1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Swordbase nog beter dan Complex :emo:
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Bij CTF wordt alleen maar voor Ragnarok gevote, één team krijgt een cap en als het een makkelijke game is dan vloeit de game gewoon door tot een complete slachtpartij. Als het even is, dan cappen ze 1x en daarna campen ze de rest van de game met Mantis enzovoort. En omdat je geen powerweapon spawns meer hebt zoals Splaser, you're fucked.
     
  3. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Instant Spawns zijn ook zo mooi, je betrayed 10x en je wacht maar 3s voor je spawn :emo:
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Oddball ftw :D
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Laat daar inderdaad maar eens een tijdstraf aan zitten. Een betrayal per ongeluk kan altijd gebeuren. Maar ik ben ook al vaak genoeg betrayed dat ik denk 'vriend, dat doe je gewoon expres'. En als het al dan niet per ongeluk meerdere keren gebeurt bij iemand, laat die dan maar even een paar seconden langer wachten.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Had ik gisteren ook, een maat van me ging in een mantis en een debiel schoot hem helemaal kapot met zijn Warthog turret :emo:

    En ook nog andere voertuigen trouwens.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zelf ook een paar mensen al betrayed, maar allemaal per ongeluk.
    Met je ghost rond snorren terwijl er net iemand van een berg af springt pal voor je..
    Sticky gooien terwijl er net iemand voor je komt en die dus op hem blijft plakken :D
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh ja, ook al meegemaakt dat.

    Ook al gehad dat ik in... Ok weet even niet meer de naam van de map. slayer, big team. kleine basis met drie jump points. mantis, 2 ghost, 1 banshee, 2 mongoose en 1 warthog spawn, sniper spawn in de basis. Links riviertje, rechts heuvel op. neergestort vliegtuig met vlak daarbij een turret... dat weet ik allemaal nog wel, maar de map naam niet.... 8)
    Hoe dan ook, ronde is al even bezig. Ik ga dood, respawn bij de basis. Zie dat de sniper ook gespawned is. Pak hem op. Iemand vlak achter mij wou hem dus ook. Geeft mij een tik. Ik denk nog, 'sheesh dude, wist ook niet dat je hem wou, relax'. Ik ga naar de heuvel, positioneer mij zo dat ik net over de heuvel kijk, sta al een seconde of 5 stil om te aimen en word vervolgens overreden door een ghost met, je raadt het al, die gast erin...
    Ja, dat heeft veel zin.... Zucht....

    Zelf heb ik volgens mij maar 1 of 2 betrayels. Maar dit soort dingen kunnen gebeuren, ook geen enkel probleem mee als dat met mij gebeurt. maar sommige doen het gewoon expres.
     
  9. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Mensen die voor je fully charged boltshot lopen net op het moment dat ie afgaat, dat is ook altijd geniaal.

    Was gisteren wel echt even een rat, zag een teammate iemand assassinaten (animation) en reed er vol op in met mijn ghost. Yoink + betrayal, fuck dat! Ik was gefrustreerd :+
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Impact :'-(
     
  11. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, Thursday War is idd de nieuwste die ik nog moet lezen. Dat verklaart :p thanks!
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ragnarok, de enige remake (nou ja remake....is eigenlijk precies 100% hetzelfde volgens mij, ziet er alleen wat mooier uit).
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap het gebash niet zo op de maps. Halo 3 had maar 11 maps bij launch, Reach maar 9 en Halo 4 heeft er 13. Bovendien vind ik de maps veel beter dan in Reach (Halo 2 had de beste imo).
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Er zit een nieuw voertuig bij.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Halo 2 maps waren geweldig inderdaad, alleen heb ik die helaas niet online gespeeld :+

    Maar schijt, niet zeiken maar doorgamen :+
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ik heb trouwens de LE, de codes ervan ingevoerd alleen kan ik niet de seasonticket of hoe het ook heet downloaden. :eek:
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hoeft ook niet want die heb je immers al gedownload met die code.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah ja dat klinkt bekend. Vind dat wel een leuke map moet ik zeggen
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik hoop het. :+
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Er staat nu trouwens ook opeens een Mantis op de map Meltdown. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina