tevreden houdt en waar niemand wat over te klagen heeft. Halo 4 is gewoon een van de vetste shooters in jaren. Natuurlijk er zitten nog wat schoonheidsfoutjes in, maar die zullen ook altijd in games blijven zitten. Je kunt als ontwikkelaar nooit iedereen tevreden houden. Als je functie X toevoegt schreeuwt de ene helft dat er te veel veranderd is ten opzichte van de vorige, als je functie X weglaat, dan klaagt de andere helft dat er niks veranderd is.

    Ik vermaak me ondertussen prima, kan me niet druk maken over alle kritiek, vindt veel zaken gewoon misplaatst.
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Haha ik joinde een game, maar ging nog snel even naar de WC. Opeens kom ik terug zie ik een enemy ghost op mij af komen. Hij stapt uit en wilt mij assassineden(8)). Hij doet dus die assasination, maar hij lukt niet. Hij duwde mij tegen de muur aan en hij stopte opeens met de animatie. Hij stapte weer de ghost in, die ik toen overnam :cool:
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Bijna op Legendary uitgespeeld! :D

    Verhaal is tot nu toe best vet :cool:
     
  12. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een overkill gemaakt door vier keer met een ghost iemand te vermorzelen :p. Waar kan je je videos terug checken op internet?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Niet op internet, wel in het theater in het spel zelf ;)

    [​IMG]

    Aww yeah :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  14. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt campaign on legendary wel echt zwaar lastig. Zit al in missie 2 vast:F:

    Goed om te zien dat niet iedereen zo hard faalt als ik\o/
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Heb aan de zijkant zwarte balken bij offline co-op, is dit normaal? Best wel gaar zo, al gekeken of ik het volledig kan. Alleen zoomen, maar dat is lelijk.
     
  16. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is normaal, anders hou je de 16:9 verhouding niet.
     
  17. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je voorbij level 5 gekomen, vlak voordat je dat schip ingelift wordt? Ik kan niet langs die wraiths en ghosts die steeds maar weer voorbij komen. :p Ik zit zonder ammo (letterlijk alles van dat gigantische ding gepakt en daarmee zo'n 20 ghosts en 5 wraiths afgeschoten) maar ze blijven maar komen (ook op legendary solo). :mad:
     
  18. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar pak je het meeste XP mee. King of the Hill levert mij 2500 XP per potje op, is er een manier om nog meer xp te pakken in korte tijd?
     
  19. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wel opletten: je kan alleen je laatste potje terug zien! In de vorige halo's kan je er een stuk of 10 terug kijken. Wel irritant, want als je met anderen speelt zou je moeten stoppen als je een clip op wil nemen.
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat je die gauss Warthog pakt voordat die Wraith enzo gedropt worden, dan knalt de AI gunner ze. Ik had een helder moment in missie 5 nadat je Cortana terug hebt en door die portal naar dat slagveld gaat met al die Scorpions, Ghosts en Wraiths; ik sneakte langs alles op totdat die barrier je tegenhoudt, kreeg ik een checkpoint zonder Scorpions of marines...Lastig.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina