1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Spartan Service Record
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nah, dat zijn beginners en slechte spelers, TSranking gaat gewoon niet lager, gelukkig voor jou kan je niet in de - zitten :9


    Ik denk dat W/L record niet mee zal tellen. Je bent dan teveel afhankelijk van anderen. K/D - Assists in combinatie met speeltijd lijkt het meest logisch?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En hoe zit het dan met Oddball, CTF en King of the Hill? :+
     
  4. sampert

    sampert Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet de challenge van 5 multikills in matchmaking gehaald. Volgens mijn medals had ik wel maar 4 double kills...
     
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik merk trouwens wel dat als je in een team speelt tegen "noobs" dat ze je onmogelijk kunnen ownen omdat de powerwapens niet meer voor het oprapen zijn (infinity) en zelfs als iemand van dat team een goede roll heeft voor een drop word hij toch gelijk weggespeeld door het goede team. In voorgaande halo's kon je nog wel verliezen als je die wapen niet in het bezit had :). Oke als je een echt goed samenwerkend team had won je alsnog. Het hele punt is dat deze halo iets minder tacktiek nodig heeft en dus makkelijker geperfectioneerd kan worden.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    :mad:

    grumble..
    Als die meetellen zou ik denken aan iets als misschien de tijd/individuele score. Maar het is maar raden wat ik doe
     
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    True story, alles is compleet random. Map control is niet meer nodig, weapon control is gone. Enige wat je nodig hebt is een beetje skill en snappen wat je moet doen.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Huh?
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, SWAT is echt niet meer wat het geweest is. De maps zijn er ook gewoon niet voor gemaakt. Zoveel mensen die maar lopen te campen, merendeel van mijn deaths heeft als oorzaak een kogel van de andere kant van de map, in mijn rug.

    In Reach sloot het veel meer bij mijn speelstijl aan: hele map rondrennen, gewoon 1 tegen 1 korte afstand, wie het eerst de headshot maakt wint. Op die maps kon dat ook gewoon.
    Net nog Reach SWAT gespeeld en het is echt apart hoeveel beter dit is, althans hoeveel leuker ik het vind.

    Hopelijk komen ze met echt goede nieuwe maps (of eigenlijk nog liever: remakes)
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ja ik weet het het staat er een beetje raar. Maar wat ik bedoel is dat h4 iets minder diep gaat dan voorgaande halo's waardoor je makkelijker goed kan worden. Voor mijn gevoel hoef ik deze halo met minder dingen rekening te houden tijdens een mp game omdat als je goede wapens hebt en wat halo skill toch niemand je iets kan doen. Ik kan dus makkelijk mijn game perfectioneren door het minder hoeven nadenken. Vaag verhaal ik weet het ik type het straks na het eten even uit met wat voorbeelden.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  11. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is niet compleet random. In elke map zijn de eerste ordenance drops altijd dezelfde, op dezelfde plek. Daar kun je op inspelen.

    Ik merk zelf dat dit spel me een stuk beter ligt dan halo 3. Ik sta 8 van de 10 keer bovenaan de lijst. Headshots bij de vleet. Heerlijk !
     
  12. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Regicide is echt een slechte gametype. Ze zouden echt FFA moeten doen. Als je midden in de game joined, is het helemaal onmogelijk.

    Zelfde als bij Big Team, join je 900 - 20 0.o en dan zegt 343 niet aan het einde te kunnen joinen...


    Maar daar heb je niks aan, alleen als je big team speelt ofzo. Ligt namelijk niet echt veel bijzonders op de map.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Helemaal mee eens. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik SWAT met Reach pas écht leuk ging vinden toen daar de remakes in kwamen en tevens dat de spawns werden aangepast, want dat was echt een drama. Het is alleen jammer dat je nu in deel 4 weer exact hetzelfde ziet, rukmaps met nog veel slechtere spawns...
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik merk ook dat het steeds lastiger is om een potje in je eentje te dragen. Power weapons zijn altijd in het dominerende team te vinden, vooral in BTB is het dan onmogelijk een counter op te zetten.
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit komt voornamelijk door de klote maps!! Swordbase was dé SWAT map en heerlijk om te spelen. Nu voelt het alsof iedereen aan bunnyhoppen is en heb je totaal niet het idee dat je weet waar je tegenstanders zijn. Vaak ga je neer doordat je je opp niet ziet. Wat je in swordbase en de andere (reach) maps zo goed als geen last van hebt. Erg erg jammer,
     
  17. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt gewoon de 2000 punten, het is een soort special want normaal zijn er alleen 2400 te koop, maar omdat de season pass van H4 2000 kost, heeft MS de 2000 tijdelijk gedaan. :p

    Vanavond ben ik er weer :)

    edit:
    Over het SWAT probleem dat het te open is vind ik ook, ik zie mensen gewoon spawnen 8), hopelijk komen er binnenkort dichte maps die speciaal gemaakt zijn voor SWAT
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  18. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Wanneer? Ik heb de cache wel vaker gecleared. Nog nooit gereset.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Spammen + bunnyhoppen kan heerlijk in alle maps waar dat niet echt handig was in maps zoals swordbase. Hopelijk krijgen we betere SWAT maps in de toekomst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina