1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Shooters - En richting van schoten?

Discussie in 'Games' gestart door KillerMart, 20 nov 2012.

  1. KillerMart

    KillerMart Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay, ik ben geen fanatieke gamer.. en speel ook bijna geen games. Soms als ik me verveel slinger ik mn XBox aan..

    Maar.. ik heb een vraag.

    Hoe spelen jullie games als Modern Warfare succesvol? Als ik het speel weet ik vaak niet wanneer iemand van achter op me schiet.. of ik kan niet snel zien waarvandaan er op me geschoten wordt. Ik speel alleen met mn tv geluid aan en hoor dan ook geen richting van schoten..

    Moet ik een headset kopen?
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    5.1 setje?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Headset en oefening baart kunst?
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Vaak wordt er toch een indicatie gegeven waar vandaan er geschoten wordt? En anders inderdaad een gaming headset of een 5.1 home cinema set.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je hebt hitmarkers in beeld die laten zien uit welke richting je geraakt wordt.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zelfde geld voor granaten en andere rotzooi die op je af komt. Ik loop alleen altijd de verkeerde kant op. :emo:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat word toch gewoon aangegeven waar ze vandaan komen. ;)
     
  8. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel vervelend om een game als Call of Duty te spelen als je niet zo veel ervaring hebt, komt volgens mij dan best veel over je heen en de snelheid helpt ook niet echt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat het belangrijkste is: veel oefenen. Je wordt er vanzelf beter in waardoor je situaties waarin je als eerste beschoten wordt voorkomt, en je leert beter reageren.

    Ik ben nu ook eindelijk aardig gaan spelen in Halo, omdat ik er voor het eerst tijd in heb gestoken.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Hij kan het beste met Battlefield 1943 beginnen. Ideale instapper, behalve de vliegtuigen. En lekker online. Als die persé SP wil, raad ik hem absoluut COD 2 aan, dus de 2e COD van Treyarch uit 2006, en Bad Company I, in de Battlefield serie, is ook zeker een must, met name qua verhaal. _O_
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    elke 3 seconden achter je kijken
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon de hele tijd rondjes draaien. Dan zie je elke enemy aankomen.
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Eens. Battlefield 1943 is prima. Call of Duty is echt heel snel en hectisch. Vind ik zelf weinig aan. Of misschien kan TS even een online co-op shooter proberen. Left for Dead 2 is momenteel in de aanbieding. Op die manier kun je ook aardig een shooter leren spelen, samen met mensen die je helpen.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  14. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk juist dat CoD best wel makkelijk om mee in te stappen, tuurlijk de eerste paar games zullen niet goed gaan. Maar bijvoorbeeld Halo vind ik bijvoorbeeld moeilijker om in te stappen. Voorbeeld: Als je bij CoD in iemands rug komt zonder dat hij je ziet kun je hem gewoon killen ookal ben je niet goed omdat die toch in 2 kogels doodgaat en in Halo als jij slecht bent tegen een goed iemand en je komt in ze rug dan draait die zich om en killed die je omdat je veel meer schoten moet landen voor een kill.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft CoD lotion sensor? Dat vind ik wel een voordeel aan Halo.

    Sent from my TITAN X310e using Board Express
     
  16. KillerMart

    KillerMart Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx guys voor de reacties...

    Ja, de vraag was mss wat suf.. maar ik speel echt nooit CoD.. IK heb Modern Warfare gekocht omdat het me een erg vet spel lijkt.... als ik de graphics zie en kijk hoe populair het is wil er ook graag mee aan de slag..

    Maar idd, al bij de opening is het hectisch, ik word van alle kanten geraakt en heb geen idee waarvandaan de schoten komen.. of ik ontdek het als ik al helemaal aan gort geschoten ben :p

    Maar goed.. hitmarkers dus..

    Ik zal er ff naar kijken.. en idd, meer oefenen...

    Ik vroeg me dus in de eerste plaats af of er via geluid op te maken viel uit welke richting je werd beschoten..

    Maar thanx voor jullie hulp..

    Grtz
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nagaan als je begint met counter strike. Dan wordt je in de eerste weken compleet afgeslacht zonder dat je er wat aan kan doen _O_ :lol:
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadelige aan CS is dat je na je death niets meer kunt doen behalve toe kijken, in CoD leer je het door trail & error.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Moet je gungame spelen, dan respawn je weer.
     

Deel Deze Pagina