1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook meer een grapje natuurlijk. ;)
    Maar ik bedoel. Soms pak je tegenstanders op een afstand die niet voor LMG's bedoeld zijn. Zeker in single shot.
     
  2. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    oh op die manier. :thumbs:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    L86A2 is daar ook geweldig voor, maak je echt kills mee op enorme afstanden (voor een LMG)

    Lekker gespeeld net heuft, sorry dat ik altijd zo asociaal ben om niet op de gamechat te zitten maar ben gewend om met Excellentvirus in private chat te zitten :+

    Ondanks geen mics ging t volgens mij best lekker, tegenstander wist niet waar ze het moesten zoeken (vooral op Metro en Bazaar wisten ze niet hoe ze t hadden :+ )
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Voor ik de MG36 kreeg speelde ik daar steeds mee. Bijna hetzelfde idd net als de M27.
    Vind dat lekkere wapens die LMG/Assault rifles. Vind ze lekkerder spelen dan een M16 of een AEK in TDM. M60 of PKP LMG gebruik ik ook wel maar alleen in Rush of CQ heerlijk voor surpression.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja idd, de RPK, M27, L86 voelen meer als dikke assault rifles dan als echte supressie kanonnen. En je bent er ook nog best wel mobiel mee (als je er een Holo ofzo op zet)

    PKP gebruik ik eigenlijk alleen op Metro wel eens als wij de C spawn hebben en we het bij de poortjes dicht moeten zetten omdat we niet bij A komen.

    Achter de middelste pilaar gaan staan daar met een PKP of ander kanon met een grote mag is altijd feest
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja net die extra 15 kogels voegen dat wat meer toe. Holo gebruik ik ook en hou altijd me bipod nog. Heerlijk om zo te spelen. Wat claymores achter je en bent nog redelijk veilig. Al moet ik zeggen dat die claymores soms nog een beetje random vind. Meestal doe ik ze op trappen of hele smalle doorgangen om echt zekerheid te hebben.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Claymores zijn waardeloos. Op volle snelheid ren ik er zo doorheen en de mappen zijn zo open dat ze zelden echt nuttig zijn. Enige voorbeeld wat ik kan bedenken is de tunnels in Damavand Peak (moet er wel bij zeggen dat ik alleen CQ speel). C4 is veel leuker om mee te spelen, helemaal als er tanks in de buurt zijn :+

    En als je gaat supressen moet je gewoon weten dat er niemand in je rug gaat spawnen en anders mobiel blijven. Metro en Bazar valt altijd wel wat te supressen maar op de meeste andere mappen kom je daar pas aan toe als je de tegenstander in de spawn gedrukt hebt
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Op Crossing en Metro krijg ik er nog aardig wat kills mee. Maar idd ligt eraan welke map je speelt. :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ik geloof dat er al weer punten gehaald zijn om weer drie maanden te verlengen dus voorlopig blijft hij nog wel even. Qua playlist zal ik morgen s kijken, AK mappen zijn niet zo populair maar misschien even wat B2K erbij doen voor de variatie (tot de volgende DLC, wat hopelijk weer allemaal 'normale' medium BF mappen zijn)

    kan m morgenochtend ook wel even op AK zetten, kijken of ie vol loopt
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja ging zeker wel lekker, potjes waren ook zo voorbij. maar damn was ging het lekker zeg. ach het is wel makkelijk met mic. maar ging ook goed zonder. toen jullie weg waren was het gelijk bagger. 2 potjes erna vet verloren. maar elke keer als ik denk dat er 2 of 3 man mee gaan naar een vlag, blijkt het dat ik daar in mijn eentje sta..ja en dan doe je weinig tegen 3 man die komen aan rennen. zelf ben ik ook nog bezig met de assingments en soms is dat gewoon niet slim. maar ach heb weer een paar lekkere potjes gespeeld. nu alleen nog kills en headshots met de L96, en ik ben zo slecht in sniperen:F:
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ben ik de enige die er op het moment de hele tijd uit gegooid wordt? en nu zelfss geen servers meer kan vinden?
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als er niemand meewerkt is er geen beginnen aan idd.

    En met 3 goeie spelers die samenwerken en geen vlag gepakt laten worden win je 9 van de 10 keer (letterlijk).

    Leukste potjes vind ik zoals gister als we zelf een squad hebben die goed samenwerkt en er aan de andere kant ook een groepje zit die bij elkaar horen zoals die 5 spanjaarden met [SSH] als tag. Dan is er lekker wat weerstand en duren de potjes langer en dat komt uiteindelijk iedereen zijn score ten goede

    Ik heb tot kwart over 8 gewoon kunnen spelen zonder problemen, zie ook verder niks op Battlelog over onderhoud of problemen ofzo
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey battlefielders. tijdje geen bf3 gespeeld. Niet veel op de xbox gespeeld. Ik dacht word weer eens tijd. Eerst speelde ik ff black ops 1. Na 3 potjes domination,rage quit. En toen ging ik bf3 spelen. Pfff wat een verademing was dat. De gunplay is zoveel beter. Ik word niet gedood terwijl ik al de hoek om ben etc. Wat een kneuzen spel is dat zeg. Ik moet nog iets van 3 wapens helemaal unlocken en dan heb ik alle wapens + attachments unlocked en dan ben ik klaar voor aftermath. Ik zal morgen ff proberen de server van Delphiki te joinen. Kijken of jullie misschien iets beter zijn. vast niet :p
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    of al squad? lijkt me ook wel weer leuk. als ik op de server van Delphiki zit probeer ik altijd in zijn squad te komen. ik hoop dat ik vanmiddag/avond weer even online kan zijn. heb er wel weer zin in.
     
  15. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie dat veel mensen in de server van delphiki zitten. Hoe kan ik die server vinden?
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik weet de naam niet uit mijn hoofd, als ik thuis ben zal ik het opzoeken voor je. of iemand anders moet het weten *)
    ik log net in op battlelog en zie dat ik al acces heb op aftermath :thumbs:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet je het zeker. Pas 27ste voor de PS3 Premium en pas 4 december voor 360 Premium.

    Edit: Hmm heb het nu ook zie ik. Je zal wel alvast kunnen downloaden maar nog niet kunnen spelen?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    als premium heb je toch 2 weken eerder acces?

    fijn..weer meer assignments erbij.
    dogtag Rambo..
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja normale release voor 360 is 18 december. :)
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yo heuft kom in mijn squad. je speelt altijd support toch ? Ik ben altijd zo door mn ammo heen :).
     

Deel Deze Pagina