1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Black Ops 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Die k/d interesseert me echt niets... Doe momenteel veel domination en die vlaggen pakken gaat lekker :) Ik wil vooral niet Campen, dus ren als een kip zonder kop door die maps, nadeel is dat ik vaak wordt neergeschoten door ehhh campers, dus daar moet ik nog wat op verzinnen.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Die k/d boeit mij ook echt helemaal niets. Haalt echt het plezier uit het spel als je daar constant op gaat letten. Ik ken zelfs mensen die een minuut voor 't einde bijvoorbeeld 15-11 staan, en dan gaan ze even ergens zitten waar niemand komt zodat ze niet meer dood gaan en hun k/d redelijk blijft. :emo:
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb nu ook een aantal uren gespeeld en vind hem wel leuk, de maps vind ik over het algemeen goed gedaan, maar bijna allemaal kleine maps waarin dus de smg domineert. Denk dat dit komt omdat maps als nuketown meeste werden gespeeld vandaar meer van dat soort maps. Maar vind het weer lekker knallen. Af en toe van die matches dat je met 3 tegen 6 speelt en dan zijn die 6 ook nog clan en dan slechte spawns.. maar vermaak me er prima mee.

    Zombies nog maar beetje gedaan en de sp ook nog niet
     
  4. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor iedereen die last heeft van verbinding, één simpele oplossing wat voor mij werkt. Bij voorkeuren bij het zoeken staat het zoeken op normaal, verander dat naar best. Het zoeken duurt twee keer zo lang maar amper lag meer.
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En Black OP's 2 verdwijnt lekker de kast in :) Heb er even genoeg van om mensen te spekken die geen goede internet verbinding hebben.

    Ik switch naar een Assault Rifle en ik leg het af tegen iemand die mij vanaf 30 meter weet te raken met een SMG. Switch ik naar de MP7 dan gaat het ineens allemaal zo-fucking-simpel :emo: Dat is de reden waarom dat je meestal door een SMG afgeknalt word ... ze zijn ZO verschrikkelijk overpowered en het lijkt erop dat die hit-boxes dan ineens wel kloppen.

    Nee, ik ben er wel een beetje klaar mee. De deaths waar ik toch al 30 meter de hoek om ben of de deaths waarbij ik 30 kogels nodig heb om mijn tegenstander te killen en hij maar 2 :emo:

    Sorry Treyarch maar ik vertik het om een gigantische download aan te zetten zodat ik WEL weer normaal kan spelen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb t ook heel even geprobeerd, maar ben weer terug gegaan naar BF3

    Moet zeggen dat de negatieve mening die ik had over de SP wel een beetje veranderd is. De latere missies zijn imho zeker de betere (en mooiere)
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    @ rampage

    Mee eens. Ik gebruik nu alleen maar smg's want met een Assault maak je geen kans. Ook al gebruik je dexterity. Sowieso moet er veel gepatched worden.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is de Type 25 ook niet goed. LevelCap vind hem wel aardig. :)

     
  10. Hypical

    Hypical Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een m8a gebruiken is een soort type van mw3 en die krijg je op level 49.
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vind het spel een stuk leuker worden! Begin het door te krijgen en ga niet elke keer meteen dood. Verschijn nu zelfs regelmatig bovenaan in de scoreboards! :)

    Enkel snap ik het prestige verhaal niet echt. Wat betekent dit nu?? Na een bepaalde level opnieuw beginnen en that's it?? Snap het nut er niet zo van of mis ik iets.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan begin je inderdaad weer vooraan bij Level 1. Verlies je dus al je wapens etc. Maar je hebt dan weer andere icoontjes voor je level. Puur om te 'patsen'. :+
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik gebruik nu ook de mp7 en het gaat lekker.

    Gewoon hipfire sprayen met de wapen en de tegenstander gaat dood.

    Hoop snel dat ze met een patch komen.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmm, denk dat ik pas, ben veels te blij dat ik nu mijn 'setjes' compleet heb.

    Hebben we hier nog een clan, want ben lid van 'XBW Elite', maar volgens mij gebeurt daar niks mee!?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan wel dingen meenemen in je volgende prestige.

    Ik vind het spel wel fijner worden nu ik andere gamemodes probeer. CTF en S&D vind ik op dit moment de meest fijne gamemodes om te spelen. Daarbij is teamwork wel belangrijk. Veel andere gamemodes is veel van de tactiek verdwenen in deze game. Domination is nog het ergste voorbeeld daarvan.
     
  16. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een vermakelijke game, ongeveer zoiets als ik verwacht had. Valt me wel op dat de Final Kill Cam vaak niet de Final Kill is maar een andere kill.
    Ook zie ik vaak geen naam boven een teammate waardoor er met HC vaak veel teamkills zijn. Meer mensen met dit probleem?
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Killcam is in een niet kill-georiënteerde gamemode de laatste kill van het winnende team. Ik begin echt steeds meer genoeg te krijgen van deze game. Ik speel nog even door tot level 55 en dan wacht ik op een patch van Treyarch, anders dan ga ik maar gewoon weer Halo 4 spelen.
     
  18. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Tot hoelaat double xp?
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Morgenmiddag 12.00
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [yt]Ehz5iS9v_zk&feature=player_embedded[/yt]

    fucking droog :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina