hoi allemaal, ik ben van plan om deze week een nieuw xbox game aan te schaffen omdat ik geen xbox live heb en omdat ik niet elke maand een nieuw game koop is de single player campaign voor mij dus het belangrijkste ik twijfel tussen: -ghost recon -brute force -hitman 2 ik weet wel dat deze games niet te vergelijken zijn in gameplay, maar ik vroeg mij af welke van deze games de langste sp campaign heeft kwestie van het meeste fun voor men geld te krijgen thx in ieder geval
Moeilijk.. neem bijv splinter cell: als je alles in 1 keer goed zou doen ben je daar denk ik binnen een kartier door een level heen. Dat lukt je echter bijna nooit waardoor je al gauw 2 uur over een level doet, denk dat dat bij hitman en ghost recon vooral het geval is. Brute force is best wel makkelijk.
Haha lol In 2 uur tijd heb ik de helft van Splinter Cell gespeeld. Ik ga echt als een speer door al die SC levels. Maar hij blijft leuk om tedoen. Ik weet niet of je Max Payne heb maar die is en niet zo duur en hij is ook niet zo snel uitgespeeld. Maar zet de moeilijkheids graad niet op makkelijk. Maar zet hem iets hoger.
Morrowind heeft een hele lange singleplayer. En als je BF gelijk op Brutal speelt ben je wel 2 weken bezig.
Als je zoekt voor een eeeeeeel lange singelplayer pak dan Morrowind!!! Hitman 2 is ook een lekker game als ik moet kiezen uit je lijstje want je kunt het blijve spelen op verschillende manieren!!!
Max payne ben je dus echt zo doorheen, maar ik zou echt niet voor brute gaan. Ghost recon doe je denk ik langer over maar hitman 2 is wel erug strak. Ik zou hitman halen bij de free record dan binnen 2 weken uitspelen (lukt makkelijk) en dan ruilen voor ghost recon!!!