1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Bij mij heeft rood altijd de scorpion.
    Blauw heeft altijd de bashee + gaus.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Dat zijn toch niet echt belangrijke dingen wat mij betreft, gaat om de gameplay imo.
     
  3. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook heel belangrijk haha...dan even mijn edit:
    Speel altijd SWAT, maar die SWAT van Halo4 is gewoon kak...speelt voor geen meter, de skill is voor mij compleet verdwenen en het lijkt nu meer op snipers en er zijn ontzettend veel campers, waar ik een scheit hekel aan heb.

    Halo Reach speelt wat dat betreft online veel lekkerder.

    Wil daar nog wel een aanvulling geven, wat betreft legg en rare bullshit heeft Halo4 het wel beter voor elkaar...in SWAT dan...

    Ik weet dat ik nu ook veel reacties zou kunnen verwachten van gasten die SWAT sowieso geen skill game vinden haha...maargoed!

    Graphics, sounds enz zijn bij Halo 4 ook beter...maar gewoon SWAT + online gaan kies ik nu toch voor Reach...

    Heb gelukkig een vrij grote Halo verzameling en Xboxjes dat ik de hele reeks relaxed kan spelen met vrienden enz...dus kan ik Halo 4 even vergeten.
    Hopelijk het volgende deel wat beter. Veel teveel onzinnige overeenkomsten met andere shooters die het hele Halo gevoel voor mij weghalen.

    Ranking system vind ik trouwens ook erg belangrijk in mijn gameplay, want kom nu echt teveel idioten/noobs/randoms tegen waar ik een hekel aan heb om tegen te spelen.
    Doe gewoon weer lekker een systeem van 1 tot 50.
    Die ranking systemen van Reach en Halo4 zijn gewoon kak.
    Krijg je een fakking Inherator met een k/d van 1.3, om je ziek te lachen.
    Waar zijn de tijden dat je gewoon mensen van je eigen skill krijgt en moet vechten en trots moet zijn dat je een hoge skill level bereikt.

    Nu is het gewoon zo dat elke noob een hoog level kan bereiken door simpelweg veel te spelen. BAH!
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand een gekke Spartan Emblem?

    7GF4Y-F2KTT-WVFWY-T9GK4-3DV6Z
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Al gebruikt :mad:
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als er geen ranked komt gaat deze game net zo lang mee als Reach.
    Het is heel belangrijk dat social en ranked gescheiden gaat worden.
    Mensen moeten een doel hebben om voor te spelen en dan kan de gameplay nog
    zo goed zijn zonder dat simpele cijfertje wordt het nooit zo goed als Halo 2 of 3.

    Ik zou zeggen als je verveeld lees dit even:

    https://forums.halowaypoint.com/yaf_postst135168_1-50-Competitive-Skill-Rank-CSR---MUST-READ.aspx



    En waar zijn trouwens al die sniper spree medals gebleven?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waarom spelen zo weinig mensen slayer pro? Komt dat omdat MLG infini-slayer promoot?

    Als je wilt laggen moet je pro spelen. Nooit een host in de buurt van je.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    en niemand laat weten dat ie heeft gebruikt.. laatste x dat ik een code hier gooi
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zal waarschijnlijk door iemand zijn geweest die niet eens een account heeft.

    Oh ja, ik mis Dexterity in Team snipers. Waarom zit dat er niet in! :mad:

    Is het iemand trouwens opgevallen dat de Ghandi hop er niet meer in zit?
    [yt]VAyyb-lnb0Q[/yt]

    Arme Ghandi, eerst was ie MLG-pro. Nu sjouwt hij met dozen als baan en hebben ze zijn signature move uit de game gehaald. :'-(

    Iig mij lukt het nog niet. Heb op splitscreen geoefend maar het werkte bij mij niet. Ik was guest dus misschien heb ik crouch verkeerd staan.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  10. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN 2 THAT!
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Het zal nooit komen ben ik bang.

    "That feel when you are on huge win streak... your rank is going up. Maybe you're on the verge of a 50. Maybe you're just trying to finally get a 40. It really isnt relevant how high your rank was. Then you get into a really close game, where its tied 45-45 or something. Your heart rate goes up, and everyone starts playing super conservative, everyone is calling out, communicating, who has the power weapons? Will rockets be up soon? You dont want to lose this game. 49, 49 holy Yoink!. And then someone pulls of an amazing kill and everyone starts going crazy. Then back in the lobby, you finally see your rank has increased. That feeling is what made halo. That tension in close games, everyone wanting to win, no one wanting to be the guy who loses the game. The great feeling of winning, the despair of losing. Getting back on every day trying to improve, so you will win more games. practising your BR in private lobbies, not because matchmaking sucks and the maps are awful, but becasue you need to be at your best every time you play. Warming up in social, etc. The list goes on. By removing skill rank and the importance of winning, 343 has decimated the spirit that made halo so unique and so fun to play. Its a disgrace, and they should be ashamed of themselves. All in the name of satisfying the noobs who got had inferiority complex because they played social. Pathetic really."


    _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  12. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus eigenlijk ook mijn punt, maar dan stukken beter gezegd dan ik haha! :D
    Echt een helden verhaal en mega herkenbaar!!! :D
     
  13. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dat HaloXL.nl eigenlijk? Je ziet het overal geadverteerd worden. Het is zeker een door Microsoft opgezette site? Alle redacteurs die daar schrijven, schrijven trouwens ook voor GameKings :confused:
    Een 'Halo community' zou ik het ook niet willen noemen, je kunt alleen maar reacties plaatsen. Niet eens een forum ofzo...
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    _O_ dit is echt typisch inderdaad. Mis alleen nog de passage van de teleurstelling als je zo'n pot verliest en je meteen 3 ranks daalt, waardoor je weer 10 potten moet winnen weer op hetzelfde level te komen. :'-(
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    He man., ik voeg je binnenkort toe als ik weer online kom. Ben niet zo actief meer :)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ondanks dat ik Halo 4 (en ook reach in het begin) met veel plezier speel, mis ik de splitsing ook.....maar Bungie is hier zelf mee begonnen, niet 343.....wil natuurlijk niet zeggen dat ze het zo moeten laten; ik hoop echt nog op een update met ranked/social gesplitst!

    Maar als het er niet komt, vermaak ik me ook nog steeds; speel Halo toch grotendeels voor de fun.:9
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Die ranking is juist extra veel fun :D
     
  18. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Vandaag sr 32 geworden ^^. En heb al het gevoel datik veel speel maar kwam vanmiddag ik een team terecht sr50+ only (behalve ik) andere team echt kijhard geownt haha. 1000-230 ofzo. Hoogste level was 78 :eek:...
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Lol dat interview met Sander van Doorn op Halo XL, hij leest alles op. :emo:
     
  20. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Halo 2 had het beste ranking systeem maar 343 heeft hier niks mee te maken. Sterker nog, de basis voor het ranking systeem van vandaag de dag kan je eerder leggen bij...jawel COD.

    Het heeft allemaal te maken met dat gamen de laatste jaren een enorme business is geworden. Developers kijken nu veel minder naar de speler, en veel meer naar het geld en de aandeelhouders.

    Er is ooit uitgelegt door Bungie geloof ik waarom het rankingsysteem na Halo 2 is aangepast naar een simpeler systeem waarbij je eigenlijk niet kan verliezen (als in: je kan niet omlaag). Er was slechts 1 reden: De game aantrekkelijk maken voor een grotere doelgroep zodat er meer omzet gemaakt kon worden.

    Het probleem ligt dus niet bij 343, maar bij hoe de games markt vandaag de dag in elkaar zit. Namelijk dat alles om geld draait. Tuurlijk kan 343 het halo 2 systeem implementeren, maar dat zou betekenen dat veel mensen vroeg zullen afhaken. En wie vinden DAT nou juist niet fijn? Exact. De aandeelhouders. En wie hebben de macht bij een groot bedrijf? Exact. De aandeelhouders.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina