1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat ik me dan wel afvraag: als het ze nog steeds niet lukt om DLC voor de PS3 werkend te krijgen, hoe is het ze dan wel gelukt om de hele gáme werkend op de PS3 te krijgen?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het probleem zit er in dat ze de game gewoon niet complexer kunnen maken (qua savegames , qua wat er in het geheugen geladen moet worden etc etc) zonder dat dit op de PS3 voor serieuze problemen zorgt. Ze zitten aan hun plafond , maar ze wisten al waar dit plafond zat toen de de game begonnen te ontwikkelen. Dus de hele opzet is gewoon slecht omdat het geen rekening houd met de architectuur van de PS3

    De PS3 versie is letterlijk een afterthought geweest en dat mogen PS3 bezitters Bethesda best kwalijk nemen
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar aan de andere kant vind ik ook dat Sony de lat voor ontwikkelaars voor de PS3 niet zo achterlijk hoog en moeilijk had moeten leggen.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zo sinds lange tijd weer ff Skyrim spelen. Wat een game zeg.

    [​IMG]

    Mn dude. Armor is voor pussies, lvl 52
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Blijft een mooie game idd. Alleen heb ik met mn main character nu echt wel zowat alles gedaan en bezocht. Tijd voor meer DLC
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je wordt op je wenken bediend:

     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Yeah net Thieves guild uitgespeeld :cool:
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ditmaal zeg ik wel: Dark Brotherhood ftw en fuck The Thieves Guild. In Oblivion was het precies andersom. :thumbs:
     
  9. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer een poging gedaan tot Skyrim gamen na een paar maanden. (had er al 72 uur inzitten). En kwam er gister weer achter waarom ik gestopt was... Alleen maar vastlopers op de PS3, zelfs na alle updates...

    Ik had hem voor de Xbox moeten kopen :mad:
     
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Waarom niet PCO-) Daar is die echt super en werkt alles gewoon super snel.*)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En heerlijk mods. Heb hem zelf voor de 360 en PC. En bij de PS3 krijg je ook geen DLC. :+
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik had hem ook op de 360, maar je merkt gewoon dat die op de consoles zo langzaam wordt als je verder in de game komt.:emo:

    Soms moest ik echt 1 minuut wachten voordat er iets geladen was. Dat vind ik gewoon niet normaal meer, en daarom ben ik maar naar de pc gegaan. En heb er tot nu toe nog geen spijt van_O_
    Mods zijn idd ook echt heerlijk man. Er zijn echt zoveel goede mods voor Skyrim, dat de console versie echt compleet ruk is.8)
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Langzamer als je verder komt? Ik heb echt nergens last van gehad. Had één geclitchte quest maar dat loste zichzelf op : ) *180uur op de klok
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Op de 360 wel hoor. Soms werd het gewoon te lang (tegen de minuut) dat laden8). Dat vond ik een beetje te overdreven worden, en zodoende ben ik naar de pc gegaan met laadtijden van 1 a 3 seconden_O_
     
  15. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er al bijna 100 uur in zitten, maar mijn skyrim draait gewoon soepel op me xbox.

    Laad tijden ook nooit lang.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "One of the wonderful things about PC games is that they can be modified in thousands of different ways, from the goofy to the sublime. And, of course, multiple mods can be applied.
    Unreal has made it his job to apply as many mods as possible to Skyrim, to see what the future of graphics might be liked. And it's really, really pretty.

    As you may have noticed, the game is still playable in this state: According to Unreal, the only mod that makes the game really chug is a work-in-progress that animates the grass.






     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Helaas moet je wel een hele goede pc hebben om dit op 60 fps te laten lopen.

    Maar los van dat ziet dit er echt super mooi uit. Alleen video 2 vind ik altijd een beetje kansloos. Ik zeg eerlijk dat de characters van Skyrim wel iets mooier mogen, maar dit gaat een beetje richting de model/playboy dames.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Idd, dat hele PC gaming komt mn strot uit met upgrades etc.

    Die mods zien er wel echt fingerlicking good uit.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    True, daarom via Steam ook altijd HD toevoegen in de zoekfunctie en kijken wat het oplevert.

    Zwaard van 1000 waarheden dual wielden met Gandalf's zwaard of Aragorn. _O_
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik ben er eerlijk gezegd ook een beetje klaar mee, en daarbij heb ik het geld er ook niet meer voor.

    Het ziet er zeker super uit en als je het vergelijkt met de console. Dan is de console meteen echt gruwelijk lelijk:+ Maar ja wat vind je uiteindelijk belangrijker? Voor mij blijft dat toch de gameplay:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina