[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Heb mijn groene vizier (Splatter) :cool:
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt en wat er in de echte wereld gebeurd is zeker waar tot een zekere hoogte (ga er niet dieper op in voordat we iedereen kwijt raken). Je moet ook in acht nemen dat er steeds jongere gamers bij komen en steeds meer. Dit maakt het niet echt veel beter, alles is veel toegankelijker dus je krijgt ook steeds meer verschillende mensen/persoonlijkheden op XBL. Het heeft ook met niveau van de spelers zelf te maken. De meeste zijn al blij dat ze positief gaan of iets dergelijks. Als je niet heel erg serieus bent met gamen ga je niet letten op iemand anders. Ik heb VEEL BTB gespeeld op h2/h3/reach en kan niet echt zeggen dat het niveau nou echt dusdaning verschilt van de casual gamer over de jaren heen. En als ik MLG speel, ben ik meestal verrast als een random werkelijk iets toevoegt aan het team, laat staan spelers op een veel lager niveau. Meestal zijn het mensen die de verkeerde playlist hebben gekozen.

    Thundercrash, Je kan me toevoegen, maar of je er iets aan hebt is een tweede. Ik speel bijna alleen in het weekend tegenwoordig en dat is al karig.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtf, dat berichtje van 343 aan het einde van de campaign is wel een beetje kneuzerig :p
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Valt mee toch?
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En dan denk ik, 'ga dan gewoon een custom match in als je wil klooien'. Want ik probeer ongeacht de gamemode wel serieus te spelen. En of ik nou wel of niet met randoms speelt dat maakt mij niet uit. Ik probeer altijd samen te spelen. Ook soms gewoon met het idee van dat misschien bij sommige dan het dubbeltje valt dat samen werken gewoon meer kans op winst betekent. Mensen die op een manier die jij nu aangeeft het team tegenwerkt, die gaan heel snel op mijn avoid lijst.
    Wat jij aangeeft, dat vind ik een spel moedwillig verzieken.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hoezo? Is het niet knap van een developer dat ze deze serie overnemen en er toch een goede game van maakt. In de meeste gevallen betekent een nieuwe developer een slap vervolg.
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja ik vind dat ze zoiets ook gewoon op hun website kunnen zetten. Het komt op mij een beetje fake-episch over, zeg gewoon "thank you for playing" ofzo. Verder vond ik het wel een goede game hoor, vooral missie 1, 7 en 8 heb ik van genoten!
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nog mensen die met mij vanaaf matchmaking willen doen? Wil wel weer eens met een team spelen. Solo ging gister niet echt lekker.
     
  12. Vesperia

    Vesperia Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sure, hoe laat? Headsetzel aanwezig.
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ben vanavond ook wel online als er mensen zijn, vertik het om nog solo te spelen.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Als mijn nat niet loopt te kutten kom ik denk ik ook wel even langs vanavond. :cool:
     
  15. TreVe

    TreVe Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er vanavond ook wel zijn, zoek sowieso nog wat mensen om regelmatig Halo mee te spelen. Voeg me anders ff toe: TreVe NL
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Wat was die Del Rio ook een klootzak :+
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Volgende week dus geen Team Snipers meer ;(
    Fijn dat rotatie systeem van 343.......
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor mij persoonlijk geen gemis;
    gister effe een potje gedaan, maar ik wist meteen weer waarom ik de sniper altijd laat liggen als ik em tegenkom-->i suck at sniperen.:+

    Geef mij maar SWAT.:thumbs:
     
  20. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik vroeger ook, laat m voor een teamgenoot. Maar je hebt een grote kans dat je teamgenoten er nog meer in zuigen en je oefent zelf niet, waardoor je nooit beter erin zal worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina