1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zo zie ik het ook. Ik zie ook echt niet in hoe deze glitch voor nieuwe gameplay 'mogelijkheden' zorgt. Nou goed, je kan met een lucky throw iemand van een abnormale afstand een granaat voor zijn voeten gooien. Zelf vind ik dat niet echt een toevoeging aan de gameplay.
    Maar goed, meningen kunnen verschillen daarover. Is ook helemaal niet erg. Ik weet dat ik toch wel gelijk heb :cool:.
    Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat ze het fixen. Sprint hoeft er helemaal niet uit door, niet als 343 weet wat ze doen tenminste en dat verwacht ik wel.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik gooi er bijna altijd een Hologram op los en 9 van 10 keer trappen ze er in en anders loopt er wel een ander op te knallen. Vorige keer schoot iemand z'n halve sniper erop leeg toen ik gewoon om het hoekje bleef staan! 8)

    In m'n Fileshare staat trouwens nog een grappig filmpje "Hologram Fun" waar iemand er mooi acheraan loopt te huppelen. :9
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je hebt natuurlijk gelijk!
    Maar hij heeft wel halo 2 gespeeld en daar kon je ook glitchen!\o/
     
  4. Spinacia

    Spinacia Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn loadout:

    DMR
    Assault Rifle
    Plasma grenade (ideaal tegen voertuigen)
    Promethean vision / Hardlight shield / Hologram (moet tussen deze nog een keuze maken)
    Firepower (DMR voor midden tot lange afstand; assault voor dichtbij)
    Dexterity (om snel tussen bovengenoemde wapens te kunnen wisselen:cool:)
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Eerste paar keer zag ik niet echt het goede van de hologram. Maar ik gebruikte hem gewoon niet goed. Als je hem een beetje sneaky inzet dan is het een heel toffe ability. Ik trap er zelf ook nog wel eens in :mad:

    Ik kan mij voorstellen dat in een H2 of H4 in een custom/private match het lollig kan zijn. Maar in normale ranked vind ik het zeer irritant. Nou heb ik H2 niet echt online gespeeld, dus daar kan ik zelf verder niets over zeggen. Maar er zijn inmiddels flink wat spellen die ik redelijk vaak online heb gespeeld. Battlefield, War for Cyberton/Fall of Cybertron, Homefront om er een paar te noemen. En ik ben nog nooit glitches tegen gekomen die iets toevoegde aan de gameplay. Echter zorgde ze altijd wel voor een vorm van onbalans.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik ook hoor en dan denk ik... Kut nu ben ik zelf ook gefopt! 8)
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik speelde eerst met die stuwraket maar die is ruk zeg! voegt voor mij in ieder geval niks toe, camera begint uit te zoomen je kan paar tellen niks!

    Gebruik zelf camo op moment aan het sparen voor hologram :)
     
  8. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het verhaal is haast niet te volgen zonder achtergrond kennis van de boeken/terminals, dat vind ik wel een beetje jammer.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Een aantal van de eerste boeken heb ik gelezen, maar daar heb je ook niets meer aan. :9
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mooiste actie die ik zelf gezien heb tot nu toe (zelf gezien omdat ik het slachtoffer was :mad: ), was toen ik iemand met een ghost probeerde uit te smeren en dat dus een hologram was en ik prompt uit mijn ghost werd geschopt door die gast.
     
  11. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje

    Dit deel:

    De reden dat de Covenant voor de Didact vechten is omdat de Storm Covenant een fanatieke tak zijn van de Covenant, zij zijn onder leiding van Jul 'Mdama. Het grootste deel van hun leger heeft ie geronseld van een planeet die nog niet bewust waren van het einde van de oorlog. Hun religie is ook nooit veranderd, ze geloven nog steeds in het godendom van de Forerunners (Didact) en volgens mij ook nog zelfs in 'The Great Journey'.

    Hoe kom je aan die informatie? Ik zie mezelf als een redelijk up-to-date iemand (heb alle boeken gelezen, terminals geunlocked, etc.) maar dit had ik nog even gemist. Mooi om te weten :) vroeg me al af wat de covvies daar deden.

    Ik vind het wel mooi dat ze trouwens qua verhaal zo diep gaan. Dat je de boeken zowat nodig hebt om het te snappen is voor mij geen probleem, vind ik eerder leuk. Maar ik kan me voorstellen dat de "casual fan" er niet zo blij mee is. Zelfs voor mij als fanatiek boeken lezer is het op een aantal vlakken nog vrij verwarrend. Ik vond de rol van de Didact nogal minimaal en verwarrend.
    Want is die Didact nou Bornstellar? De "echte" didact is toch allang heen? Vermoord door de master builder ofzo? Misschien moet ik de twee forerunner boeken weer eens lezen...
    Maar ik zie echt uit naar de volgende twee delen.



    Verder wat betreft multiplayer en glitches. Glitching hoort gewoon niet en moet zsm gepatcht worden. Als je het spel niet kunt spelen zoals het hoort dan moet je het ook gewoon niet spelen. ECHTER die grenade throw vind ik eigenlijk nog niet eens zo heel raar. Ik vind het meer een vrij logisch iets. Je neemt een aanloopje, dan gooi je harder. Je bent nu eenmaal een Spartan, dus je moet best ver kunnen smijten. Maar unlimited camo, of DMR's die als AR fungeren... nee dat moet niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
  12. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Lol die van oddball! homerunnnnn!
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zonet weer even 3 missies coop Legendary gedaan, schiet mooi op :9
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    addict!
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    De mantis op een Banshee.. hahahaha
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Zo shit, ik word echt afgemaakt in SWAT. 8)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die mantis lijkt echt op:
    [yt]7SfARcVWoHo[/yt]
     
  19. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie MLG?
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Snap niet helemaal hoe dat van belang is? Maar nee. Tenminste MLG, Major League Gaming bedoel je?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina