1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    nu al verliefd op dat team.
    Als je dan nog een spits zou hebben als sif walcott zoals in fifa 12....
     
  2. FifaSkiller

    FifaSkiller Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
  3. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk team ik heb ongeveer het zelfde! Bale schiet echt heerlijk met links en rechts :thumbs: voor de rest rooney valt niet echt op, en richards is echt een baas!

    ik heb de volgende posities anders:

    David Luiz > Kaboul
    Tiote > IF Fellaini (82)
    Valencia > Walcott
    Balotelli > V. Persie
     
  4. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Nice! Heb zelf alleen niet zulke goede ervaringen met jouw spelers in een 352 systeem. Fellaini is me te sloom bij counters die ik tegen krijg, tiote speelt echt heerlijk in dat opzicht.

    Van Persie komt snelheid tekort. Walcott is verdedigend te zwak in een 352.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Cazorla, Benzema, Götze _O_
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]

    Cazorla, Benzema, Götze _O_
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben benieuwd hoe duur Gotze IF gaat worden, die zou ik graag willen hebben alleen momenteel erggg weinig coins..
     
  8. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Helaas niks voor mijn bpl team ertussen (jose enrique is niet beste optie links en cazorla is niet heel erg verbeterd imo). Wel mooie totw verder met benz en shaar
     
  9. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb uurtje geleden mijn gratis packs van deze week geopend en had Hernandez IF. Ik dacht die is 30/40k maar die verkoopt gewoon voor 100k+ joh. Beter! *)
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    nice :thumbs:
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    1 van mijn huidige teams:

    [​IMG]

    Ik twijfel nog of ik voor Reus IF ga, aangezien dat een LM is en dus bij mij op LF zou komen te spelen. Maar ik vind Gomez/Lewandowski niet fijn spelen. Een andere optie zou zijn om dan met Podolski in de punt te spelen, maar denk toch dat ik het zo laat. Götze IF wil ik uiteraard wel hebben. Tevens wil ik Alaba IF nog aanschaffen voor op de bank. Ik kan Lahm gewoon op RB zetten en Alaba dan op links maar vind het Bayern gehalte al erg hoog.
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alaba IF zéker kopen en Lahm RB zetten. Vriend van me heeft Alaba, en die man beloopt de hele linker zijde én staat vaak zijn mannetje in verdedigend opzicht.

    Götze IF klinkt ook wel tof, moet ik zeggen.
     
  13. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan koop je toch de lf versie van if reus of zet je hem om? Zou Klose IF aanraden voor in de spits, heerlijke speler!! Kan super goed koppen (iets van 98 jumping ook) en afmaken (99 finishing).

    Hoe vind jij kroos trouwens, heb hem zelf in meerdere formaties getest maar hij viel me erg tegen!
     
  14. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Kroos is iemand die je de bal gewoon in de voeten moet aanspelen en in de 2e lijn moet houden, want hij heeft een uitstekend schot. En als ik pace kaartjes heb dan geef ik die ook aan hem want dat is zn enige echte manco. En Reus houd ik toch maar gewoon in de punt, ik heb graag een meevoetballende spits, en Klose is meer een type als Gomez/Lewandowski.

    @Siemen Dan ga ik Alaba toch maar eens proberen.
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Pff Gotze wordt momenteel voor meer dan 200.000 aangeboden.. Dat had ik niet verwacht. Naja straks als er meer bijkomen daalt die prijs vast wel.
     
  16. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je Klose IF wel eens getest? Ik vind hem veel beter dan lewandowski en gomez, hij lijkt me ook ideaal in een 433 systeem. Als je het geld ervoor hebt en je toch besluit reus op de flanken te zetten zou ik hem sterk aanraden :thumbs:
     
  17. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn if nu het goedkoopst of aan het einde van de week?
     
  18. lennard-1994

    lennard-1994 Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    reus if is ook 145 dus zal niet veel lager worden denk ik
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar Reus normaal is al zoveel beter dan Gotze normaal. Dus dan zou Gotze IF toch nooit duurder worden dan Reus IF? (hoop ik vooral:emo:)
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ga hem dan ook maar eens uitproberen. Speel wel 3-5-2 dus weet niet of die daar goed in past. Heb op moment lewandowski waar ik op zich wel tevreden over ben. Gomez was echt een drama (online). Ook podolski vond ik niks, veel te afhankelijk van zijn linker been..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina