non-live-gamers worden teleurgesteld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Koenjo89, 29 jun 2003.

1. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hey
    mensen die geen live aankunnen schaffen, worden toch erg vaak teleurgesteld.Bruteforce zou de game worden maar valt ookal tegen.
    Als je geen live hebt speel je het liefst spellen met een geweldige singleplayer en mischien ookwel multyplayer.
    Maar de laatste tijd komen er alleen maar spellen uit die alleen op live de moeite waard zijn ik vind dat Microsoft ook aandacht moet steken in de singleplayer games.
    Ik vind dat er een te klein aanbod is op het gebied van singleplayergames met mischien een multyplayer erbij echt pareltjes zoals Halo .
    Nu zit ik al te twijfelen om een ps2 erbij te kopen voor de games waar je echt lang mee bezig bent.
    vinden jullie dit ook? met name de gamers zonder xboxlive.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Live is nog maar net uit, en dat er nu net een aantal leuke Live titels uit zijn gekomen betekent niet dat je meteen wordt achtergesteld als je geen Live hebt.

3. vissie

vissie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk opzich hebbie wel gelijk ik vind ook dat er nu echt geen leuke spellen zijn en als er is een leuk spel is heb je hem binnen een dag of twee uitgespeeld, nou lekker leuk dan!! ik ga zeker geen life aanschaffen want daar heb ik wel een pc voor :D en trouwens de spellen vind ik ook veel te duur kosten 70 fucking euro das echt te duur!!! nnouja jongens mzzzl's

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had al lang op live gezeten als dat broadband internetgebeuren niet zo duur had gekost.... Ik ben niet van plan alleen voor i.net zoveel geld neer te tellen.

En inderdaad ben ik van mening dat er de laatste tijd iets te weinig games uit komen die echt goed zijn. Idd brute force valt bijvoorbeeld tegen. Games met een goede singleplayer en goede multiplayer (geen live) zijn op dit moment dun bezaait.. Toch vanavond maar weer Halo spelen met 2 maten...

Ps2 erbij kopen?!? Dacht 'ut niet! Xbox blijft mijn maatje tot aan het..........dvd-laadje

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kom je van dat er weinige goede sp games de laatste tijd zijn naar dat games te duur zijn. :{ :)

Iig, de laatste tijd zijn er sowieso niet echt top-titels uitgekomen. Bijv. Midtown Madness 3 is een goede Live titel, maar is ook uitstekend offline te spelen.

6. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja ok MM3 maar ik doelde eigenlijk niet echt op racegames want een goede racegame heeft zoiezo een goede singleplayer.
    Ik bedoel dat er al een tijd geen echte game is uitgekomen waar je weken plezier aan kan hebben zonder live zoals halo super singleplayer en multyplayer.
    Dus denk ik dat ik maar een ps2 bij koop voor games als ico rachet and clanck en natuurlijk de footie PES2.

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  8. ITNL

ITNL Guest

ps2 erbij kopen voor de lange games..... zoals welke??? Jah en dan ook nog eens veel mindere graphics een lange laadtijden. Nee, mij niet gezien....

9. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ico bijv en de GFX zijn idd minder maar dat maakt mijn niet zo veel uit als ik mooie gfx wil zien ga ik wel doax spelen.

10. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt wel, dat als je geen live hebt minder mogelijkheden hebt en achtergesteld wordt. Je hebt immers gewoon niet de kans om bepaalde games volledig te benutten. Ik vind inderdaad dat er voor de singelplayer weinig uitkomt. Vaak zijn de sport en racegames, zoals DTM Racedriver, MotoGP 2, NBA street 2, en nog wat andere nog wel interessant. Maar ja je moet een keuze maken, breedband en live abbonement of het met wat minder doen.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het klopt dat op dit moment non-XBL owners er wat magertjes uitkomen. Maar in september komt KotoR uit, wat singe player is. De maanden erna komen PGR 2 (in single player zal hij hopelijk dezelfde lengte, of langer, hebben als zijn voorganger), Halo 2 (zie PGR 2), Fable, Sudeki, Kameo en nog andere (top) titels eraan.

12. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yager heeft ook een goede singleplayer en ik vind Brute Force ook niet teleurstellen. Mara ik ben het wel eens met je stelling, want ik speel liever super toppers en die zijn er momenteel niet. Voor XBL zijn er ook niet veel, maar je hebt er tenminste 1 of 2, bij de Singleplayer zitten er geen AA games bij.

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Neej ik vind dat hij gelijk heeft, ik zelf ben ook maar aanlive begonnen want er kome te weinig toppers voor SP!!

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat hier waarheid wordt gesproken. De games zijn zowat allemaal Live gericht.

Maar ja, gewoon wachten op leuke SP games. :{

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja het voordeel is natuurlijk van die PS2 dat je dan games als Jak & Daxter en Ratchet & Clank achtige games hebt die mij tenminste lang kunnen boeien.

16. Wulf

Wulf Gras snoeien? 1€!

Leuk Bevonden:
    0
    maar welke games hebben nu een goeie, redelijk lange SP, en een goeie multiplayer? afgezonderd van morrowind.
    -Ben je lang bezig met de SP van MM3? heeft het nog iets van een replay? of kan ik daar beter Burnout 2 voor aanschaffen?
    Het hoeven niet persee recente games te zijn.
    -doe je lang over THPS 4? hoe is de multiplayr? nog enige replay?
    -hitman 2, doe je er lang over? Replay??

voor degene die een van deze titels heeft, geeft asjeblief antwoordt :)
    /edit: typO's

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat The Hobbit ook best leuk kan gaan worden. Ik heb een nieuwe trailer gezien en het zag er echt tof uit. Met draken enzo :D

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had Hitman 2. De speelduur hangt af van hoe je het spel speelt en op welke moeilijksheid graad. Ik had me in 3 dagen, zonder stealth, erdoor geknald op het simpelste niveau. Met geknald bedoel is dus iedereen die ik op mijn pad tegenkwam ging nooit iemand meer tegenkomen. Maar als je echte stealth wilt (en je speelt op het hoogste niveau) ben je wel wat langer bezig.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik moet je wel waarschuwen dat ICO nu een spel is dat juist erg snel uitgespeeld is. Ik kan het weten aangezien ik hem zelf heb, maar dat betekent nog niet dat je hem niet zou moeten aanschaffen. Dit is naar mijn mening een van de pareltjes uit de gamesgechiedenis.

Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  20. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm als ik geen live zou hebben zou ik die xbox misschien wel weg doen, qua single player spellen is er nou niet echt veel, als ik geen live zou hebben had ik spellen als halo, splinter cell, tony hawk 4 gekocht, misschien nog hitman 2, maarre ik vind het inderdaad ook erg magertjes als we het hebben over single player games, we moeten nog een tijdje wachten voor spellen als fable en halo 2, maar ja... ik ben iig super blij met live en met spellen als midtown madness 3 en ik had eerst ook traag internet maar ik heb nu breedband genomen en dat moet ik ook allemaal zelf betalen maar daar heb ik een baantje voor gezocht (ben nog maar student), dus je moet er wat voor over hebben...

Deel Deze Pagina