[XOne] Far Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 7 jun 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Moet straks naar de tandarts, ga daarvoor wel even een ronde doen. Tandarts pas om 17:30, vlak voor etenstijd. 8)

    Ik kan iig voor vandaag niet op tijd laten weten of die ook in Sneek te krijgen is, voor degene die er een trip naartoe over hebben.
     
  2. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixon Arnhem verkoopt em nog niet
     
  3. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Hopelijk is de post beetje snel deze week!
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kan toch ook nu al even de stad in? of druk aan het werk?
     
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Dixons Utrecht verkoopt nog niet.
     
  6. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.208
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Moest dingen regelen, dus geen tijd. ;)
     
  8. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou, de GameMania hier verkoopt hem nog niet, ze hebben hem al wel binnen, zodra de verkoop los gaat sturen ze z.s.m. een sms....

    Met een zuur gezicht toen maar even naar de Intertoys en Bartsmit gelopen, wilden hem beide nog niet verkopen, de Intertoys had hem zo genaamd nog niet eens binnen :+

    Overal de bon wel laten zien van de Dixons, maar kunnen ze tegenwoordig ook vrij weinig meer mee dus :'-(
     
  9. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Balend. Ga nu even naar de Media Markt. Moet er toch iets ophalen dus zal meteen even informeren daar.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Blijft toch altijd een raar fenomeen zo'n release date, zeker als het ene filiaal van dezelfde winkel wel verkoopt en de ander niet. Zat echt te wachten op dit spel, dus ik ben er wel blij mee.
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben je echt zo triest dat je als volwassen persoon met een uitgeprint bonnetje probeert de game los te peuteren?

    GET A FUCKING LIFE!! Hoe moeilijk is het om 2 dagen te wachten?
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het is ook mijn ding niet, maar voor sommige mensen begint een gedeelte van de lol al bij het zoeken naar de game voor de releasedate.

    Leven en laten leven. ;)
     
  13. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook zo mooi dat Sony de games gewoon via PSN verkoopt.
    Komt een dag dat het niet anders gekocht kan worden dan digitaal, moet je ze dan horen. :+
     
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig rob de baas himself. hahahaha

    die map edit functie ziet er wel onwijs goed uit. leuke feature
     
  15. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Niks uitgeprint, nadat ik zei van het bonnetje vroegen ze of ik hem kon laten zien, dus ff de pagina geopend op m'n mobiel :+

    Ik heb wel een leven hoor, maak je niet druk :thumbs:
    Ik wil graag gewoon de game z.s.m. spelen en als ik de anderen die met mij zijn kan helpen om even rond te vragen, doe ik dat graag _0/
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.479
    Leuk Bevonden:
    5.071
    Gast, doe normaal.. Het is ook gewoon een 'sport' om hem eerder te krijgen, soms nog leuker dan het spel zelf.. En als je met zo'n antwoord komt schat ik je niet veel ouder in..
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Bovendien is een avondje eerder aan de slag gaan toch heerlijk? Als je je instelt op een donderdagavondje gamen en je kan dinsdag al loos dan is toch een fijne meevaller? Je weet ook niet wat die gast allemaal in de planning heeft staan. Misschien moet ie morgen wel naar een of ander mokkel om die alle hoeken van de kamer laten zien en heeft ie dan helemaal geen tijd om te gamen. Ik ga in elk geval op autistische wijze checken of die game al binnen is in het postvakje (ok, en ook een beetje om de normale post in de gaten te houden).
     
  18. Vigor

    Vigor Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom ik thuis met zo'n spel, is de lol er meteen af, weetjewel :lol:
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik vind dat zoeken naar een game en hebben voor de release altijd wel leuk, dit keer had ik meer mazzel. Jammer dat mensen gelijk moet oordelen... Op een gamesite is het toch niet vreemd dat je mensen tegenkomt, die op een spel zitten te wachten. Inderdaad leven en laten leven :)
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Idd wat maakt het uit. Ikzelf heb dat met grote bioscoopfilms. Bij the hobbit zit ik op 12-12-12 in de bios met een bak chips:) En met gta5 neem ik lekker vrij. En ik ben 28:)
     

Deel Deze Pagina