1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook niet via een app? Ik kom elke keer iuser tegen maar daarvoor moet je een jailbreak doen en dat wil ik eigenlijk niet.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een iOS apparaat werkt maar via 1 account/gebruiker !
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege het gesloten karakter van iOS is dat ook niet mogelijk via een app uit de AppStore. Wellicht dat het ooit bij een nieuwe iOS zal komen.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Er was ooit een app waarmee je mappen kon beveiligen.
     
  5. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, ik dacht het ooit gezien te hebben dat je wel kon inloggen onder verschillende users.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Sinds de IOS 6 update werkt mijn iPad 2 voor geen meter meer. De batterij loopt me daar een partij leeg. Normaal gesproken deed ik bij dagelijks gebruik zo'n 5 dagen met de batterij. Nu kan ik hem zowat elke dag opladen. Het opladen wat ook echt super super lang duurt.

    Nu de Youtube app verdwenen is moet je Youtube kijken via de browser. 9 van de 10 keer loopt de browser dan vast en video's laden niet in HQ. Uberhaupt loopt de browser echt mega vaak vast.

    Veel apps lopen vast of sluiten zichzelf af. Vervolgens willen deze apps ook niet meer opstarten. Ipad uitzetten, een flink aantal minuten wachten en dan soms doen ze het weer. Vaak moet je langer wachten.

    Dit in combinatie met de enorm slechte werking van iTunes Match heeft mij doen besluiten dat Apple mag wieberen wat mij betreft.
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb je de iPad al een keer naar zijn fabrieksinstellingen terug gezet?
    Hoezo werkt iTunes Match slecht? Ik ben echt nieuwschiering want ik ben er best wel enthausiast over!
     
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    iPad 2 hier, met iOS 6, werkt als een malle! Niks mis mee, batterijduur is alleen verbeterd, Youtube werkt goed (al was die app beter).. Zou eens in je instellingen duiken en overbodige apps wegpleuren. Harde reset is ook geen verkeerd idee..
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd gewoon de YouTube app downloaden in de App Store:)!
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En komende donderdag wordt 'ie al bezorgd... Heerlijk vlot, 6 dagen. Zeker aangezien ik volgens T-Mobile moest rekenen op 3 weken..
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het voordeel van even wachten met de iPhone 5 hé. In het begin moest je echt een hele tijd wachten.

    Hebben jullie dit al gelezen. Geruchten over de iPhone 5S!:cool:
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude. Wat is het verschil tussen meteen bestellen en 5 weken wachten op je bestelling. Of 5 weken wachten tot je bestelt en 'm dan meteen krijgt. :+
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat betaal je dan per maand?
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk niks;)! Maar als je dan pas later beslist om 'm te bestellen & dan heb je 'm meteen voelt ook wel fijn:+!
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ongeveer 50 euro. Eerste drie maanden 25....
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de Ipod Touch nou echt een iPhone die niet kan bellen?
    Of zijn er meer verschillen?
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij heeft geen GPS, geen lichtsensor die automatisch de schermhelderheid aanpast, een minder goede camera, geen flits. Verder zijn ze redelijk hetzelfde.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel de nieuwere iPod halen dan, die hebben namelijk ook 4" Retina scherm:)
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb zelf een ipod (4e gen volgens mij) en het enige wat ik tegen kom is dat ik geen GPS heb met hardlopen. Foto's maak ik niet, is echt een perfect apparaat. Als je er één koopt voor muziek luisteren en af en toe een game spelen, dan doe je echt een goede koop.:thumbs:
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag de Lightning>30pins adapter gekregen en na het open van het doosje een WTF moment.
    Wat is de adapter toch klein en hier vragen ze € 29 voor.

    Heb 2 besteld , 1 voor in de auto en de andere op mijn Sony Klokradio.
    Kan de iPhone5 bedienen met de afstandbediening die bij de Sony zit maar de iPhone5 staat niet zo stevig in het dock zoals bij de iPhone4.

    [​IMG]
    --
    Vanmorgen toch een probleem tegen gekomen met de klokradio.
    De snooze knop is onbereikbaar geworden omdat de iPhone5+adapter 3cm hoger ligt dan de iPhone4.
     

Deel Deze Pagina