1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wanneer komt Team Doubles
     
  2. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god wat is regicide verschrikkelijk.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Zit nu slayer te doen met een maatje die er redelijk slecht in is. Gelijk elke keer minstens +20. 8)
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Gasten.
    Ik neem m'n eerdere uitspraken terug. Halo 4 is tof! Halo 4 is fresh!
    Ik heb alleen enorme moeite om elke keer potjes te winnen. Dat kan ook niet anders als je alleen maar Regicide speelt. Neem onderstaand afbeelding als voorbeeld:

    [​IMG]
    28 kills, tweede plek. Fuck Regicide dan maar. :emo:

    Dan maar een reeks potjes Big Team Slayer gedaan. Ik ben nooit van de Teams in Matchmaking, gezien er altijd gasten tussen zitten die er geen reet van bakken. Maar gezien BTS altijd gewoon voor een groot deel ragen en kutten is met voertuigen e.d., is het wel lache. Ik zit zelf amper in die dingen, vind het veel meer fun om iedereen gewoon kapot te knallen met mn BR. En godsallemachtig het is 130103131x makkelijker dan Regicide. :emo: :

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  5. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, altijd net verliezen met Regicide...
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik win net meestal :+

    Net een heerlijk potje SWAT gedaan, Killtacular, bijna Running Riot en meer dan 32 kills in een potje :D
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ja maar 28 kills, degene die er na komt heeft er 17. Het is gewoon fucking krom en ze flikken het me zo vaak. Heb maar echt iets van 2 potjes gewonnen. 8)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Dat is wel kut inderdaad, er moet ook weer gewoon FFA in komen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Komt ook binnenkort, las ik laatst op Halo Waypoint. Ik vind Regicide juist wel gaaf. Het is mij inderdaad ook overkomen dat ik niet won terwijl ik wel de meeste kills had, maar dan moet je maar meer op de King focussen. Dat levert nou eenmaal meer punten op :)

    btw. Ik vind de statistieken erg onoverzichtelijk. Tijdens Halo 3 was het op Bungie allemaal veel duidelijker en volgens mij ook uitgebreider.
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Holy shit. Kwam net een team tegen die constant met zijn vieren ergens zaten te campen en ik was met een maat en 2 random gasten. Duurde tot 200-0 totdat wij eindelijk een kill hadden. 8) Uiteindelijk nog 19 kills maar wel 22 (!!:emo:) keer dood gegaan.

    Nog nooit gezien, ze hielden het echt ziek lang vol zo.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Lol dit is wel ubergay. Als je mn profile checkt zie je dat ik net aan 3uur over de SP heb gedaan. Kan nooit kloppen zo kort. Check ik bij campaign, zie ik dat ie nog bij chevkpoint missie 4 of 5 is opgeslagen...had eergisteren hem in een rits uitgespeeld, maar niet save and quit gedaan. :emo: fucking gay dat t halo t nirt automatisch saved, is bij elk deel zo. Kan wel de missies doen, heb m immers al uitgespeeld, alleen mn statistieken kloppen voor geen meter. Ach fuck it.
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je kan juist niet perfect spelen omdat je geen controle hebt over het vijandelijke team. Hun kunnen van alles tevoorschijn toveren uit de ordenance en overal spawnen. 8)

    H4 speelt zelf super, maar vind het tot hede minder dan Reach dat al 2 jaar tijd heeft gehad om te verbeteren door patches en updates.. H4 heeft wel veel meer potentie natuurlijk.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ach, ik heb 4 nu al meer gespeeld dan Reach dus vind het allemaal wel best. :+
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb eigenlijk alleen maar teleurstellingen meegemaakt met Reach.

    Toen de eerste gameplay beelden verschenen, vond ik het al raar. Het was 'anders' als Halo 3, maar dat was het niet. Het voelde in mijn ogen onnodig aan. Halo 3 was toen nog prima en stond nog steeds op nog een map pack te wachten. Het werd ook nog steeds vollop gespeeld.

    Met de beta kwam daar een van mijn eerste teleurstelling, geen dual wielding. Een feature die zo gepromote werd in Halo 2, was er plotseling niet meer. Tuurlijk, ze rechtvaardigde het door te zeggen dat de balancing er door kapot ging, maar ze kwamen tegelijkertijd ook niet met iets dat deze feature kon vervangen.

    De full game bracht de tweede teleurstelling, maar 8 maps? En ook nog eens slechte ook. De enigste echte 'vehicle' maps waren Forge world variants. Nou niet iets wat ik verwachtte na de variatie van Halo 3 meegemaakt te hebben. Ik dacht, 'ach, er komen nog wel map packs uit'.

    En die kwamen, maar ze waren het toch niet helemaal. Vooral het tweede map pack was erg teleurstellend. Tot overmaat van ramp werd tot twee keer toe (de laatste keer permanent) de mappen uit de playlists verwijderd, waardoor ik weer vast zat aan 8 saaie maps en grijze ongeïnspireerde forge world variants. (en 20 euro lichter)

    En er was natuurlijk ook de campaign. LANG niet zo epic als de voorgaande campaigns. Zelfs ODST vond ik interessanter. Het was meer een drama die ging over de personages dan wat er daadwerkelijk op het spel stond.

    En dan heb ik nog niet eens wat gezegd over de belachelijk slechte balans van de armor abilities en de rare squad-based spawns. Dit zijn nog wel de voornaamste redenen dat al mijn vrienden stopte met Reach.

    Nee, ik ben er klaar mee. Halo 3 en 4 blijven op het moment de betere Halo's. :thumbs:
     
  16. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Dat is ook juist mijn punt wat ik wil zeggen. Doordat je minder in het speelveld hebt waar je controle over hebt (weaponspawns) hoef je daar als team (het begin van de match ter zijde) geen relening meer mee te houden omdat die weapons dan toch niet droppen hierdoor kan je als team de tegenstanders sturen naar waar je ze wilt hebben. En vanaf dat punt win je 99% van de keren door alleen maar je tegenstanders met zijn allen te laten vechtenop het punt waar jij dat wilt (dus bijvoorbeeld niet meer op de sniper spawn etc) :)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Geen idee. Deze week werd SWAT toegevoegd. Volgende week Team snipers.

    Wellicht de week daarop.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hehe dual wielden met de Reach pistols. Dat zou wel beast zijn. 8)

    Maar de beta was ook brak omdat veel dingen niet klopte. Net zoals de H4 beta(want zo voelt het 8) ) momenteel niet klopt.

    Sprint, Jetpack en Evade waren wel toffe armor abilities. Ik vind dat AA's ook alleen maar voor de utility mogen zijn. Dingen die de pace verlagen(armor lock) en je een oneerlijk voordeel geven(camo+sniper) konden beter weg gelaten worden.

    En DMR duals waren legendarisch. Jammer dat ze in H4 niet zo goed zijn(of ik ben er veel slechter in geworden)
     
  20. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is dan een bug want het wordt wel automatisch gesaved.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina