Wie heeft hier GEEN kaartjes voor de PU awards en wil wel gaan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 28 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil wel ... maar helemaal vergeten dat het was... ehm kan iemand me van dienst zijn??? Ik ben u voor eeuwig dankbaar... wil zelfs helpen opbouwen :)
     
  2. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    PU awards

    me wanna go please,
    oftewel, effe weg van de kids en geen stress maar genieten van alles over games en Consoles*)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ik wil er naar toe, was er vorig jaar ook maar nu word de microsoft booth als X-O2 en dat is veel vetter
     
  4. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Nah ik had eigenlijk al 'afgesproken' om te gaan, maar omdat ik bij mijn moeder was (die geen inet bezit) was ik er niet echt mee bezig om de kaartjes te kopen :eek:

    Aangezien ik vakantie heb en niks te doen heb én ik eindelijk eens wat anders wil doen...dacht ik: ga naar de PU-awards...
    Maar helaas...Dan maar alleen naar de megafestatie.

    Ik zal er wel graag een willen btw :)
     
  5. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Geachte xbworld-luitjes,

    Ik heb geen zin in al dat geslijm. Ik wil gewoon graag zo'n kaartje omdat de PU game awards vet zijn en ik nog geen kaartje heb.

    Kort maar krachtig..
     
  6. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook graag gaan. Waarom ik wil gaan is, omdat ik dan eindelijk de XBW crew kan ontmoeten en omdat ik die hele dag me zit te egeren omdat ik steeds vergat om kaarten te gaan halen en toen ik daar in de FRS stond waren ze uitverkocht.
    Ook zal ik voor mij heel bijzonder zijn om tegen vele andere games op te nemen en natuurlijk mee te doen aan de HALO competitie!!!

    daarom zou ik graag 2 kaartjes willen zodat ik nog iemand kan meenemen, maar 1 kaartje zou voor mij ook genoeg zijn want dan beleef ik de mooiste dag van me leven.

    groeten
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  7. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo kampioenschappen zijn op de megafestatie gast,niet de GAme Awards
     
  8. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    er stond ergens dat het ook op de PU awards was maar dan zal i het wel verkeerd gelezen hebben!
     
  9. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou heeeeeeeeeeeel graag willen gaan omdat ik dan meerdere mensen van sites kan zien veel meer kan leren over games en wat er precies komt ik heb ik eigenlijk ook niet zo veel geld en zou het eens leuk vinden om gamers te zien behalve een paar vrienden of gasten op xboxlive ik zou dit zeeeeeeeeer graag willen.

    het lijkt me ook mega vet om in de mega cruiser te gaan kan ik eens de echte xbox ervaring ervaren dat lutk zeker wel als je er in eentje zit en omdat ik de pu een leuk blad vind

    kortom ik zou heeeeeeeeeel graag wel willen winnen eigenlijk
     
  10. @ÑЮ€

    @ÑЮ€ Oneloader

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel intresse in die kaartjes O-)
     
  11. Horny Devil

    Horny Devil Jackass Extrodinare

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    een jaar lang weg gegooit aan een solicitatie bij de landmacht geen school kunnen volgen, geen werk geen uitkering zat ik na 6 maanden eindelijk bij de luchtmobiele brigade binnen 3 maanden daarna was mijn leven al helemaal verpest zware blesuere (kan bijna nog steeds niet lopen 2 maanden later en ben mentaal een wrak)

    wie helpt mij de put uit met een kaartje naar de pu awards. liefste samen met mijn vriendin zou ook wel voor willen betalen.. (free record shop had ze niet meer :mad:)

    geld maakt iig niet gelukkig misschien zo'n evenement wel...
     
  12. Quinto

    Quinto FFXI rulez

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik....ik mocht ze niet kopen van m'n ouders...ik mocht alleen als ik een kaartje zou krijgen want m'n ouders vinden games grote onzin....
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    jaaaaa ik ik ik ik ik ik ik ikikikikikikikikikik, ohh? waar is het trouwens?

    lijkt me in ieder geval wel gaaf
     
  14. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tog niets te doen in de vakantie
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel wat irri te lezen ;) :D
     
  16. DouraQ2002

    DouraQ2002 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    om te bewijzen dat ik die kaarten moet hebben ga ik me nu helemaal kapot typen aan tags.

    ik moet die kaarten gewoon hebben omdat de vakantie zo erg saai gaat worden. ik heb al mijn spellen al uitgespeeld, zelfs Halo op legendary. de PU Awards zijn de enige lichtpunten in een zee van saaiheid. er zijn geen leuke games meer voor mij om te kopen. de eerst volgende game die ik ga kopen is kotor
     
  17. ITNL

    ITNL Guest

    jaaaaaaaaaaaaaah ik wil heeeeeel graag. Kan ik eens iets anders doen dan altijd werken :mad:
     
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Mirik en zijn Xbw zijn the best! *)



    (goed genoeg)? :p
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2003
  19. Kapitein X Bas

    Kapitein X Bas Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag 1 kaartje willen krijgen

    Geen gezeur over hoe goed jullie zijn maar hier het verhaal:

    Ikke mooi met een maat naar de PUGA ikke mooi kaartje kopen hij nog niet, ik hem gister bellen 7 dagen voor PUGA, neej ik mag niet mee. Mijn moeder zecht dus tegen mij jemag erniet alleen heen!!! (ikke ontzettend balen dus). ' Maar' zegt mijn moeder je mag er wel heen als je iemand anders mee neemnt die ik ook ken. AL mijn andere XBOX maten zijn op vakantie, maar toch nee dat niet ik bel een oude maat uit een dorp waar ik eerder heb gewoond (want ik wist dat hij een XBOX had ik kwam nameljk nog wel eens bij hem langs.), ik vraag he ga jij naar de PUGA, hij zegt nee maar ik wil wel, :eek: zeg ik, heb je al een kaartje? hij zegt nee, ik zeg FUCK , alle kaarten zijn al uitverkocht. Maar ik ga proben er eentje te regelen dus darrom moet ik (hij) dat kaartje krijgen.

    Als ik dat kaartje zou krijgen is het aan de ene kant voor mij, en aande aandere kant voor mijn maat.
    EIgenlijk dus gewoon niet voor mij maar toch.
     
  20. Cain69

    Cain69 Guest

    damn please ik will er een winne ik wilde kaartjes koopen waaren ze uit verkocht :mad: :'-( shit
    p.s mag je mirik op de pu awards echt aan raaken ?8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina