1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo 4 Algemeen

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat het te random is. Haal er eruit of maak het niet random. Dat is gewoon niet eerlijk tegenover andere mensen.
     
  2. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Of baseer het op een aantal tiers als het ware..

    Tier 1 (3 kills/... punten) - Needler, concussion rifle, nades en speed boost.
    Tier 2 (6 kills / ... punten) - Shotguns (scattershot), overshield, SAW. Eventueel sniper/beam rifle
    Tier 3 (9 kills/ ... punten) - Rocket Launcher, Fuel Rod, Incineration Cannon, Binary rifle etc.

    Aan de ene kant is het ordnance systeem wel leuk omdat het gewoon awesome is om één van de echte powerweapons te krijgen, aan de andere kant baal je als je 3x bagger ordnance krijgt in één game.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Of de mogelijkheid je eigen ordance drop samen te stellen.
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dan zou er wel altijd een utility in moeten zitten, overshield/speed/damage. Anders gaan mensen gewoon voor drie keiharde powerweapons.

    Sniper rifle (Beam, Binary of UNSC)
    Damage boost
    Incineration cannon


    OH GOD YES
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Elk ding een bepaalde waarde geven Incineration cannon e.d. een punt of 5 en de plasma nades 1 punt. En dat je dan een maximaal aantal van 8 punten mag besteden zeg maar in je ordnance drop.

    Zo voorkom je dat.
     
  6. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit dat nou weer, je kan toch maar 1 ordnance tegelijk.
    Alls je rockets wilt, dan kies je dat toch wel.
    Dus of je nou 3 rockets hebt of 3 verschillende dingen xD
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat snap ik wel, maar het haalt ook een tactisch element weg. Met enkele powerweapons op de map moet je als team beter zijn om deze in bezit te krijgen en te overheersen. Je moet als andere team ook beter samenwerken om te zorgen dat de tegenstander vervolgens hiermee niet teveel kan doen. Dit tactische is er nu helemaal uit, en óók een van de oorzakem dat er minder samengewerkt wordt.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Er is in elke situatie een betere mogelijkheid natuurlijk. Als je steeds van een afstand moet knallen heb je niet zoveel aan je ''vlammen kanon'' zoals hij bij mij heet. :+

    Ik ben er trouwens wel over uit
    Ik wil The Pit terug! :mad: En de Halo 3 gameplay! Goffetomme. Ik merk nu ik wat hoger kom het gewoon compleet random is eigenlijk wie er wint in een gevecht. Als ik met een maatje speel die veel slechter is (dus ik kom tegen slechtere tegenstanders) kan ik ze allemaal redelijk aan, vaak +15 of meer in die potjes. Zodra ik in mijn eentje speel en dus tegen gelijkwaardige tegenstanders dan is het compleet random, ene potje -5 andere potje +10. Hoort niet!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2012
  9. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck die P Vision dan :l, ik ga echt Wetwork kiezen...
     
  10. Therapy?

    Therapy? Headbanger

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom laten ze die toegevoegde gamemodes niet gewoon staan? Team Snipers is fucking bruut. Alleen moet de motion sensor er uit.


    Des te meer keuze, des te beter. Toch?
     
  11. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Op complex kan je gwn op 5 manieren uit de map komen, die map is echt zo faal :emo:
    Ook de spawn locaties zijn faal, blijkbaar hebben ze zoveel mogelijk spawns als ze kunnen op elke map gezet ofzo.

    En alle buitenlanders laggen hard...
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Volgens mij is er inmiddels al een nieuw Complex waar je niet meer uit kan in matchmaking.
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een korte vraag, heb de laatste paar keer dat ik speel echt een slechte framerate. Vooral als ik Exile speel, iemand toevallig hetzelfde of tips om dit te verbeteren?
     
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Cache legen? Alle CD's geinstalled?

    Splitscreen schijnt framerate issues te hebben, weet niet of je zo speelt?
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Solace is altijd zo crappy bij mij kwa framerate.
     
  16. MrLucros

    MrLucros Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk die Guass-Hog op Exile. Gelijk bij de spawn gepakt, ik rijden andere gast achterin.

    Dan naar de kant van de scorpion rijden, die gelijk neerhalen voordat hij ook maar een shot heeft kunnen lossen. Vervolgens rondjes blijven rijden tussen de twee bruggen, maar er niet overheengaan. Als het te druk wordt omdraaien en naar de andere brug.

    Gast achterin haalt 27 kills totdat we uiteindelijk kapot gaan. Heerlijk, banshee's en scropions hebben geen kans tegen de Guass.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jullie kunnen nu nog gewoon online? Ik kan niet meer inloggen en mijn zoon ook niet.
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bizar, in een paar uur tijd begin ik steeds minder positief te zijn over H4....... Vandaag weer alle limited edition spul weg voor de zoveelste keer. Challenges waar ik een flinke progressie in had die gereset zijn. En het ene na het andere BS moment online.
    Spartan ops ook, toen ze ermee kwamen dat er chapters zouden zijn e.d. leek het nog wel interessant. Maar week op week dezelfde 5 maps hergebruiken gaat mij nu al vervelen.
     
  19. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral in het laatste ben ik het met je eens, en dan te bedenken dat we er binnenkort nog voor moeten gaan betalen ook.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet niks.

    Vind je het niet het geld waard, koop je het niet. Simple as that.

    Persoonlijk, als het zo blijft, ga ik er ook niet voor betalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina