Kweet dat dit een heel oud draadje is, maar kwil hem tog graag omhoog vissen omdat ik met dezelfde problemen kamp, kheb net Harry Potter 2 gekocht. En ongeveer in het midden van de film haperde het beeld soms, dit was ongeveer gedurende een periode van 5 minuten(dat het beeld af en toe haperde) het geluid viel dan weg, beeld freeze, dan probeert ie verder te gaan maar blijft alles staan en komen er allemaal raar gekleure vierkantjes in het scherm, niet overal maar op random plekken, dan na een kleine 10 seconden loopt alles weer goed, maar na een paar minuten gebeurt het dus weer, het is dus niet in de hele film maar in een stukje in het midden van ong. 10 min. waarin het in vlagen gebeurt.
Kheb geen idee hoe het zit met de garantie van mijn xbox, maar kan ik hem altijd gewoon opsturen naar ms, dan moet ik nog wel garantie hebben cker, of moet ik anders gewoon dokken?? mensen met ervaring please??
(excuses voor de warrige zinsbouw, als er om gevraagd wordt wil ik graag nader verklaren)
greetz iversonfan88
edit:
is dit volgens jullie een 'slecht koelende opstelling?'
het is maar aan een kant open en dat is de voorkant waar je naar kijkt, voor de rest zitten er geen gaten in whatsoever.
Laatst bewerkt: 17 jul 2003