1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 Race Stars

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 jul 2012.

  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal hem wel uit de budgetbak.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kun je doen, maar dan moet je rekening houden dat je hem minder goed kan vinden. Ik denk ook niet dat er erg veel van deze game verscheept worden. Als er dan een in de budgetbakken komt, dan kan die ook zo weer weg zijn.

    Het is anders dan bij grote titels. Vannacht bij de BLOPS II launch bijvoorbeeld. 4 kratten vol van de game. Per krat ongeveer 30 games. Bizar, maar ook een totaal andere game natuurlijk. 8)

    Het hangt ook wel een beetje van je reclame budget af en die kan voor deze game wel laag zijn geweest.
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan is ie nog wel te vinden op eBay ergens o.i.d.
    Games tegenwoordig verdwijnen nooit van de markt, je kan er altijd wel op een manier aankomen. En ik verwacht nou niet echt dat dit een collectors item gaat worden ;)
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Zelfs al verdwijnt hij van de markt, dan zal hij straks ook wel een keertje op On Demand gezet worden.

    Of ze brengen volgend jaar gewoon een 2013 versie uit die dan hopelijk wel gewoon meteen op XBLA/PSN verschijnt, als de retail-verkoopcijfers tegenvallen.
     
  5. Bulldog NL

    Bulldog NL Dignus est Intrare

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel zin in, heb de demo gedownload via de Marketplace en ik vond het wel grappig, vooral split-screen. Kan niet wachten om dit met wat vrienden te gaan spelen en er een drank-spel van te maken. :emo:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het valt me nu pas op, maar zou je je forumnaam niet willen veranderen? 8)
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Toch benieuwd, waarom hij zijn forum naar zou moeten veranderen? :+

    Ik vis de game denk ik uit de budget bak. Geen volledige uitgaven waard. =(
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat de grootste pedo van NL toevallig ook Robert M. heet. :p

    Ik vond de demo trouwens wel vermakelijk. Hoewel ik mij afvraag hoe lang die banen leuk blijven want zo heel veel heb je er niet. Niet alle banen van dit seizoen zitten erin.
    Daarbij kreeg ik ook onwijs veel van die bubble power-ups en een paar keer zo'n nitro/turbo ding dus ook daar zit niet echt veel variatie in imo.

    Verder vind ik de stijl wel tof maar zoals iemand hierboven al zegt; meer een budgetbak titel.
     
  9. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kreeg net een sms van GM dattie er al afgehaald kan worden. Normaal toch op vrijdag?

    Ik heb m puur besteld voor het fun gehalte. No nonsense, no thinking game. En met een F1-gek als vrouw en opgroeiende kleine zit het wel snor.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ga weg jij spambot. En dan ook nog eens IGN. Pffrt.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ghello, i am Mariam Abacha, The late dictator of Nigeria, General Sanni Abacha, has died and now i wants your help in getting his $80 million out of the country.
    And also please buy this sonic & all stars racing transformed game.

    :+
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vroeg me dat ook al vaker af, maar ik durfde het nooit te vragen. Straks is het hem echt... Kiddy racegame en daar is ie dan weet je...
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Robert M moet toch ook wat te doen hebben in die cel of inrichting waar die zit:+
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mwaah, saai. Gewoon LittleBigPlanet Karting spelen als je een PS3 hebt, imo leukste uit de drie kartgames die deze week/vorige week zijn uitgekomen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het is een vette game! Fuck onmogelijke haalbare circuits in die Sonic game van Modder. :cool:
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ff gecheckt maar vond het maar lastig door de bocht gaan tov sonic en mario..
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kuhut, heb mijn pre-order gecanceld, omdat ik andere games nog speel en niet zoveel geld had. Alleen dit filmpje maakt mij toch weer enthousiast. :'-(
     

Deel Deze Pagina