[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Nimrod is wel goed hierin :p
    K verloor 4x van hem :mad:
     
  2. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste 2 potjes dat ik meedeed deed je het gewoon de hele tijd :|. Wij helemaal dat ding ophalen in oesbekistan en jij dan vlak voor de finish even stashen. Echt zwaar irriterend is dat en ben het met wouter eens dat dat gewoon campen is en dat is spelbedervend. Liever maar niet meer doen dus. Als je vlak bij de hideout bent kan het wel eens gebeuren dat je daar wacht maar gewoon meteen naar de hideout is kut.
     
  3. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal ik heb vandaag ook ff mm3 gekocht.
    ik heb ook midnight club 2 is wel leuk maar niet populair.
    ik had gisteren motogp2 gekocht maar dat was helemaal niets althans niet voor mij dus die heb ik vandaag maar ff geruild voor mm3.

    nou is mijn vraag??????????????????????

    ik hoor julie allemaal tegek praten over team play.

    wat moet ik doen om alles goed tekrijgen en goed te worden om mee te doen.

    en wie mag ik adden op mijn friends list.

    nou dit was het wel een beetje

    bvt,
    Sphereman (zelfde is mijn gamers tag)
     
  4. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9


    hier ben ik het niet helemaal mee eens.
    We w8en 'meestal' niet af bij de hideout. Meestal nemen we gewoon een andere en meestal snellere route richting die hideout zodat we het op het laatste moment nog kunnen afpakken. Dat doe ik namelijk elke keer als ik weet dat ik sneller bij de hideout kan komen dan bij de persoon met het goud waar meestal dan ook de 2 of 3 andere uit ons team dan al achteraan zitten.

    En ook merk ik dat vaak juist dat als ik aankom rijden met het goud dat er dan iemand vrolijk staat de w8en van het andere team. Dat is dus nog wat anders dan wat wij doen.


    lol dit zeggen wij ook de hele tijd over jullie als we aan het spelen zijn :9
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Een andere route nemen om af te snijden vind ik goed, hoort er bij zelfs. En natuurlijk sta je niet ALTIJD bij de hideout, maar áls je dat doet valt dat onder het spelbedervende en niet gerespecteerde campen.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik snap het maar ik vind ook wel dat er af en toe nog wel een uitzondering voor is....bv als de auto al vlak bij de hideout is kun je gewoon je auto ervoor zetten zodat hij jouw erin beukt maar ondertussen heb jij dus dat goud.

    Dat heb ik namelijk ook wel af en toe :9
     
  7. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Gaan jullie straks nog spelen, want er was net bijna niemand online. De checkpointraces in de singleplayer zijn trouwens wel heel erg makkelijk, bij de laatste race in Washington, lag ik 4 checkpoint voor op de rest.
     
  8. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    ja dat ligt er natuurlijk wel een beetje aan welke wagen je hebt denk.

    Ik zit nog steeds met zo'n kut kever en daar kan ik echt niet meer rijden..



    en ik kom trouwens na het eten eff spelen
     
  9. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik pak de Mini Cooper, die ligt echt lekker in de bochten. Wat is na het eten, dan kom ik ook wel. Ga nu weer ff verder met de paintjobs.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Precies, gewoon de Mini Cooper pakken voor alle offline checkpoint races, rijd je ze allemaal in 1x uit :{
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    heyo, i'm back :9 ach dat werken ook he :) ik kom morgen wel weer online, ben nu een btje moe :9 maarre wat heb je aan die paintjobs? ken je ook figuren krijgen? En daarnaast had ik nog een vraagje over dat nummerbord ding geval, hoe ken je daar zelf iets op typen? moet je dan eerst die auto unlocken in single player?
     
  12. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    De paintjobs zien er veel gaver uit dan de standaard kleurtjes. Zo kun je een soort pooier paint voor de limo krijgen, en een toxic waste paint voor een vuilniswagen.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Of een camo-ambulance
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik ook al, en een politie ambulance. Race-wagen paints voor de Mini en die Renault uit 85. Een nog een paint met vlammen voor een cadillac Ze zien er gewoon allemaal gaver uit, dan een simpele blauwe of rode wagen. De paints zijn allemaal best simpel te vinden, alleen de laatste wagens unlocken is wat lastiger.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  15. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje.

    ik was net online aan het racen en toen kon ik elke auto kiezen.
    waarom moet ik dan unlocken ofline.
     
  16. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat je anders in een online game, bv speelt tegen amerikanen die het spel al langer hebben, als zij dan een super snelle wagen kiezen, en jij hebt een renault uit 85, is er niet echt veel he.
     
  17. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ik mag toch ook elke auto kiezen das mijn vraag.

    kijk ik ging live op en mocht elke auto kiezen er was er geen 1 unlocked.

    of had dat te maken met de live server waar ik in speelde of zo.

    ik snap er nu niets meer van.

    ik ben in iedergeval nu offline auto's aan het unlocken maar dat duurd wel heel lang iemand tips??
     
  18. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Iedereen kan alle wagens op 2 na kiezen via live. Maar in de singleplayer zijn ze nog gelocked, omdat het leuker is om te racen, wanneer er nog wat te unlocken valt.
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ken je die 2 wagens dan wel gebruiken als je ze geunlocked heb? zijn die niet super super snel??

    maarre was vanavond weer echt lache, dat capture the flaggen was wel effe leuk tegen nimrod, marnixio, king jelzie en floodgear volgens mij... ik speelde samen met blackhawk en sphereman, en nog iemand maar die zei nix en ging 't goud van z'n eigen team stelen, best vaag, maarre een keertje hadden we bijna gewonnen! En soms was ik jullie teamplay net effe te snel af! jullie speelde wel goed samen! wij hadden ook soms een paar teamplay puntjes en dat geeft echt een kick :9 die sphereman die flipte en flipte en flipte maar door, :D die gozer is helemaal gek, maar hij is wel aardig!

    daarna heb ik nog effe een potje hunter gedaan met o.a. boomer, femmerink, kingsnoopy en nog wat gasten, maar die postmazl ging schelden, niet normaal, ik weet niet of dat normaal is maarre... relax voortaan ff man, ik weet niet of jij 't was of een andere gozer die d'r achter zat maar hij zat in ieder geval iedereen te irriteren, daarom ook die kick... voor de rest was 't echt een leuke avond op live, tot morgen! :D
     
  20. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat laatste potje was nog wel ff spannend 600+ tegen 580. Alleen lagde het laatste potje nogal, soms werd het goud ineens van me afgepakt terwijl ik niemand zag. Ik probeer om 12 uur nog ff op live te gaan.
     

Deel Deze Pagina