[Centraal] Midtown Madness 3 @ LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 24 jun 2003.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het was echt zwaar klote, want het stond iets van 580 voor ons ofzo en 575 voor jullie, en toen had blackhawk dat ding en we waren er bijna maar ik zag iemand al aan komen van jullie, dus ik denk ik rij hard langs blackhawk, tik 'm zacht aan en breng 't goud naar binnen zodat we winnen maar net voordat ik in de groene area kwam raakte een van jullie me waardoor we verloren, lol en je raad nooit wat die sphereman toen zei: "Ik ga helemaal flippen van dit spel" :)
     
  2. sphere man

    sphere man Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je.

    Ik 8) !FLIP! 8) daar nog van. |:-
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Damm jullie hebben me overtuigd 8) ... ik ga ook maar MM3 halen
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hhhahaha als ik die tekst weer lees van sphereman herinner ik me weer hoe hij dat gister zei, zo grappig gewoon, ik fuhlip helemaal...
     
  5. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaah ja, zeker een leuk potje was dat kaliet:D:D:D:D
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Vervang flippen door trippen, dat klinkt pas klote. :cool:

    *Loopt helemaal te trippen na nog een dag werk en nog geen centje uitbetaald gekregen. :eek: :{

    Blèh :mad: Zo komt MM3 er nooit.
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb dus net echt 1 van de meest rare Live potjes gespeeld ooit.

    Ik zat met een stel amerikanen een potje stayaway te spelen komt er ineens zo'n fransman binnen die dus frans zit te praten.
    En die amerikanen begonnen helemaal te flippen echt niet normaal. Ze scholden 'm echt alle kanten op en vonden het niet erg als ze niet wonnen zo lang die fransman maar niet won. Begonnen nog een beetje stoer te doen over dat ze ons in de 2de wereld oorlog geholpen hebben (wanneer houden ze daar nou eens over op :{ ) en omdat ik dus de hele tijd niks had gezegt dachten ze dat ik ook een fransman was en ben ongeveer een kwartier bezig geweest om uit te leggen dat ik uit Nederland kwam. Toen ze het eindelijk doorhadden kwam natuurlijk het standaard verhaal van bepaalde dingen die opgerookt kunnen worden en weet nu dus precies hoe het daar zit. Ongeveer de prijzen uit elke buurt van de VS heb ik wel gehoord :9
    En toen kon het natuurlijk neit lang duren voordat het hadden over de mooie dames hier in NL waarna ze al gauw overgingen naar Zweden en binnen de korste keren kreeg ik ook de meeste sex avontuurtjes me strot in gedouwd. Heel erg eng allemaal maar goed.
    Het hoort er allemaal bij :D
     
  8. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een uurtje met Marnixio enz.. gespeeld :D
    Capture the gold is tog het leukst hoor :D
     
  9. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    ja cker, maar dan moet je wel goede teams hebben en goed samenwerken:D
     
  10. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry dat ik gisternacht om half 2 ineens stopte, maar mijn ma begon te flippen, toen ze wakker was geworden door mijn gepraat. Zal straks ook nog wel online komen, ben de hele middag al bezig geweest met die paintjobs.

    Jij was gistermiddag toch bij mij en Floodgear? Ging best goed toch?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  11. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook weer ff paar uurtjes gespeelt, ik zelf vind stayaway en hunter et leukst! :D Gewoon een potje checkpoint racen is ook wel lachen opzich
     
  12. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Checkpoint kan ik nooit winnen, zitten ook de meeste amerikanen :mad:
     
  13. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg, bokkelul! Wil je me NOOIT meer van de 4e verdieping afduwen!? :D
     
  14. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga over een half uurtje weer op Live, ff al mijn paintjobs showen. Heb nu voor die 26 wagens die ik bezit, alle paintjobs. Vooral die blauw/wit gevlamde voor de Lotus Esprit V8 is super :D.
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu ook vooral de single player aan het spelen, soms wat frustraties maar ik wil ook wel graag die paint jobs, maarre wat ik me af vroeg, misschien is 't wel leuk als je die ene snelheid cheat gebruikt en dan in de washington metro gaat raggen met die 800 km per uur ofzo, en dan op het plafond rijden :) maarja zal het is proberen in de cruise mode, ik kom morgen denk wel veel online in mm3, adios!
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er net achter gekomen dat ik goed ben in stayaway.

    Zolang ik maar een beetje support heb van een team. zonet 3 tegen 5 en we wonnen vet, ik voelde me vet goed omdat ik 3 minuten het konijntje vast had terwijl het andere team maar 10 secs had.

    Dat was echt wel cool.

    Toen kreeg ik hoofdpijn en was mijn rampage over. hopen dat die pijnstiller even gaat werken en dan kan ik mooi weer even spelen.
     
  17. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ook niet op et randje gaan staan he }:] Maar et was weer als vanouds lachen! *)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kon me super vinden in wat JJ btw zei over MM3 in GameKings gisteren. Grmbl, er zijn nog nooit zoveel scheldwoorden gevallen sinds Project Gotham Racing :)
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *start gamekings internet-streaming feed op :)

    btw, mijn gamertagje zou ook op TV zijn geweest bij de MGP Ownage wedstrijd uitslagen *)
     
  20. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zitten die metro's in Washington :|
    Op mijn kaartje staan ze niet aangegeven namelijk....
     

Deel Deze Pagina