Jeeej me broer mag hem eerder testen online van sony hij is uitverkoren voor ene shit ofo, dan mag hij eerder online spelen
Ik speel ook al wat maandjes online met Socom. (us versie) Valt me idd op dat niemand de headset gebruikt. Dacht eerst dat mijna niet werkte ofzo. (sommige routers kunnen geen spraak doorgeven las ik) maar niemand heb hem dus gewoon aanstaan blijkbaar. Verder is Socom wel goed hoor. Maar idd, ik wordt ook vaak afgeslacht. Niveau is behoorlijk hoog. Kies een Franse of Duitse server, deze zijn altijd wel redelijk te toen. US server wordt ik altijd zwaar afgemaakt.
.::: Het "no-headset" syndroom kom ik ook vaak op live tegen though. In Wolfenstein zijn hele hordes anti-communicatie. En in PSO krijg je soms alleen maar een 'You suck" naar je hoofd geslingerd na een poging te vragen of de gast een pijp nodig heeft... (-_-)' Aso's op Internet, je moet er helaas mee leven.
Ik geniet volop van Xbox live en ga ook online met de PS2 is toch maar 35 pleuro zo'n modem (over een tijdje dan)! Zowiezo voor GT4!
.::: Ik denk ook dat het gedeeltelijk angst is van newbies. Sommige mensen zijn gewoon niet gewend te praten met/tegen anderen en dat breekt hen hier op. Communicatie-cursus zou geen overbodige luxe zijn voor sommige personen. (En engelse taallessen voor Fransen ook niet btw)
.::: Dit is een serieus probleem als het waar is. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=52474
Ik ben bang dat dit waar is :{ .... Sony zij dat zij wel cheaters toe lieten (stoei bak).. maar op sommige servers niet... restricted rules ... De cheat machine die voor de xbox zou uitkomen is nog steeds niet goedgekeurd door MS (Datel's competing Action Replay) ... misschien was dat wel de slimste zet ... Door het cheaten faalde Dreamcast ... voorlopig zijn er nog geen cheaters gezien (muv bugs) ... leve patches ... maar dit kan inderdaad een probleem zijn
Aha... vandaar dat ik zo vreselijk geasskicked werd Maar dit is inderdaad heel erg slecht voor de PS2..
.::: Crap, Van Gend & loos had vandaag m'n Netwerk Adapter gebracht, maar ik was niet thuis. Grmbl, moet ik helemaal tot morgen wachten.
.::: Adapter geinstalleerd op een verbazingwekkend makkelijke wijze.. ISP kiezen en voila contact... Bizar. Na het weekend even SOCOM reflecteren.
Haha... ik ben uitgekozen om mee te doen aan de beta test... Heb ik dus straks een netwerk adapter over.
Maar je kan zeggen wat je wilt..... ik vind SOCOM echt kut! Kan echt niet gewoon worden aan de besturing en de graphics. Ik vind dat die 2 hendeltjes te dicht op mekaar staan.
alleen socom met launch geloof ik :? verder heb ik nog nix gehoord van online games voor ps2 later wel gt4 d8 ik
.::: Volgende titels; SOCOM US Navy Seals Twisted Metal Online Tony Hawk Pro Skater 3 Tony Hawk Pro Skater 4 Hardware: Online Arena Midnight Club II Destruction Derby Arenas Dat was launch dacht ik... Via tunneling zijn de meeste iLink games ook via het net te spelen schijnt. (TimeSplitters 2 is iig gelukt)
ik heb mijn adaptor uit amerika bestel ik denk dat ik die volgende krijgt , hey Quack als ik het heb zullen we en paar maches spelen met socom?