[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Wel leuk om te horen wat ze nou gezien precies hebben gezien. :)

2. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat gta V snel gaat draaien met San andreas, Gta 4 loopt een beetje langzaam.

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoe bedoel je?

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt hij de snelheid van het spel. Dus de controls van het lopen etc. Ik ben even de term voor dit kwijt, maar ik denk dat ik weet wat hij bedoelt. :9

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De pace bedoel je? :p

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  7. xFearz

xFearz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah ja dat ! Meer hoe hij de deuren opent en rent.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet. Want ze gebruiken nog steeds de euphoria engine voor physics.
    Vind dat realistische lopen, bijvoorbeeld van de trap juist goed. Als het zoals San Andreas word zitten we weer in het jaar 2000.

9. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    6 treden tegelijk bij het oplopen en een onzichtbare minder steil aflopende trap wanneer je er af rent. :+

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    If the player wants to get their hands on one of the more ‘high end’ vehicles early in the game they'll have to work for it... airport security won't let you just wander in and steal a jet.”

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dan ben ik echt benieuwd hoe dit gaat, want als iemand mij gaat lopen tegenhouden, gaat ie mijn AK wel even ontmoeten. Of wat voor gun dan ook, echt benieuwd :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar zoiets was toch ook al in 4. Je kon het vliegveld niet zomaar opkomen zonder wat sterren te krijgen.

13. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de artikel zitten lezen, en heb wat interessante citaten van Benz. Die ik hier wil plaatsen.

“The scale of GTA is very different to LA Noire and even to RDR, so managing the team and keeping a clear creative direction becomes more difficult,” explains Benzies. “We had a lot of the North team working on RDR and LA Noire, which allowed us to gain experience of other projects and how to solve problems and use them within the new game engine we've created for V.”

''Ah yes, the countryside. The surrounding areas of Los Santos and beyond were some of my favourite bits of San Andreas, and in GTA V it looks like Rockstar has learned a lot from Red Dead Redemption in bringing them to life, not only with dynamic events to experience but in terms of the wildlife you’ll discover there. “The setting of Red Dead Redemption meant that animals were a necessity for the ambient world - something we hadn't required in GTA previously”, says Benzies. “But because of the scale of the map [in GTA V] and the different kinds of areas involved, a countryside without animals would feel quite hollow. At the same time, animals aren't just a backdrop - you can expect to see dogs guarding areas and causing the player trouble when they try to sneak past them.”'

“Weapons are slightly different since we have to find a balance between giving the player freedom and giving them a challenge. Letting players have any weapon they want, whenever they want it, would make earlier missions less of a challenge and less satisfying. That being said, as the player makes progress through the game they will build up a satisfying arsenal.”

''on the multiplayer side we hope that GTA V will do for multiplayer open world games what GTA 3 did for open world single-player games.”

WILDLIFE IS BACK EN NU WETEN WE ZEKER DAT HET NIET ALLEEN HONDEN ZIJN!\o/

14. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ''on the multiplayer side we hope that GTA V will do for multiplayer open world games what GTA 3 did for open world single-player games.”

Nu ben ik echt benieuwd wat ze hebben gedaan met de multiplayer. Ik hoop dat het echt iets geweldigs gaat worden.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het blijft marketing praat he :+

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat vertelden ze ook over RDR en Max Payne 3 qua MP, dus fuck die shit. :+

17. Flieber.

Flieber. Fryslan Boppe!

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, Als het net als deeltje 4 is qua mp dan zal ik iig weer snel afhaken. Dat speelde echt totaal niet lekker...

18. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    Dude, in gta iv was de multiplayer het beste als je gewoon doelloos ging kloten met zo veel mogelijk vrienden in een game. Ik hoop gewoon dat ze het op een megaschaal doen in V snappie.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klieren was idd het leukst. Die andere modes vond ik ook niet zo boeiend.. :)

Heeft IGN morgen btw weer een live stream met de trailer?

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep dat was zeker leuk, maar het bleef niet gigantisch lang leuk omdat het gewoon een stad was en verder niet veel. Nu heb je de countryside erbij waar je lekker kunt crossen op motoren en fietsen etc. En ik hoop op echte toffe co-op missies. Ze waren echt tof in GTA IV, maar gewoonweg veel te weinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina