1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 - Spoiler topic!!!

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 4 nov 2012.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat we klootviolen uit het gewone topic willen weren, hier een spoiler topic.

    Het verzoek is nog wel om met de tags om te gaan, maar de titel van dit topic zegt al dat het om spoilers gaat.

    Ik wil kunnen vermijden dat er in het algemene topic niet normaal met spoilers word omgegaan en daarom doen we dat dus hier.

    Het staat je hier vrij te spoilen, maar het verzoek wel de tags te gebruiken.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Alles wat tussen spoiler tags geplaatst omtrent Halo 4 kan worden kan vanaf hier gediscussieerd worden.

    Dus let daar wel op als je de game nog niet hebt uitgespeeld.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Probleempje bij t level Forerunner (tweede level ofzo)

    Moet 2 wezens dood maken maar die blijkbaar onsterfelijk want krijg ze totaal niet kapot. Tips?

    Fuck laat maar, binnen 10 seconde gelukt haha
     
  4. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    cortana :'-(
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Eerste missie en eventueel 2e als er een bugje in zit. :+
    Duurt die eerste missie zo lang of kreeg ik geen achievement? 8) Ik ben nu onderweg naar Infinity oid in die planeet, zoekende naar the Terminus nu.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Volgens Waypoint heb ik 17 minuten gedaan over de eerste missie (op Legendary), dus hij zou niet zo lang moeten zijn :+
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Snap er niks van, heb nu ''De Poort'' gevonden. Nog steeds geen achievement oid gezien. :+
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb jij hem op Nederlands staan? 8)
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Oh, ik ben al in level 2. Gewoon geen achievement gehad voor het eerste level, chill wel.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik weet niet of ik nou teleurgesteld ben of niet :+

    Vind Halo heel tof alleen soms snap ik er geen bal van. Heb nu ook geen idee wat ik heb gedaan, weet alleen dat
    de mensheid heb gered. Didact? Composer? Wat? Oke knallen

    Ben ook echt benieuwd hoe Halo 5 wordt qua verhaal. Het einde deed me ook wel HEEL erg denken aan CODMW2.

    edit:

    HELLOOOOOOOOOOO CORTANA

    http://www.gearsofhalo.com/2012/04/cortana-revealed-is-she-paisha-coffey.html
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  11. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    lol @ die comment eronder, i went to school with her hehe..

    WHO CARES!?
     
  12. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet dat het weer in New Mombasa is (Halo 2!). :p Cortana zal vast ook wel weer een appearance maken aangezien die librarian aan het blaten was over digitaal en biologisch leven te mixen ofzo.
     
  13. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja idd, beetje lame einde.
     
  14. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, vond het een goede campaign maar
    Moesten ze Cortana echt al in het eerste deel van deze nieuwe trilogie dood laten gaan...:mad:
     
  15. Stoeipoesss

    Stoeipoesss Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de campaign maar wat saaitjes. Ik ben meer van mooielandschappen en gevechten in de buitenlucht. Ik ben niet echt een fan van die prometheans en die saaie grijze architectuur. ik vond de reach campaign vele malen leuker.
     
  16. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist uitgespeeld en hoewel ik de game erg goed vind, is het wel een behoorlijk 'been there, done that'. 343 had wat mij betreft iets meer risico mogen nemen.

    Waar ik me wel aan stoor, en wat ik bij de vorige Halo games ook had: als je de boeken niet leest heb je geen flauw idee wat er aan de hand is. Boeken zijn prima als achtergrond, en de boeken zijn best leuk, maar om belangrijke dingen niet in de game uit te leggen gaat me te ver.
    Chief en Cortana zijn bijvoorbeeld totáál niet verbaasd over de Didact, terwijl ik toch even achter mijn oren moet krabben. Niet leuk.

    En Cortana komt toch nog wel terug, hoop ik. Toch? :'-(
     
  17. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Cortana
    Cortana komt terug. Aan het einde hebben ze het ook over soiets. Het zoe ook een beetje vaag zijn als cortana in het eerste deel van de nieuwe trilogie dood zou gaan, en niet meer terug zou komen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nah, dat geloof ik niet.
     
  19. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een shooter afterall. Maar ben wel met je eens dat ze iets meer mogen vertellen, maar denk dat ze vooral de snelheid niet uit het spel willen halen!
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Net uitgespeeld, echt een geweldig spel. Verheug me nu al op deel 5!
     

Deel Deze Pagina