1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik die screens zo zie verlang ik al weer helemaal terug naar Team SWAT op die maps. :x Maar ik vind Halo 4 wel echt heel erg leuk, hopelijk worden de DLC maps echt ontzettend goed. En anders maar niet, Regicide blijft toch leuk, ook zonder echt goede maps.:)
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ben er vanavond ook wel.
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net gegeten, nu even wat geschiedenis leren, dan kan ik morgen gelukkig wel xboxen ipv hele dag leren 8)
    Gelukkig gaat het over de Byzantijnen, THANK YOU AC:R FOR THE LESSONS! :emo:

    Hayabusa ik zie dat jij op XBL Gustavo NL heet maar had ik jou niet al in mn friendlist? Had laatst ook even een sweep delete gemaakt van wat mensen die ik niet ken, maar je zat wel in mn friendlist! :p
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik weet nog niet of ik kom, want donderdag ben ik in het buitenland en heb nog steeds m'n koffer niet ingepakt... klote Halo 4! :+ Maar goed, ik zie wel. Ik moet m'n nieuwe console ook testen natuurlijk... goed excuus! 8)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    [​IMG]

    Ziet er toch wel geinig uit zo :) Alleen voor de chest heb ik dat pre-order ding genomen omdat die Fotus er imo niet uit ziet bij die helm.

    Net wel mijn xbox weer eens uitgedrukt omdat ik 6 keer op rij keihard gespawnkilled werd aangezien SWAT nog vrijwel onspeelbaar is, maar dat is bijzaak :emo:

    Naast de hopeloze spawns zijn het eigenlijk veelal de kleine punten waar ik me enigszins aan erger, zoals:
    - Het compleet stilstaan wanneer je op back drukt. Ik check regelmatig de score om te zien wie er dood zijn van mijn team, iets wat erg handig is in bijvoorbeeld CTF, maar dit kan nu eigenlijk niet meer omdat je gelijk een sitting duck bent.
    - Geen kruisje in beeld wanneer een teammate doodgaat. "Ze zitten bij mijn X!"...ja leuk...maar er is geen X meer...

    En zo zijn er nog wel meer van die kleine aanpassingen waar ik het nut niet van in zie.
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Of hij denkt dat jij stupid bent en je krijgt een message met dat ie fotus mist en jij hem hebt gefaked.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, zeker niet. :p Maar ik block gewoon z'n mail... Niet goed, geld weg! :cool:

    @Cookie: Er zit een dildo op je hoofd. :+
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    LEKKER :mad:
    Internet vliegt eruit :emo:
     
  9. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie heeft er bedacht dat je met CTF niet meer je flag kan terug halen? GEEN flag at home meer nodig is en dat soort ongein... game mode beetje verpest zo.
     
  10. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de uitdaging gehaald dat ik alle levels van episode 2 op heroic heb gedaan. Maar niet de xp van gekregen. Hoe kan dit?
     
  11. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelfde, glitched geloof ik.
     
  12. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met the fall of reach, vond de schrijfstijl wel even wennen maar verder leest het prima. Echt leuk om het verhaal achter de games te lezen!
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ik kom zo nog effe, heb wel al wat bier op dus verwacht niet teveel. :+
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Reach en 4 gespeeld, maar ik ben toch benieuwd naar de boeken. Zijn deze toch gewoon te snappen ook al heb ik de games niet gespeeld?
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zijn echt achtergrond verhalen rond te games, het is denk ik wel aan te raden een beetje de verhalen van de games op te zoeken, zeker met betrekking tot de haloringen en dergelijke uit de eerste trilogie.
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Aids, mijn NAT is nog steeds niet gefixed merk ik. Kan met veel maten niet spelen. :'-(
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij was hij open, opeens moderate, en nu doet hij t niet meer 8)
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was je daarom pleite? :9
     
  19. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Disconnected :mad:
    Hadden jullie trouwens nog gewonnen? Moest eigenlijk nog zeggen dat helemaal rechts een plekje was om op te komen als je met zn 2en was of een jetpack had :p
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Extreem rare glitch kennelijk op Complex. Je kunt op een bepaalde plek een muur in ofzo? Heb het ook op mijn file share gezet.

    EDIT: Dus dit:
    [yt]hQzuYcViffo[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina