1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind die crossbow wel leuk. alleen lijkt me toch meer een sniper class weapon ?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan welke bolt je gebruikt. :)
     
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    hoop alleen dat ie een beetje makkelijk te unlocken is;) en niet zoals de M5K met zijn 'Finish top5 in Gun Master' dit gaat mijn volgens mij echt nooit lukken.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij moet je 3 Scavenger matches winnen om het te unlocken. :)
     
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ja maar is dat in team verband of sta je er alleen voor.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij met team. Want in de videos van scavenger spelen zo ook gewoon cq. :)
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Echt moeilijk vond ik die assigment niet. De eerste keer dat ik GM speelde eindigde ik 2de enkel had ik er niks aan omdat ik eerst nog die 1ste assigment moest doen. :9
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En zo druk zijn die GM servers ook niet. Je haalt makkelijk top 5. :+
    Dat heb ik wel met die nieuwe modes. Iedereen speelt ze even en dan gaat iedereen weer terug naar. CQ, Rush en TDM. Hoop dat Dice weer eens een blijvertje maakt zoals ze deden met Rush.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Rush os een blijvertje geworden omdat het net bad company gewoon door de strot geduwd is en de enigste gamemode was nUiteindelijk kwamen mensen erachter dat het wel toffe gamemods waren en is zodoende een blijvertje geworden
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rush past ook mooi in BF. Gamemodes zoals scavenger en GM zijn toch meer Halo en COD modes imho
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    En rush kan ook zeker leuk zijn :) domination vond ik daarentegen minder geslaagd. Daar is het constant van vlag naar vlag rennen om in te rennen en het voelt helemaal niet als een battlefield mode aan.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Rush is gewoon een goed uitgewerkte mode, al sinds Bad Company.

    Al die probeersels van DICE tegenwoordig zijn slechte verdraaide versies van modes die al te spelen zijn in andere games.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    True. Al vraag ik me af of er nog echt nieuwe modes te verzinnen zijn? :+
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    god gloeiende..wat frustrerend kan dat GM zijn zeg. gister eerst mijn sensitiviteit op default gezet (stond over de helft) ging wel iets beter. maar soms schiet ik gewoon mis, en blij ik door schieten..in de hoop dat hij naar recht gaat zodat ik hem raak..maar dat doet ie natuurlijk niet, hele muur achter hem kapot..en paf paf motherf#cker..daar lig ik weer:F:. een potje ging wel lekker in het begin. had vrij snel als enige met 1 ander het 2de wapen, adrenaline (vraag me niet waarom) gierde door mijn lijf...na daar ging ik hoor..heb geloof ik alle lampen en ramen kapot heb geschoten..schuim stond op mijn bek...en riep nog net niet keihard...TIMMMMYYYYY......en eindigden al 10de :F: na vanmiddag maar weer eens proberen. beging de mappen ook al redelijk te kennen, en denk dat dat ook wel scheelt...
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gewoon rushen.

    Meeste klote wapen om iemand te doden is die LVG granaat, echt te moeilijk.
     
  16. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik liet mn vriendin net ff battlefield spelen. Quick match setup. We kwamen uit op conquest Armored Shield. Ze heeft van de ene kant van de map naar de andere kant gerend zonder iemand tegen te komen. Toen stuitte ze ineens op een tank die uit de enemy spawn kwam rijden. PATS. "Huh wat was dat, ben ik nu dood" haha. En toen zag ze helicopters vliegen. "Huh zijn dat luchtballonen ?" hahaha. Door de 3D spot ding boven je gamertag lijkt het wel een beetje op een ballon. hahaha. vrouwen... \o/
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hahaha gebanned van een server omdat ik een noob snipertje ownde door gebouwen kapot te schieten. _O_
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Het lukte me net op Noshahr canals (conquest) om een heli 2x uit de lucht te schieten met een RPG. _O_ Waren 2x verschillende mensen/choppers.
     
  19. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die even online wilt spelen? heb net een eigen server gekocht om even te oefenen met jets enzo :p voeg me maar toe: loeno
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     

Deel Deze Pagina