Crash Nitro Kart

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tempest, 29 jun 2003.

1. Tempest

Tempest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een filmpje van Crash Nitro Kart kan bekijken?

En ook meer informatie over de Game kan vinden?

2. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijvoorbeeld hier
    of hier
    Ik hoop dat het wat is :{

3. Tempest

Tempest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej thanks man :)

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Voor de mensen die overwegen dit spel te kopen: NIET DOEN!!! Een maat van mij heeft gisteren het spel gekocht en we hebben er twee uur aan besteed om het vervolgens bijna uit te spelen. In vergelijking tot Mario Kart en de eerste Crash kart op de pSx rijdt deze versie als dikke str*nt!!! Echt, race na race wonnen we omdat het op een slakkengang ging. Enige goede aspect was de humor (natuurlijk) en het leveldesign, met name het level met een grote klok. Maar écht, blijf ver van deze game!!!

5. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm, crash team racing op de playstation is wel enorm cool. Zat er eigenlijk wel aan te denken om crash nitro racing te kopen. Nog maar eens heroverwegen dan, en een keer testen voordat ik hem koop. :cool:

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Precies om die reden had die maat van mij 'm ook gekocht: omdat Crash Kartop de PsX zo geweldig was!! Dat spel is ook fantastisch dus we hadden allebei het idee dat Crash Nitro Kart niet kón tegenvallen. Nou, het was echt een ware deceptie toen we het speelden. Écht niet kopen dit spel, het veruineert echt je Crash Kart ervaring!!

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    En de mulitplayer? hoe beviel die? want das het belangrijkst natuurlijk.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    We hebben alleen de multiplayer gedaan omdat je natuurlijk daarvoor gaat als je zo'n spel koopt. Nou, het was echt droefenis. Ik blijf erbij dat deze games staan of vallen met de snelheid die erin zit. En die is er dus niet. Je kan beter voor 10 euro de eerste Crash kart kopen, die is echt 100x zo leuk. Het is toch te gek voor woorden dat wij 16 races onaangeslagen 1e respectievelijk 2e werden terwijl je tegen 6 andere AI racers rijdt. Kijk, voor de eerste levels ok, maar het werd niet moeilijker!!!

Laatst bewerkt: 8 dec 2003
  9. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Crash 1 voor x-box voor €10?? Waar???? :)

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik neem aan dat hij de PS1 versie bedoelt.. ;)
    Die trouwens übermooi/cool/grappig/leuk was in multiplayer _O_
    Meer lol mee gehad dan mario kart :eek:

11. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe zekers, het leukeste is nog wel om taal op Nederlands te zetten. Dan hoor je allemaal kreten als: ''Donder op joh'', ''De troffee is voor mij''

_O_

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nou ja, dat ligt aan je doelgroep. Ik heb Crash Nitro eveneens gekocht en hij is inderdaad een stuk makkelijker dan de PSX versie. (Was bij mij eveneens de reden om hem te kopen). Opde PSX versie waren de boss levels altijd redelijk moeilijk, maar bij Crash Nitro had ik de eerste levels en de eerste boss meteen te pakken. Geen herkansingen nodig gehad.

Maar voor de kleine is dit een prima game. Hij rijdt met MM3 zo angstig dat ie nooit de finish bereikt en dan gaat ie maar wat cruisen. Idemdito met MC2. Rijdt nooit competitie, alleen maar cruise.

Ik hoop dat Crash Nitro hem nu eindelijk eens noopt om iets te proberen uit te spelen...

De game is voor 3 jaar en ouder. "3 jaar" klopt wel, maar dat "en ouder" mag je met een korrel zout nemen. :{

13. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Mwahahaha, jazeker wel heel veel lol mee gehad. _O_ *) _O_

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    blijft alleen jammer dat ze het nieuwe deel voor XboX en andere consoles compleet verziekt hebben, jammer

15. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan deze game te kopen, zijn er nog meer mensen die dit spel hebben??

16. Gambit^1

Gambit^1 RGO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er binnekort wel achter komen of het een leuk spel is. M'n maat gaat hem kopen. Kan ik hem daar ff checken. :):)

17. Tempest

Tempest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel.

De bosses zijn best makkelijk (ik heb geen enkel opnieuw hoeven doen). De eind baas is wat lastiger. Die heb ik na zo´n 3 of 4 keer gehaald.

De gameplay van het spel is vind ik ook een van de beste dingen van het spel. Er is namelijk best veel te unlocken (voornamelijk extra characters). Je moet het spel niet alleen kopen voor de single player.. dan kom je erg bedrogen uit. De single player is namelijk erg kort (had de single player in 30 - 45 minuten uitgespeeld).. Maargoed... Wat me echt opgevallen was is dat er veel tussenscéne´s zijn. Denk zo´n 20. Daar heeft Vicarious Visions wel heel veel werk aan gehad. Maar die moeite hadden ze beter kunnen gebruiken om meer levels te maken...

18. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    iik heb hem bestelt bij play.com voor 28 euro!! lijkt me wel grappig

19. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    28 euro maar?! Lekker goedkoop dan koop ik hem daar wel ipv gcshop, daar kost hij 51 euro

edit/ Heb net ff gekeken hoeveel euro het precies was: 16,99 britse pond = 27,15 euro.

Kan je alleen met je credit card betalen?? Want als ik me wil aanmelden moet ik cc nummer enzo invullen.

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  20. Alf

Alf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel speel je met vrienden en staat garant voor een dag/avond lachen.
    Voor de single-player actie koop je dit spel niet, net als bij de PS1 versie.

Deel Deze Pagina