1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] League of Legends

Discussie in 'Games' gestart door WOUW5, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Naar mijn weten (Ik ben geen Riven-expert, heb haar alleen veel gespeeld in de free week) kun je beter openen met je E om de gap te closen. Je negate dan een deel van de damage die de tegenstander op je doet als ze proberen terug te traden. Dan kun je dus E > Q > Auto Attack > Q > AA > Q > AA > Stun en dan terwijl ze gestunned zijn back je off. Met genoeg CDR kan dat geloof ik zelfs weer met je E als die off cooldown is.

    Dat heeft vrij weinig met ELO te maken. Triple ADC zal je misschien niet zo snel zien op level 30 maar Riven mid is nog niet eens zo gek bedacht. Niet voor niets worden er soms bruisers mid gespeeld om bepaalde AP's te counteren. Wat dacht je van Froggen's Lee Sin mid of Curse EU's Darius mid in Tales of the Lane? Riven zie ik het ook nog wel aardig doen in mid; Je hebt goede mobility en een harrass combo waar menig AP carry U tegen zegt. Probleem is inderdaad wel dat je enorm goed moet zijn in lane control want als de enemy AP Carry de lane weet te freezen voor hun tower dan heb je wel een probleem.
     
  2. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. QQQ is het allerbest als gapcloser. Waarom? Omdat je je passive meteen volledig stackt. Als je E + W gebruikt verspil je je shield en daarnaast stackt je passive niet volledig. Je wil je stun gebruiken om een gratis AA te landen. Daarna is je W weer in 5 sec terug
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Als je je Q weavet met autoattacks (de meest effectieve manier van damagen op Riven) dan heb je alsnog je passive stack damage op elke autoattack. Als je engaget met triple Q dan zou je dus na je combo nog 3 normale autoattacks moeten doen om de damage eruit te halen die je krijgt van de E > triple Q AA weave combo, terwijl je bij de laatste dat slechts met 1 attack na de stun hoeft te doen.

    Autoattack weaving is gewoon efficienter gebruikmaken van je tijd omdat je in de tijd dat je QQQ doet gewoon twee gratis autoattacks mist die je passive proccen. Dat nog afgezien van de gewone AA damage die ook niet mis is op Riven.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Bruiser mid is inderdaad niet slecht natuurlijk. maar het is een gigantisch risico in blind pick. en Froggen is natuurlijk wel een klasse apart.:D
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk best uit naar S3. Aardig wat (nieuwe) items zien er goed uit. Ik denk dat de nieuwe Black Cleaver op MF echt baas gaat worden.
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Elke bruiser met gap closer wint mid.
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    [​IMG]

    Solo top Darius.

    Zat tegen Sion. Niet de eerste keer dat ik tegen een Sion zat. Had een vermoeden dat ik hem wel aankon dus ik speelde agressief. Pre-6 kwam hij 2 keer weg met een beetje HP, 3e keer flashde ik onder turret door en finishde ik hem met m'n ult.

    Bot was ongelofelijk aan het feeden en continu Leona aan het focussen. Had toen geen zin meer in bullshit en besloot iedere kill te pakken, later iets minder.
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [​IMG]

    Eindelijk gold. Helaas pas in Season 3 ipv Season 2.
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Gisteren die 2de pot van CLG.EU tegen WE. _O_ Beste match ooit. Jammer dat CLG verloor, ze hadden de winst wel verdiend.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had op IGN een artikel gezien met de naam ''Best LoL match ever?''. Het ging ook over die match. Zo maar even bekijken.

    E: Holy shit, wat een game :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  13. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    [yt]0QxMgKbyonE[/yt]

    Begin is misschien een beetje traag, maar vanaf de midgame is het spektakel
     
  14. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ah, thanks.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb de match vanochtend gekeken, en zoals iemand anders al opmerkte, het geeft wel aan hoe OP Rengar is.. Maargoed, hij zorgde wel voor spanning de hele tijd :)

    Zo om 7 uur Fnatic vs WE.. Ben benieuwd!
     
  16. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Denk dat ik niet veel beter met Darius kan worden, dus ben nu 24/7 Lee Sin aan het spelen. Begin steeds lekkerder te gaan! Paar mooie snipes gehad.
     
  17. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Je kunt altijd beter worden met een champ. Dat heeft dan in het geval van Darius niet zo veel te maken met mechanical skill (Makkelijk te raken abilities) maar meer met matchupkennis (Hoeveel damage doe ik en zou ik deze trade kunnen winnen etc).
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en als je je verveelt, begin eens met Ahri of Anivia. :+
     
  19. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat snap ik, maar vind dat ik wel even klaar ben met Darius. Geweldige champ voor mij hoor, daar niet van.

    Vond Lee Sin nooit zo (heb hem al een tijd), maar begint echt steeds leuker te worden.

    Edit: En tering, wat is die Froggen toch ongelofelijk goed met Lee. Die Orianna kill op 1:02:00 _O_

    Edit2: Aw, was verdiend geweest voor CLG.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2012
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Fnatic! \o/\o/

    Edit: Jezus man wat een zieke plays in de eerste match van de Final.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina