1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit niet te wachten op een Lori zombie.

    Strompelend klmt ze dan aangeslopen en het enige wat je hoort is;

    'Carl


    Get in the house
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb vandaag seizoen 1 gekocht (gaar dat 't maar zes afleveringen zijn :+ ), ben benieuwd. Heb het eerste deel van de stripreeks, die heeft me verrast.
     
  3. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Carl is dit seizoen een enorme baas hoor _O_ Op zich zelf medicijnen gaan halen, elke zombie die hij ziet headshotten. En binnenkort natuurlijk ketsen met die dochter van Herschel.

    Maar ik hoorde ook dat die zombie Lori heeft opgegeten van die makers. Als ik dat niet van hun had gehoord zou ik er geen moment aan denken tbh.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik iets mis, maargoed. Ik snap alleen niet hoe zo'n groot deel van jullie niet hebben gemerkt dat Lori gewoon opgegeten is. Ik mis zelf vaak een hoop, maar dit lag er toch wel redelijk dik bovenop. Niet dat ik iedereen nu dom noem trouwens. Ik dek mezelf alvast even in.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het niet gemist hoor. Vond het vrij duidelijk.
     
  6. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Lori was opgegeten door die zombie! :9 zag je tog door die gevulde buik van hem.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Best knap dat een zombie een menselijk lichaam compleet opeet met botjes en al. Vooral een schedel en het bekken lijken mij een flinke klus :+
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Comic spoilers m.b.t. de volgende ep(s)!

    Volgens de comic hangt Lori aan de telefoon met rick... En een paar afleveringen later, vlak voor de mid season break...

    ...wordt ze neergeknalt wanneer de gevangenis wordt belaagd. Door wie of wat zal ik niet zeggen maar veel van de comics komt iig overeen met de serie.
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen
    wat dat boekje van The Governor precies was. Volgens mij was het een lijst met Woodbury residents, die in zombies zijn veranderd. Maar waarom is er achter de naam van Penny ongelooflijk veel geturfd?
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2e is ook een comic spoiler Cookie?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup.

    En nog een spoiler over de laatste ep:
    De kogel was schoon en er waren totaal geen resten meer van Lori. Het lijkt me heel stug dat die walker ook de botten van haar op heeft genast.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij Inside Walking Dead zeiden ze dat de botten nog in zijn mond zaten. Ik heb het niet kunnen zien, was te donker. :)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat je het verkeerd hebt begrepen..

    Edit: wilde hier een comic spoiler zetten.. maar ben bang dat iemand straks er toch per ongeluk op klikt en ik alles spoil over dat telefoontje..

    Hieronder gewone spoiler

    Ik heb de Talking Dead / Inside Walking Dead nog es bekeken en daaruit kan je toch echt opmaken dat Lori daar lag en gewoon opgegeten is.. Ik denk dat er gewoon meerdere zombies hebben gegeten..
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg maar, zo was het in de comic. De kans is alleen heel klein nu dat het ook in de serie gebeurd. Maar er zijn gewoon een paar dingetjes die ik op dit moment een beetje onwaarschijnlijk vind.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar je haalt de volgorde van de gebeurtenissen door elkaar...

    Comic spoiler.

    Eerst Lori dood door die bestorming.. Daarna pas telefoontje.. dat gebeurt nu ook in serie


    Zn nichtje, dat kind wat ie daar had
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik had het niet over deze bestorming.

    Maar volgens mij praten we nu ook langs elkaar heen :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jij zegt

    Mid season wordt prison bestormd en gaat lori dood en dat zij het nu aan de telefoon is? Of lees ik het verkeerd

    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4769664&postcount=548

    Of ik vat dit verkeerd op?
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja, zo was het in de comic, maar ik zeg ook dat het nu onwaarschijnlijk is, ondanks de vaagheid die ik net opnoem. Maar we zien het volgende week wel.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oke.. Ik was in de war omdat je zei midseason.. comic heeft geen midseason toch? Daarom was ik in de war, dacht namelijk dat je dacht dat dat nu ook ging gebeuren
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  20. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    In de serie is het zijn dochter in tegenstelling tot de comic. Dat snapte ik wel, maar ik vroeg me af waar die turven voor stonden. Ik heb even nagelezen op TWD Wiki, daar staat dat Penny onderstreept is, dat viel me niet op tijdens het kijken. Misschien houdt hij bij hoelang al die shit nou al bezig is of hoelang die dochter al overleeft als zombie..
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012

Deel Deze Pagina