Ik heb Max Payne voor de PC. Ik vind 't een prachtig spel.. naar mijn mening ongeveer het beste spel ooit (qua verhaallijn en dergelijke...)! Nu weet ik dat Max Payne 2: The Fall Of Max Payne ook uit komt op de PC en XBOX. En aangezien deel 1 nog maar net draaide op m'n PC en deel 2 er niet op kan, ben ik van plan om deel 2 voor de XBOX te kopen. Maar nu zou ik het beter vinden als ik deel 1 ook op de XBOX had. Ik weet dat ie goedkoop is en wil 'm ook kopen. Alleen ik wil graag weten of er echt grote verschillen inzitten vergeleken met de PC versie? Zijn er nog leuke extra's? Of is 't een doodgewone poort van de PC versie?! Ik denk 't eerlijk gezegd wel maar ik wil 't graag zeker weten. Als jullie 't weten willen jullie het me dan melden? Alvast bedankt!!!
Betere graphics dat wel. Zo zijn de wapens mooier enzo. (is een hele tijd feature geweest over dit op Xbox.ign.com) Ik heb het spel zelf en het valt echt niet tegen.
Er is wel wat veranderd aan de xbox versie, de besturing is anders met een controller Sorry, flauw... Maar ik heb ergens gehoord dat in de xbox versie van max payne de levels zijn ingekort...