1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    27
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Het was leuk Sliv. :)
     
  3. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, vandaar. Ik kan je wel wat pointers geven ingame als je wil. :) (speel nu bijna een jaar)
     
  4. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Sure. Wat is je naam? Ik heet gewoon Nerrion.
     
  5. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hele avond waarschijnlijk spelen, iemand ook? Misschien Graves halen straks.
     
  6. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag mn luxje niet showen van talon :mad: :p
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ben je mid ga je Katarina. :+
     
  8. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    ook kata is leuk :p
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ging net wel lekker toch? Mooie win streak. 7-8 games.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Wil een ADC halen en oefenen voor zowel de rol als de fun. Zit alleen te twijfelen tussen Vayne en Graves, wie haalt me over? :)
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Graves is een betere laner en daarom meestal beter voor soloqueue. Vayne wordt door een goede enemy ADC toch snel de lane uitgepest. Echter, zeker tot ongeveer 1500 ELO kun je nog best makkelijk je lane winnen als Vayne en zij carried late game wel veel harder dan Graves.

    Verder is Vayne meer sustained damage, Graves meer burst. Als je bijvoorbeeld met Blitzcrank lanet, dan kun je beter Graves pakken. Met Graves burst je een ADC neer met 75% hp als hij gehooked wordt. Met Vayne is dat lastiger.
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dan die straks of morgen maar kopen dan! Thanks, hij leek me sowieso al leuk.

    Riven mid begint steeds leuker te worden. Eerste drie levels zijn het moeilijkst, dan kan ik lekker harassen met Q - W en weer terug met E. Die stun van Q en W helpt daarbij. Dan wanneer de enemy op 50% HP is ult aandoen en alle damage die ik heb doen. Nog een ignite erop mocht het nodig zijn, en natuurlijk m'n shockwave.

    Ach, earlygame laat ik ze pushen en vraag ik of de jungler even komt helpen. Daarmee win ik vaak wel de voorsprong.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Riven mid? en de vorige keer speelde je tegen een team met Graves, Ez en Kog'Maw? Wat voor ELO speel je? Ik zit rond de 1100-1200 (dus vrij laag:+) maar ik kom zoiets echt nooit tegen.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij speelt ie alleen normals, kijkend naar zijn foto op de vorige pagina :9.
     
  15. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee verschillende champions. Graves is heel sterk in lane vanwege zijn passive en burst, terwijl Vayne juist late game erg sterk is vanwege d'r true damage, attack speed en chasing potential. Beide hebben ze repositioning, waarbij Graves een attack speed buff krijgt, en Vayne krijgt een double damage auto attack. Vayne's ultimate helpt heel erg in repositioning aangezien ze even onzichtbaar wordt als je Q (rol) gebruikt.

    Zelf gaat mijn voorkeur uit naar Vayne, maar dat is meer omdat ik Graves' auto attack veel te sloom vind. Met Vayne ga je het wel heel moeilijk krijgen in laning phase, dus als je echt ADC wil leren moet je Vayne pakken. Maar m'n absolute favoriet is Ashe. :p
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Mwoah, vind Riven mid goed te doen hoor.
    Ben dan ook level 28 :+
    Hmm, twijfel twijfel. Moet er nog even over denken. :+

    Net potje Riven gehad waar ik ook mid zat. Ging opzich wel lekker. Onderschatte Ziggs wel een beetje en onze jungler deed niet zo aardig tegenover het team dus dat was knap klote. Echt iets van 3 surrender pogingen langs zien komen, allemaal 3/2. Toen ging het steeds beter, GA gehaald en als eerste in TF gegaan. Iedereen focus op mij gooien, ik goede damage doen (Had Tabi, Doran, GA, Maw, BT en Brutalizer) en dan doodgaan waarna ik weer opstond en kon pushen. Uiteindelijk solo weer bot gegaan om te pushen tot inhib gevolgd door een surrender van hun kant.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Vreemd dat het werkt. Wordt je niet totaal outfarmed door characters die met AoE kunnen farmen en een sterke poke hebben? (Gragas,Karthus,Anivia en Morgana bijvoorbeeld)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik val ze aan, ze worden gestunned, ik ga weer terug met m'n e skill die ook een klein shield geeft. Dat herhaal ik gewoon continu.

    Kwam er trouwens pas recent achter dat je de ult aan moet doen VOOR je het gevecht in gaat. :+ Dacht dat die shockwave alles was haha.
     
  19. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    In normals maakt het niet uit wat je doet.

    Ik persoonlijk vind Vayne ook een leukere champ, haar damage potential is ziek. Verder kan je makkelijk chasen en spells dodgen met je Q. De lane phase is inderdaad moeilijker, maar goed te doen. Je doel is farmen en poken wanneer het kan.

    Met Vayne kan je ook veel harder carryen dan met Graves. Late game is ze een monster en mensen die normals spelen en low ELO finishen meestal niet snel, waardoor je steeds sterker en sterker wordt.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vayne free, toeval. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina